Ei kyllä ainakin tähän köyhään sattuu stanasti, ku edes katsoo tota hintaa..Köyhää se vaan kirpasee
Ei kyllä ainakin tähän köyhään sattuu stanasti, ku edes katsoo tota hintaa..Köyhää se vaan kirpasee
Jaa, mun mielestä tuo on erittäin hieno, mutta Suomen oloissa hieman tarpeeton. Kai mäkin sitten akateemisesti koulutettuna olen white thrashia makuni perusteella.On muuten helvetin ruma ja halvannäköinen haalari.
eipä se haalari sitä naamaa ja hengitystä kovalla pakkasella suojaa, että kyllä joskus voi olla tilanteita, ettei sillä 30asteen pakkasella oikein ulos mennä, pienillä lapsilla varsinkin voi ottaa hengitykseen tuollainen ilma, ei siinä canadagooset paljon auta silloin....nyt on aivan pakko muistella viimetalvea ja palstaa, hmmm. joka toinen aloitus taisi olla, että mitä teette näillä pakkasilla ( -20- -30 ) kun ulkona ei voi olla!!! mietimme siis sitä
Joo morjens!Siellä on sitä aitoa laatua. Semmosta jolla ihminen voi oikeesti erottua Ticket-massasta. Tietty suurin osa ei ees huomaa eroa, mutta itse kyllä huomaan semmoset ihmiset joilla on kaikki laatua: kuteet, autot, elämä. Yleensä se, että yhdessä asiassa on laatua kertoo siitä että ihmisellä on kaikessa laatua... Laatuihmisiä siis.