Nyt löyty kyllä ehdoton hintakunkku tähän iänikuiseen talvipukukeskusteluun!!!!!

siis eikä
Ihan uskomatonta!!
Kun vaan joku keksii laittaa tuotteelle tarpeeksi kovan hinnan (esim vaikka partyliten rihkamakynttiläkoristeet) niin menee kuin kuumille kiville...

Ihanaa tämä kulutusyhteiskunta..
Ihmisillä tuntuu olevan liikaa rahaa, kun oikeesti tärkeintä on vain se korkea hinta...

huhhuh
 
jos olisi rahaa niin aivan varmasti voisin tuon puvun ostaa...ja jos mulla olis noin pieni lapsi. ei tarvitsisi palella . ostan itsellenikin lämpimiä ja laadukkaita talvivaatteita, niin miksi ei lapsille? panostan enemmän ulko- kuin sisävaatetukseen muutenkin
 
"hmmm"
...nyt on aivan pakko muistella viimetalvea ja palstaa, hmmm. joka toinen aloitus taisi olla, että mitä teette näillä pakkasilla ( -20- -30 ) kun ulkona ei voi olla!!! mietimme siis sitä
eipä se haalari sitä naamaa ja hengitystä kovalla pakkasella suojaa, että kyllä joskus voi olla tilanteita, ettei sillä 30asteen pakkasella oikein ulos mennä, pienillä lapsilla varsinkin voi ottaa hengitykseen tuollainen ilma, ei siinä canadagooset paljon auta silloin.
 
Siellä on sitä aitoa laatua. Semmosta jolla ihminen voi oikeesti erottua Ticket-massasta. Tietty suurin osa ei ees huomaa eroa, mutta itse kyllä huomaan semmoset ihmiset joilla on kaikki laatua: kuteet, autot, elämä. Yleensä se, että yhdessä asiassa on laatua kertoo siitä että ihmisellä on kaikessa laatua... Laatuihmisiä siis.
Joo morjens!

Tä on kyllä parasta hupia seurata näitä lastenhaalari keskustelua. Oon vasta nyt tajunnut, että lasten haalarit ovat lähes ihmisarvon mittari ja elämän ja kuoleman kysymyksiä :)
Mut joo. Suolasen hintaiset ovat nuo Canada Gooset. Btw. kyseinen yhtiö on ollut vähän mustalla listalla eläinrääkkäymäisestä toiminnastaan untuvien kiskonnassa. Tosin niinpä kai on lähes kaikki muutkin untuva tuotteiden valmistajat.
 

Yhteistyössä