Nyt löyty kyllä ehdoton hintakunkku tähän iänikuiseen talvipukukeskusteluun!!!!!

Nefernefernefer
Siellä on sitä aitoa laatua. Semmosta jolla ihminen voi oikeesti erottua Ticket-massasta. Tietty suurin osa ei ees huomaa eroa, mutta itse kyllä huomaan semmoset ihmiset joilla on kaikki laatua: kuteet, autot, elämä. Yleensä se, että yhdessä asiassa on laatua kertoo siitä että ihmisellä on kaikessa laatua... Laatuihmisiä siis.
 
"mä"
Voisin ostaa jos oltaisiin lähdössä vaikkapa retkeilemään pohjoisnavalle tai Siperiaan :) muuten pärjätään Suomen talvessa ihan normihintaisilla haalareilla mutta olishan se luksusta :)
Jotkut maksaa käsilaukusta jopa 400e ja toiset kun pistää saman summan käyttövaatteisiin niin ollaan heti mollaamassa. Kaikki on suhteellista .
 
"Susse"
[QUOTE="mä";24862110]Voisin ostaa jos oltaisiin lähdössä vaikkapa retkeilemään pohjoisnavalle tai Siperiaan :) muuten pärjätään Suomen talvessa ihan normihintaisilla haalareilla mutta olishan se luksusta :)
Jotkut maksaa käsilaukusta jopa 400e ja toiset kun pistää saman summan käyttövaatteisiin niin ollaan heti mollaamassa. Kaikki on suhteellista .[/QUOTE]

Kyl mä 400€ maksavan laukun paremmin ymmärrän, sähän voit käyttää sitä lopun ikääs, mut nuo muksut tuppaa kasvamaan vaatteistaan ulos..
 
Mä en kyllä tosissaan ymmärrä tuon hintaista pukua. Se on asia erikseen jos se puku olisi ikuinen mutta lapsillahan menee samat vermeet ehkä kaksi talvea peräkkäin niin on tuo kyllä aika suolanen hinta siitä ilosta. Ja ymmärrän kyllä että materiaali on erittäin laadukasta mutta kyllä tuolla hinnalla siitä pitäs avautua joku pomppulinna tai uima-allas jostain puvun taskusta :D Omilla lapsillani on ollut nyt viiem talvena Tickettiä ja mielestäni materiaali oli erittäin laadukasta jos vertaa aikaisempiin ja eipä lapsillakaan kylmä tuntunut olevan. Mutta tähän verrattuna Tiketti on ihan halpis :D
 
"vieras"
Mikä tuossa on huvittavaa? Meillä oli lapsilla nuo viime vuonna ja uskomattoman hyvät haalarit oli. Käytetään tänä vuonna sitten kotona ja vapaa-aikana. Nyt ostetaan takki+housut, mutta en ole vielä ehtinyt miettiä tai katsella, mitkä olis kivat.
 
[QUOTE="sasa";24862353]Canada Goosen suunnittelussa ja toteutuksessa ei ykkösprioriteettina ole "tosi hyvän näköisyys" vaan laatu ja ominaisuudet, joilla oikeasti pärjää huonommassakin kelissä.[/QUOTE]

Joo-oh, vaikka kuinka olisi ominaisuuksiltaan huippu, niin en ostaisi koska on minun silmääni susiruma. Me ei naparetkeillä, joten löytyy vähän vaatimattomammillakin ominaisuuksilla varustetuista haalareista silmää miellyttäviä vaihtoehtoja.
 
"sasa"
Joo-oh, vaikka kuinka olisi ominaisuuksiltaan huippu, niin en ostaisi koska on minun silmääni susiruma. Me ei naparetkeillä, joten löytyy vähän vaatimattomammillakin ominaisuuksilla varustetuista haalareista silmää miellyttäviä vaihtoehtoja.
Helmiä sioille, kun palstalaisista puhutaan. Jos oikeasti on kylmä, eli ei siis lokakuun +10 asteinen syyspäivä, ulkoiluvaatteen tärkein ominaisuus on ollä lämmin. Kaikki muu on toissijaista.

Sinänsä kyllä sinulla on oikea logiikka, koskapa palstalaisilla onkin tärkintä, miltä _talvihaalari__näyttää_ hiekkalaatikolla tai shoppailemassa _+10 asteen_ syyskelissä. Myöskään Canada Goosen brändäys ei ole mennyt läpi Reimatecin tai Ticketin muurin, vaan autuaan tietämättömänä hämmästellään oikean laadun hintaa.
 

Yhteistyössä