Tilasin tytölle Ticketin haalarin, onko ne koot muuttuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticketti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ticketti

Vieras
Niin, meillä ei ole ikinä ollut kyseistä merkkiä käytössä, mutta lukenut olen että ne ovat kauhean suurta kokoa, tai siis ollut vissiin ennen. Meillä ei myydä täällä lähellä Tickettiä, joten tilasin Stockan verkkokaupasta, kun oli tarjouksessa siellä se uusi välikausihaalari 85€ (norm. 109€). Eli en pääse mihinkään nyt katsomaan ja kokeilemaan niitä. Tyttö on 3,5-vuotias ja käyttää vaatteissa kokoa 104, joten otin haalarin kokoa 104cm. Onko ne vielä hurjan suurta kokoa vai ei? Reiman koko 104cm on nyt hyvä, eli voiko verrata Reimaan...?

Mä tilasin tytölleni joka käyttää 80cm puvun ja tyttö on hukkua siihen! Talvihaalari samaa merkkiä on ollut 68cm ja alkaa olemaan jo pieni, joten ajattelin että 74cm olisi nyt juuri sopiva, mutta ei mene sitten enää syksyllä. Nyt harmittaa etten ottanut tuota pienempää, koska samaa väriä ei enää ole :(

Eli toi on varmaan meille liian suuri kyllä, plääh, noh, voihan sen vaihtaa, jos niitä vielä sitten on...tai sitten jätän sen ensi syksyyn tai jopa ensi kevääseen, jos niin suuri on :) Meillä on onneks vielä viime vuoden reima välikausipuku sopiva...oli vaan pakko saada tuo tähtikuosinen haalari, kun oli niin hieno. Ennen en ole niistä niin välittänyt, mutta nyt ihastuin kyllä :)

Minä myisin tuon meidän puvun eteenpäin, jos vaan löytäisin jonkun minkä kelpuuttaisin tilalle. Viime vuotisen kerkesin jo laittaa eteenpäin, olisi ehkä nippa nappa mahtunut..

Kyllä se 104cm ihan hyvin passaa. Katso Ticketin tanskan sivuilta, siellä on kokotaulukko mistä voit mitata lapsen mittoja mikä koko hänelle sopisi parhaiten.

[QUOTE="mimmi";25778435]Minäkin tilasin meidän tytölle ihanan ticketin 104 cm haalarin kevääksi...ei muuta vikaa mutta likka on 95 cm pitkä...taitaa hukkua tuohon haalariin?[/QUOTE]

95 cm pitkälle ticketin 92 cm:kin on erittäin reilu.

Reimaa ja tickettiä ei voi verrata lainkaan keskenään. Reiman 104 cm on ticketin about 116 cm. Ap:n lapselle sopivin ois ollu ehkäpä 92 cm tai 98 cm

Ne vk-haalarit on ihan valtavia! Mä tilasin kesällä syksyä varten 98 kokoisen Uffon ja arvelin että poika kasvaa siihen kyllä. Mutta ei se sitten syksyllä ollutkaan kun ehkä 95-senttinen ja haalari oli aivan valtava säkki, joten lähti eteenpäin. Eli noissa se koko saa olla pienempi kuin lapsen pituus, että olisi sopiva tai sinne päinkään. Talvihaalareissa koot ei ole niin valtavia eikä takeissa ja housuissa.

Yhteistyössä