Nyt mä tilasin sen ticketin haalarin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näkyi olevan reimatecit samanhintaisia kun ticketin puvut, niin päädyinpä sit kokeilemaan tuota merkkiä! Reiman laatu on viimevuosina mennyt alaspäin kun lehmän häntä, jospa toi tiketti olis parempi!

että Reima on mennyt alaspäin. Tai sitten on tosi paljon huonoja kappaleita. Meillä on taaskin odottamassa kaapissa mokomat, kun halvalla sai. Ticketissä tökkii nimi, vaikka ei kai sen niin vakavaa pitäisi olla. Haluaisin tukea kotimaista työtä, joten Remuun pitäisi siirtyä ilmeisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja totta on:
että Reima on mennyt alaspäin. Tai sitten on tosi paljon huonoja kappaleita. Meillä on taaskin odottamassa kaapissa mokomat, kun halvalla sai. Ticketissä tökkii nimi, vaikka ei kai sen niin vakavaa pitäisi olla. Haluaisin tukea kotimaista työtä, joten Remuun pitäisi siirtyä ilmeisesti.

minä ajattelen nimen niin, että se on lippu taivaaseen siinä mielessä, että kyseessä on aivan taivaallisen hyvä tuote!

Riittävän monet Reimat lähtin minäkin takaisin tehtaalle, ja viime vuodet on käytetty Remuja. Ne eivät ole ulkonäöllisesti mitään ihanuuksia, mutta kestäviä ja hyviä ja kotimaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rasavil on kotimainen ja HYVÄ merkki. Vink, vink.

Mutta ulkonäkö on jäänyt jonnekin 90-luvulle...

Juu, samaa mieltä! Kun isommat lapset oli haalari-ikäisiä(just tuolloin -90luvun lopussa/2000 alussa) käytettiin rasavilliä, mut en kyllä sovi silmään ne kuosit enää tänäpäivänä!!
Mullakin tuo ticketin nimi eka tuntui pahalle, mut molemmille pienille on tiketit oottamassa talvea ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Rasavil on kotimainen ja HYVÄ merkki. Vink, vink.

Mutta ulkonäkö on jäänyt jonnekin 90-luvulle...

PEESI!! Tämä on syy miksen osta kyseistä haalaria.

Mä katselin, että 2-osaisissa ei olisi kuosi niin paha. Lähes yksivärisiä sentään. Pitäisi laittaa palautetta ulkonäöstä :)

Remut eivät ole kotimaisia. Ei ole avainlippua.

Mutta minä en ole mistään vaatteesta vielä kokenut, että "tätä en koskaan enää osta". Tai no Reiman perusperushaalari, halpa kun mikä, mutta ei kosteussuojaa. Lego, Lenne, Ticket, Reimatec, kaikki ihan ok. Rasavil ja Remu olisi vielä testauslistalla ainakin,

Yhteistyössä