nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 08:49 Hay-D kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 20:43 tiksu kirjoitti:
Hmm.. hoitaakohan tuo olut miten paljon hiuksia? Itsellä on rastat ja ne saisivat kasvaa, mutta tukka ei sitten saa olla liian hyvässä kunnossa, muuten tulee epäsiisti letti, kun on paljon irtohiuksia... mutta ehkäpä se olut vaikuttaisi vain hiuspohjaan ja edistäisi hiustenkasvua,eikä hoitaisi hiuksia...? Toisaalta, mäntysuovalla pesen tukan, se varmaan kumoaa oluen hoitavan vaikutuksen tukkaan :D

Mäntysuopa muuten saa ruskeat hiukset punertaviksi, miehellä on tummanruskea tukka, joka on alkanut punertaa, kun shampoo vaihtui mäntysuopaan. Lisäksi oli yhden mummon kanssa puhetta, että hän oli nuorena käyttänyt mäntysuopaa shampoona ja tukka oli ollut kauniin punertava. Mikähän aine mäntysuovassa aiheuttaa punertumisen?
kerroinkin jo tuossa toisella sivulla että isotätini on aina pessyt hiuksensa mäntysuovalla ja nuorempana hänellä oli tosiaan punainen tukka, muilla sisaruksilla oli tää tavallisen tylsä maantienharmaa.
meillä pestiin lapsena aina hiukset mäntysuovalla...kuuma suovan pala lätkästiin lauteella päähän...plääh...minulla oli lapsena punertavat hiukset, mutta ei enää =)
 
Salama McQueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 12:07 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 08:49 Hay-D kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 20:43 tiksu kirjoitti:
Hmm.. hoitaakohan tuo olut miten paljon hiuksia? Itsellä on rastat ja ne saisivat kasvaa, mutta tukka ei sitten saa olla liian hyvässä kunnossa, muuten tulee epäsiisti letti, kun on paljon irtohiuksia... mutta ehkäpä se olut vaikuttaisi vain hiuspohjaan ja edistäisi hiustenkasvua,eikä hoitaisi hiuksia...? Toisaalta, mäntysuovalla pesen tukan, se varmaan kumoaa oluen hoitavan vaikutuksen tukkaan :D

Mäntysuopa muuten saa ruskeat hiukset punertaviksi, miehellä on tummanruskea tukka, joka on alkanut punertaa, kun shampoo vaihtui mäntysuopaan. Lisäksi oli yhden mummon kanssa puhetta, että hän oli nuorena käyttänyt mäntysuopaa shampoona ja tukka oli ollut kauniin punertava. Mikähän aine mäntysuovassa aiheuttaa punertumisen?
kerroinkin jo tuossa toisella sivulla että isotätini on aina pessyt hiuksensa mäntysuovalla ja nuorempana hänellä oli tosiaan punainen tukka, muilla sisaruksilla oli tää tavallisen tylsä maantienharmaa.
meillä pestiin lapsena aina hiukset mäntysuovalla...kuuma suovan pala lätkästiin lauteella päähän...plääh...minulla oli lapsena punertavat hiukset, mutta ei enää =)

Kiitti vinkistä! Tarttee kokeilla pilsneriä saunareissulla... :whistle: Kasvattaa tahtois tääkin.

Mutta mäntysuopaan en koske, mun pestiin tukka aina pienenä sillä ja se oli niiiiiin huopunut ja kaamea takkuläjä, että leikata sai ekalla luokalla ihan nutipääksi, että saatiin takut irti. \|O
 
korkkiruuvi
pitääpä alkaa koittaan tuota konstia. pyyhe vaan harteille ettei tunnu ilkeeltä kun kalja virtaa selkää pitkin. kerran oon koittanu ja kädet meni latratessa niin huonoon kuntoon et toi kaato päähän on ainut keino.
 
vieras
Kuinka paljon tämä nopeuttaa hiusten kasvua?
Kuinka usein teette tämän?
paljon arviolta kasvaa kuukaudessa?(ja paljon ennen kasvoi tätä konstia kk)

Kukaan kokeillut vehnäalkioöljyä?Miten tämä auttaa vai auttaako?
 
schalanski79@hotmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja snowbaby:
Tätä salaisuutta olen pantannut, mutta kerron nyt sen teille. Kun tätä ei voi oikein patentoidakkaan....ykkös olut päähän saunaan mennessä. Siis ihan tosi. Olen testannut tätä jo vuoden ajan ja hiukset kasvavat todella pitkiksi. En tiedä käykö 3 olut, en ole testannut. Synnytyksen jälkeen lähtee normaali määrä hiuksia ja lisäksi ne hiukset, jtka eivät raskauden aikana tipukkaan. Joka sauna reissu olen laittanut 1 olutta päänahkaan ja hiuksiin....tukka kasvaa ihan valtavasti. Ei ole ennen ollut tämmöistä hiuspesäkettä...sukulaisetkin on ihmetelleet.


Onko muita vinkkejä???? :wave:
 
darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 12:07 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 08:49 Hay-D kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 20:43 tiksu kirjoitti:
Hmm.. hoitaakohan tuo olut miten paljon hiuksia? Itsellä on rastat ja ne saisivat kasvaa, mutta tukka ei sitten saa olla liian hyvässä kunnossa, muuten tulee epäsiisti letti, kun on paljon irtohiuksia... mutta ehkäpä se olut vaikuttaisi vain hiuspohjaan ja edistäisi hiustenkasvua,eikä hoitaisi hiuksia...? Toisaalta, mäntysuovalla pesen tukan, se varmaan kumoaa oluen hoitavan vaikutuksen tukkaan :D

Mäntysuopa muuten saa ruskeat hiukset punertaviksi, miehellä on tummanruskea tukka, joka on alkanut punertaa, kun shampoo vaihtui mäntysuopaan. Lisäksi oli yhden mummon kanssa puhetta, että hän oli nuorena käyttänyt mäntysuopaa shampoona ja tukka oli ollut kauniin punertava. Mikähän aine mäntysuovassa aiheuttaa punertumisen?
kerroinkin jo tuossa toisella sivulla että isotätini on aina pessyt hiuksensa mäntysuovalla ja nuorempana hänellä oli tosiaan punainen tukka, muilla sisaruksilla oli tää tavallisen tylsä maantienharmaa.
meillä pestiin lapsena aina hiukset mäntysuovalla...kuuma suovan pala lätkästiin lauteella päähän...plääh...minulla oli lapsena punertavat hiukset, mutta ei enää =)

Kiitti vinkistä! Tarttee kokeilla pilsneriä saunareissulla... :whistle: Kasvattaa tahtois tääkin.

Mutta mäntysuopaan en koske, mun pestiin tukka aina pienenä sillä ja se oli niiiiiin huopunut ja kaamea takkuläjä, että leikata sai ekalla luokalla ihan nutipääksi, että saatiin takut irti. \|O
Minäkin oon joskus pessyt hiuksia mäntysuovalla, eikä ole takkuinen ollut kun käyttää hyvää hoitoainetta. =)
 

Yhteistyössä