Nyt löyty kyll maailman hienoin KAKKU sis.linkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MMM"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin meilläkin. Marsipaanikakut jne jäävät kesken mut kermakakut häviävät aina suihin. Minäkään en pidä marsipaanista ja niistä kaikenmaailman massasysteemeistä vaikka hienoja niillä saa aikaan.
Meillä taas päinvastoin, tai no yksi lapsista tykkää kermavaahdosta, muut valitsee mielummin vaahtokarkkimassalla tai sokerimassalla päällystetyn. Näinhän se vaan on että makuja on monia.

[QUOTE="hih";23662902]Ihana kakku, mutta johan joku oli tästäkin kakusta saanut herneet nenään, kopioin kommenteista tuolta blogista:

Siis tässä tehdään munamiehelle ruumiinavaus… ja omien lasten pyynnöstä.
Ei voisi olla kuvottavampaa kakkua !

Miten jollakin pipoa noin kiristää.[/QUOTE]

Itse juuri luin samaa kommenttia ja kyllä ihmettelin että ihanko tosissaan joku on tälläisen kommentin kirjoittanut. Kyllä mua kuvottaa enempi jotkut peniskakut kun munamies kakku.

[QUOTE="harmaana";23659723]en tunne ketään joka oikeasti tykkäisi marsipaanilla päällystetystä kakusta. niissä se päällinen on ihan ällön makuista.[/QUOTE]

Mä en myöskään voi sietää marsipaania itse mutta kyllä mä sitä pitkälti jokaiseen kakkuun laitan. Kikka onkin se, että laittaa marsipaanin alle kermaa, jolloin sen marsipaanin voi nätisti nostaa irti omasta kakkupalastaan ;)

Tuon kakun tekijä ei ole kyllä kovinkaa ihmeellinen tekijä. Kakut on aika törkyisen näköisiä. Reunat tursuvat, liimat näkyvät koristeissa jne. Löytyy monia paljon parempia alan harrastelijoita!

Yhteistyössä