Nyt köyhät pinoudutaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MimmiMamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja se että hain sen paketin niin tilasin tytölle ja mulle vähän vaatetta. Alastomanako meidän pitäisi olla sisällä ja ulkona, ei noi niin paljon maksanut jos eräs harmaa sellasta kuvittelee. Pesukone on nyt aivan toista luokkaa hinnaltaan kuin jokunen vaate.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Ja se että hain sen paketin niin tilasin tytölle ja mulle vähän vaatetta. Alastomanako meidän pitäisi olla sisällä ja ulkona, ei noi niin paljon maksanut jos eräs harmaa sellasta kuvittelee. Pesukone on nyt aivan toista luokkaa hinnaltaan kuin jokunen vaate.

kirpparilta olisit saanut halvemmalla

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:

kirpparilta olisit saanut halvemmalla

:kieh: :kieh: :kieh:

Kävin kaupassa ja ostin -50% ruokia,muutamaksi päiväksi pakkaseen.Kävin myös kirppiksellä,josta löysin uudenveroisia kenkiä(nokian kumpparit,viking lenkkarit,elefanten goret)ja uudenveroiset toppahousut yhteishintaan 11e!Kyllä tuli hyvä mieli kun taas löytyi hyvää ja halvalla!Meidän lapset ei ole muuten tainneet ikinä saada ihan uutta vaatetta vanhempien ostamana,lahjana muilta kylläkin.Kirppikseltä löytää kun viitsii usein kierrellä =)

meidän rahat ei riitä vuokralla asumiseen, lainan lyhennys on pienempi. Auto on, miehen työmatkojen takia, mutta ehkä siksi ollaankin köyhiä kun tuntuu rahat menevän auton vakuutuksiin ja bensaan ja varaosiin |O Ollaan sitten pihistetty muista jutuista että saataisiin vielä toi auto pidettyä.

Mä olen leiponut sämpylöitä kun leipä oli loppu ja kaapista löytyi jauhoja ja hiivaa ja suolaa. Makaronilaatikko on uunissa ja halloween-kurpitsalyhty kaiverrettiin valmiiksi (pojan pappa osti sen kurpitsan!)

Ostin kirpparilta itselleni vaatteita,näytti ostettaessa ihan hyviltä pari kuukautta olen pitänyt ovat jo rikki ,täytyy taas käydä katsomassa olisko nyt lujempia,vai pitääkö kaupasta ostaa.että kestäs vähän pitempään.

Yhteistyössä