nyt lähden täältä enkä enää tule takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kannattaa keskustella kepeästi ja pinnallisista aiheista tyyliin mitä ruuaksi ja päivän huutonet-pinotus... Ei täällä kannata kovin henkilökohtaisia alkaa kirjottelemaan, muuten tulee sitä kakkelbergiä niskaan. Tai jos sen kakan kestää niin toki sitten :whistle:

Mie oon sitä mieltä et jos täällä paljastaa itsestään tai perhejuttuja niin se pas.ka pitää sietää ja hommata kunnon suodatin.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi,omillakin aivoilla saa ajatella eikä ottaa kaikkea itteensä mitä muut sanoo,aika teini meininkiä,ei voi muuta sanoa...

Juuri tällaiset henkilöt saa jättää omaan arvoonsa. Tarkoituksena ainoastaan saada ihmiset tappelemaan keskenään. Toisten nimittely se vasta fiksua onkin, teinimäistä ettenkö sanoisi ;)

Tämähän on vain virtuaalielämää. Kovin on herkkä nahka, jos pahoittaa mielensä tämän palstan vastauksista. Ei kannata kyllä millekkään keskustelupalstalle majoittua, jos tuommoisen kohtauksen vastauksista saa...

Tätä mä en jaksa käsittää että tullaan isoon ääneen toitottamaan että hyvästi, mä lähden nyt kun musta ei tykättykään. Eikö sitä vaan voi poistua vähin äänin palstalta? Jotain huomionhakua tämmöinenkin kai...

Enemmän sivusta täällä seurailen, mutta sen oon huomannu, että sillon on hyvä ku juttelee vaan, kaunis ilima tänään...-juttuja. Sillon ei oo kellään mitään sanomista. Kaikkien pitäs kuitenki se tajuta, jos täällä jotain omaa toimintaa mietiskelee tai vähänkään syvällisempoiä juttuja ni pitää sitte kestää myös arvostelu :whistle: Jos ei kestä ni sonmoro :wave: Kyllä täällä sakkia silti piisaa vaikka joskus joku lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ehkä on parempi jos noin tosimielellä täällä palstailee...

Peesi,omillakin aivoilla saa ajatella eikä ottaa kaikkea itteensä mitä muut sanoo,aika teini meininkiä,ei voi muuta sanoa...

Peesailen tätä. On täällä aika moni saanut kökköä niskaan, minäkin, mutta väliäkös sillä, tämä on vain nettipalsta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bella de la Rosa:
hyvästi kaikki ne jotka joskus vaivautuivat minua täällä tukemaan! valtaosa on kuitenkin ollut minua vastaan joka asiassa joten vetäydyn tältä palstalta! tuo viimeisin otti niin päähän, teidän kommenttinne kun takerruitte kaikkein pienimpään asiaan josta ei ollut kyse vaan teitte minusta varkaan ja huijarin! äitini vielä tänäänkin itki eilistä välikohtausta, miksi hänelle aina käy näin! miksi hänelle vihat niskaan vaikka minä olin "syyllinen" ilman että olin tehnyt mitään väärää! vaikka te toisin minut tuomitsitte tajuamatta mitä todella oli tapahtunut! veikkaan että valtaosa olisi toiminut juuri samalla lailla jos teidän äidillenne olisi noin tehty! äitini ei ollut yhtään pahoillaan miten asian hoidin vaan pyysi että teen jatkotoimenpiteitä tapahtuneesta ja niin teenkin vaikka kuinka tappelisitte vastaan! ei pahemmin hetkauta vaikka itku melkein tuli välillä kun juttujanne luin tänä aamuna. sinä harmaa voit saman tien painua helvettiin täältä pahoittamasta toisten mieltä, olet joka asiaan sotkeutumassa ja morkkaamassa toisia aivan yksinkertaisissa asioissa! minä en muuttanut tarinaa vaan te hyvät palstailijat hyvät naurutkin sai kyllä välillä miten saatte yhdestä sanasta väännettyä toista! mutta tämähän on ihan tuttua täällä! minulle on nyt tapahtunut muutakin kuin vain tämä palsta ja ravintola juttu, olisi ollut kiva siitä täällä kertoa mutta lähden jonnekkin muualle sen kertomaan!

voikaa hyvin!

terv. Bella de la Rosa

MÄ TULIN JUST KÄVELYLTÄ, MUT TAJUUN MITÄ TARKOITAT!

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Teet toki niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu! Jos alkaa tuntumaan että palstalta ei saa mitään hyvää irti vaan ainoastaan pahanmielen on varmasti ihan viisasta vetäytyä ja hakeutua miellyttävämpiin paikkoihin.[/quo
Heh heh hee! Vitsi sun osalta , itsekin kiusaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ässssssss:
Teet toki niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu! Jos alkaa tuntumaan että palstalta ei saa mitään hyvää irti vaan ainoastaan pahanmielen on varmasti ihan viisasta vetäytyä ja hakeutua miellyttävämpiin paikkoihin.[/quo

Teet toki niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu! Jos alkaa tuntumaan että palstalta ei saa mitään hyvää irti vaan ainoastaan pahanmielen on varmasti ihan viisasta vetäytyä ja hakeutua miellyttävämpiin paikkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
No höh, älä jätä meitä. =) Sait kyllä melkoiset kakit niskaasi, mutta lähinnä varmaan harmailta... siihen täällä saa kyllä tottua. :/ Mulla on ollut tapana kun luen pidempiä viestiketjuja, että harmaitten viesteistä luen muutaman sanan ja jos menee haukkumiseksi niin hyppään seuraavaan viestiin. Jos ei uskalla edes omalla anonyymillä nimimerkillä haukkua, niin ei kannata pistää paljon painoa sanoille... :whistle: Täällä monet taitaa purkaa turhautumisiaan haukkumalla toisia harmaana aiheesta kuin aiheesta, toisaalta se on aika surullista... ihmisen täytyy olla aika yksinäinen jos saa jotain kiksejä haukkumalla nimettömänä ihmisiä joita ei tunne. :/

Niin muuten ja kyseisessä tilanteessa olisin tehnyt ihan samalla tavalla kuin sinäkin, paitsi että olen niin nössö että tuskin olisin uskaltautunut sanomaan takaisin. :D

mILLÄ' OMALLA? kUN OMA ON HARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Alkuperäinen kirjoittaja Tarkoittaa:
Teet toki niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu! Jos alkaa tuntumaan että palstalta ei saa mitään hyvää irti vaan ainoastaan pahanmielen on varmasti ihan viisasta vetäytyä ja hakeutua miellyttävämpiin paikkoihin.

Ketäpä mä olen kiusannut? :saint:
Sinua ilmeisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Tätä mä en jaksa käsittää että tullaan isoon ääneen toitottamaan että hyvästi, mä lähden nyt kun musta ei tykättykään. Eikö sitä vaan voi poistua vähin äänin palstalta? Jotain huomionhakua tämmöinenkin kai...

Hän huomioi teidän röyhkeytenne,

Sinua ilmeisesti?

Kiusaavaa tekstioä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä luen:

Sinua ilmeisesti?

Kiusaavaa tekstioä.....

Herranen aika, no anteeksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä luen:

Sinua ilmeisesti?

Kiusaavaa tekstioä.....

Herranen aika, no anteeksi! :D
Ai?

Yhteistyössä