nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Shipp
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
omaa kokemusta ei ole, mutta isotätini kertoi että on koko elämänsä ajan pessyt päänsä mäntysuovalla eikä ole käyttänyt mitään muita aineita päähän ja hänellä oli ihanan tuuhea punainen ja kiiltävä tukka.
Se muuten ei välttämättä johdu siitä mäntysuovasta, vaan juuri siitä ettei käytä kaiken maailman teollisia tököttejä. Ehkei myöskään pese ihan joka päivä?
 
Shampoo pois!
Shampoon käytön lopettaminen/radikaali vähentäminen kuulemma parantaa hiusten kuntoa mahdottoman hienosti. Joillakin pidentää ja paksuntaa. Itselläni alkoi pukata uutta hiusta kiusallisiin kohtiin, jotka olivat aina olleet tosi ohutta hiusta. Ja tässä EI ole kyse siitä, etteikö hiuksia pestäisi ollenkaan tai joutuisi kulkemaan rasvaisissa hiuksissa (paitsi siirtymävaiheessa, mutta jos sen kestää, on loppuelämä yhtä auvoa;)

Mielenkiintoinen keskustelu, tietoa ja vinkkejä:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1610181
 
vieras :D
heei,oon ite emo tyttö jolla on noin olkapäähän asti hiukset.Oon kuullu jostaki kynsi jutusta ja lupaan se toimii.Sitte on toi maito juttu.eli hiero kynsiä toisiaan vastaan mutta ei peukaloita. talvella mulla oli ollut vaan niskaan asti hiukset :) onne kaikille ja hyvää äitienpäivää ;)
 
Pirita
Oon 10 ja tahtoisin pitemmät hiukset..... mulla on tukkaa tohon kaulaan asti, ja mulla on kiharoita.. kiharat lyheentää mun tukkaa, ja se ärsyttää.... äiti osti tänään tota olutta. se oli jotain alkoholitonta tummaa olutta. OOT MUN SANKARI, JOS TÄÄ TOIMII!!!!<3<3
 
Pirita
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen:
:attn:

paljonkos sitä olutta kaadetaan päähän???

tv. epätoivoinen lyhyttukka jota asiakkaatkin on sanoneet mieheksi :(
Muakin ollaan luultu pojaksi, kun olen ollut 9 vuotta vanha.. joku pirun lentokentän täti kysy " female vai male?" -.- no ehk kuitenkin female.. mulla oli viel tyttöjen hamekkin!!! eiks oo tyhmii!!!
 
Pirita
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen:
:attn:

paljonkos sitä olutta kaadetaan päähän???

tv. epätoivoinen lyhyttukka jota asiakkaatkin on sanoneet mieheksi :(
Muakin ollaan luultu pojaksi, kun olen ollut 9 vuotta vanha.. joku pirun lentokentän täti kysy " female vai male?" -.- no ehk kuitenkin female.. mulla oli viel tyttöjen hamekkin!!! eiks oo tyhmii!!!
 
Pirita
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen:
:attn:

paljonkos sitä olutta kaadetaan päähän???

tv. epätoivoinen lyhyttukka jota asiakkaatkin on sanoneet mieheksi :(
Muakin ollaan luultu pojaksi, kun olen ollut 9 vuotta vanha.. joku pirun lentokentän täti kysy " female vai male?" -.- no ehk kuitenkin female.. mulla oli viel tyttöjen hamekkin!!! eiks oo tyhmii!!!
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Siis kuin paljon hiukset kasvaa vuodessa??

Minulla nuo kasvaa ilman poppakonsteja n.40cm vuodessa ja on niin paksut ja painavat.
Pitäis taas lähtee lyhentämään kun on lyhyinä niin paljon kevyemmät ja helpompi hoitosemmat.

Jaa paskat kasva 40 cm vuodessa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jollain mielikuvitus lentää
 
Paskan on oltava hyvää, Miljoona kärpästä ei voi o
Voisko joku kertoa miten helvetissä eri veteenliukenemattomien proteiinien esim. keratiinin erittäytymisen määrän nousu kehosta ulos esim. hiusten muodossa ja kynsien muodossa liittyy mitenkää siihen että pistää ykkös bisseä päähän : DD. Joo siis josse ny pitää teidät iloisina vähän aikaa et pistätte bisseä päähän aina ennen ku meette saunaan niin propsit sit sille. Tuun nauraa jos pistätte viel viinaa ja mestat syttyy palaa :D
 
ritva
Tällä palstalla mainitut öljyt ovat todellakin hyviä hiuksille, ihan oliiviöljyä voi laittaa kunnolla hiuksiin silloin tällöin ja vehnänalkioöljy on tosi hyvä sisäisesti. Sitten tuotepuolella F.A.S.T. shampoo ja hoitoaine ihan mielettömän hyviä, löytyy netistä yksi suomalainen verkkokauppa joka näyttää lähettävän tosi nopeasti niitä,ainakin minulle tuli 1 päivässä Etelä-Suomeen. Sen teho perustuu aminohappoihin eli valkuaisaineisiin, tutkin tuotteen taustat. Todella mielenkiintoinen tuote, siis minä huomasin kyllä kiihdytystä aivan selvästi, ja öljyt tosiaan auttaa vielä lisäksi. Lisäksi tämä yhdistelmä ei ole edes kovin kallis, en kovin paljoa ostaisi huippukalliita ravinnepillereitä apteekista, ne ovat suurimmaksi osaksi hömpötystä.
 
joku
Äidilläni oli vyötäröön ulottuva paksu luonnonkihara tukka, kun olin lapsi.
Aina saunan jälkeen äiti kiersi hiukset isoille papiljoteille ja käytti kampausnesteenä OLUTTA!
 
"janskuuu"
Pitää kanssa ite kokeilla ku on sama projekti menossa... itselläni on kyllä jo aika pitkät hiukset , eli selkään asti mennään jo mutta haluaa vielä pidemmät . ^^ Oon kuullu kans et toimii mut en oo ite testannut... kaljaa ostamaan , mooi : D
 
[QUOTE="JES";23077477]Ööööö no pitkät hiukset saa sillä kun antaa kasvaa eikä leikkaa... Ylläri! Tätä ette tienneet! Tietysti onhan toikin tekosyy lähtee kaljakauppaan.[/QUOTE]
Väkisinkin tässä tuli mieleen, että hittoako porukka siellä parturilla/kampaajalla ravaa jos samaan aikaan yrittävät kasvattaa pitkiä hiuksia?
 
Ptkätukkainen
Minulla on yltää hiukset takapuoleen asti enkä ole mitään olut jippoja käyttänyt.
Suosittelsin itse vähentämään kaiken maailman lakkojen, geelien käyttöä + hiustenkuivaaja pois!

Itse käytän keskimäärin hiustenkuivaaja 3 kertaa vuodessa.
Ai niin käytä AINA hiustenpesun yhteydessä hoitoainetta! Pyyhekuiviin hiuksiin!!!!

Älä leikkaa jatkuvasti hiuksia!
 

Yhteistyössä