nyt lähden täältä enkä enää tule takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä se ap:n ruokailuketju mun mielestä aika käsittämätöntä haukkumista ja kaivamista oli, kaipa siitä kuka tahansa hiukka itteensä ottais, oli sitten mimmonen suodatin vaan...
Eriäviä mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta sehän on kuitenkin täysin eriasia kuin toisen haukkuminen, tai tahallinen asioiden väärin tulkitseminen.

Tätä minä olen aina ihmetellyt, miksi pitää lähteä ovet paukkuen ja suureen ääneen huutamalla että NYT MINÄ KYLLÄ LÄHDEN ENKÄ TULE ENÄÄ IKINÄ TAKAISIN. Täällä on muuten moni muukin tehnyt noin ja tullut yhtä lailla takaisin eri nimimerkillä...

En lukenut koko alkuperäistä haloo-ketjua, enkä siihen ota sen enempää kantaa, koska meidän muiden on ihan turha antaa mitään tyhjentävää mielipidettä mihinkään välikohtaukseen, koska me muut emme olleet paikalla, eikä meillä ole siis kuin toinen näkökulma tähän asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
herkkänahakaisten on täällä mahdottomuus palstailla, kuin myös niiden jotka ei hyväksy muuta kuin ne mielipiteet, jotka tukee omaa tekemistä ja ajattelemista. joten jos kuulut tähän joukkoon niin :wave:

Peesaan tätä. Täällä tulee kakkoo niskaan tasasin väliajoin, pitää osata jättää ne jorinat ihan omaan arvoonsa.

Hö. Palstaillessa kannattas kyllä pittää pientä suodatinta päällä ja ymmärtää, ettei täällä käyttäydytä aina aivan samalla tavalla kuin tosielämässä. Asiat sanotaan suorempaan, kun ei näe kasvoja tai tunne ihmistä.

Voi oikeesti olla parempikin, että jättää palstailun vähemmälle, jos vieraiden kommentit satuttaa noin pahasti. Suotta sitä ihtiään kiusaamaan :hug:

en minäkään ikinä kerro täällä mitään liian henkilökohtaisia asioita.
ja hyvin olen pärjännyt. :D

lähinnä tykkään lukea muiden rähinöitä. :ashamed:
ei tätä palstaa voi ottaa vakavasti.

Yhteistyössä