nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Snowflake
Alkuperäinen kirjoittaja snowbaby:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.
vehnänalkioita jokin kerran mainosti myös =)


saako tota öljyä ihan tavaratalosta vai mistä?
 
vieras
Olin jokin aika sitten hotskussa yötä ja siellä oli shampoopullo loppu, samoin suihkushampoo. Epävoivoissani vetäisin sitten sitä Dovin käsienpesusaippuaa siitä lavuaarin vierestä hiuksiin kun oli pakko äkkiä pestä. Ja voi ihme että tuli hyvän tuntuiset hiukset! Pehmeät eikä likaantuneetkaan niin nopeasti kuin tavallisesti. Olen jo pitkän aikaa kironnut noita shampoita, ihan sama mistä ostaa. Hiukset on littanat ja rasvoittuu järjetöntä vauhtia. Eilen ostin linnashampoota, saa nähdä miten sen kanssa. Tietääkö joku mitä se Cumuluksen Dove-käsienpesuaine on? Saako sitä marketista jollain nimellä?
 
En löytänyt kaupasta ykkösolutta joten käytin miehen Karjalan jämät hetki sitten. Laitoin pikkasen kostutettuihin hiuksiin ja annoin vaikuttaa sen aikaa kun sheivailin ja raspailin :D
Vielä en ole kurkannut märkää lopputulosta pyyhkeen sisältä. Mietin vaan että laitanko loput puhtaaseen kuontaloon. Tyyny alkaa varmaan haista pahalle :/
 
se auttaa siihen
Eikö d-vitamiinin puutos oireile niin et hiukset alkaa tippumaan.Ja muutenki menevät huonoks.

Ihan vain tuosta et ku joillakin raskaus ja imetys vie hiukset,niin siinä syy.Pitäis syödä tarpeeksi vitamiineja.
 
Hei,munajuttuja täällä oli jo-en tiiä oliko tämä.

Mutta nuorempana kun oli aikaa,sain todella puhtaat ja kiiltävät tällä konstilla hiuksista.
(mulla järkky paljon tukkaa ja tuuhee...)

-Eli erottele keltuainen ja valkuainen
-vaahdota valkuainen
-ota puolet valkuaisvaahdosta ja laita toiseen puolikkaaseen ruokalusikallinen omaa shampootasi
-Pese ensin tuolla valkuaisvaahdolla
-sitten keltuainen päähän (anna vaikuttaa noin 5-10 minuuttia
-lopuksi pese sillä valkuaisvaahdolla jossa se shampoo mukana.

Tähän vois tietty täräyttää yhen olusen vielä päälle... :p
Siis päähän!!

Mut oli tosi ihanan kiiltävät ja pehmeet hiukset....
Millään muulla en ole samanlaisia hiuksia saanut kuin tuolla.Aika työlästä on eikä nykyään ole enää aikaa.

Mutta jos joku haluaa koittaa!!
 
emmi
Alkuperäinen kirjoittaja keltuainen:
Miten mulla on sellanen kuva et keltuainen jämähtää aika hyvin hiuksiin,jos sen pesee kuumalla/lämpimällä vedellä?Onko totta vai kuvittelenko vain?
joo tietenkin jämähtää! Sehän kypsyy kuin munakas kovaksi, ja jää hiuksiin kiinni. Eli viileää vettä munan kanssa...
 

Yhteistyössä