nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

munapää
Koklattiin äitin kaa tota kananmunataktiikkaa. Juu, se toimii! Tuli kivasti kiiltävät hiukset. sitten laitettiin jääkylmän veden sekaan sitruunanmehua ja sillä sitten huuhdeltiin. :) oikein kivaa!
 
testattu on
itse oon jo monta kuukautta käyttänyt tuota kalijaa hiuksiin niin sen voin sanoa että hiukset on paljo terveemmän näköiset ja sitten ei ole tarvinnut suoristaa hiuksia kun ovat aamulla valmiiksi jo suorat. mutta en ole huomannut että olisivat sen enempää kasvaneet.
 
"epätoivoinen"
Ennen mulla oli toosi pitkät ja kiiltävät hiukset (ohuet kyllä). Käsittelin hiuksia tosi paljon mm. tupeerasin tyvestä, välillä käytin tyvirautaa, suoristin ja kiharsin paljon. Pesin myös tosi usein joskus jopa 2 kertaa päivässä. Kaikesta tästä huolimatta hiukset oli hyvässä kunnossa ja ennen kaikkea kasvo ja oli pitkät. Sitten sain maailman huonoimman idean: blondasin hiukset (ennen oli siis aivan tumman ruskeat). Ensimmäisellä värinpoistolla lähti n. 20 cm hiusta ja siitä se alamäki sitten lähtikin. Tasaseen tahtiin tippu hiusten latvat ja lopulta tajusin väräjätä hiukset takaisin tummiks. Nyt on hirmuinen kasvatus käynnissä kun en osaa olla lyhyillä hiuksilla. nyt en enää käsittele hiuksia (suorista yms.) ja pesukertojakin olen vähentänyt ja kaiken maailman tehoaineita lutrannut, mutta hiukset ei kasva niinkuin ennen, mikäköhän tähänkin on syynä ?! Kun hiuksia olen pitänyt kun kukkaa kämmenellä ja vitamiineja sun muita ravinnelisiäkin napsin eikä hiusta tule? Oon kyllä niin taikauskoinen ja epätoivoinen hiusten kasvattaja, joten pakko kai tämäkin kikka kokeilla!
 
"liisa"
[QUOTE="juups";25212483]kiinnostaisi tosiaan tietää onko jollakin toiminut tämä kaljan käyttäminen hiuksissa ?! :)[/QUOTE]

sisältää b-vitamiinia ja näin ollen voimistaa ja todellakin nopeuttaa hiusten kasvua. tämän ketjun myötä joskus kokeilin mutta leikkasin välillä lyhyeksi. nyt pitänee taas kokeilla tuota olutta koska hiuksia tippuu päästä ihan tolkuttoman paljoan.
 
ledy.zsizsi@hotm
Ikävä,olen 64 vuotias ja eriten nopeastin tuli noin 6 kuukasi ajalta nopestin
noin jokapäivä 8-12 kpl tukkani menni...
Lukenyt jotain englanti MANE niminen spray ja kulemaan tämä on tehokas aineta.Pyyden APUA,kiitos:Zsizsi
sähk.:ledy.zsizsi@hotmail.com
 
bissetukka
Vaikka vanha ketju onki, nii löysin ja kokeilin just äsken :) Jo pestessä tukkaa tuntu että on ihanan kuohkea. Laitoin kaljaa suihkupulloon ja vähä kylmää vettä. Otan tavaksi. Joko niitä kokemuksia löytyis ketkä ois pitempään tätä harrastanu?
 
"maarit"
Itselläni on todella pitkät & paksut hiukset. En käytä mitään ihme aineita, vaan ihan luonnollisesti yritän niitä hoitaa. Tässä alla vinkkkejä pitempiin hiuksiin.

1. Iltasuihku (näin ei tarvitse aamulla kuivata hiuksia, joka vahingoittaa hiuksia, vaan hiukset kuivuvat yön aikana )
2. Älä harjaa hiuksia suihkun jälkeen (silloin hiukset on hauraimmillaan)
3. Harjaa hiukset ennen suihkuun menoa (näin niitä on helppo putsata shamppoolla ym)
4. Älä pese hiuksia tulikuumalla vedellä, tekee yhtä paljon tuhoa kuin muillakin tavoilla kuumentaminen
5. Laita hoitoaine kylmällä huuhdelluihin hiuksiin, ja pese lämpimällä vedellä hoitoaine pois
6. Kun olet pessyt hiukset pese ne vielä pääalaspäin jääkylmällä vedellä
7. Syö terveellisesti
8. Syö vitamiini tabletteja (esim multitabs & kalkkitabletti)
9. Älä föönaa hiuksia äläkä suorista ym
10. Aloita hiustenharjaus latvoista ja etene sieltä ylöspäin (näin et revi hiuksia nin paljon)
 
1
Tää on ehkä hölmö kysymys, mutta mitä tällä "terveelinen rukavalio" käsitteellä tarkoitetaan? Syödään kauheasti vihaneksia? Tätä käsitettä vois mulle ainakin nyt vähän avata.????
 
Marskicee
Shampoon käytön lopettaminen/radikaali vähentäminen kuulemma parantaa hiusten kuntoa mahdottoman hienosti. Joillakin pidentää ja paksuntaa. Itselläni alkoi pukata uutta hiusta kiusallisiin kohtiin, jotka olivat aina olleet tosi ohutta hiusta. Ja tässä EI ole kyse siitä, etteikö hiuksia pestäisi ollenkaan tai joutuisi kulkemaan rasvaisissa hiuksissa (paitsi siirtymävaiheessa, mutta jos sen kestää, on loppuelämä yhtä auvoa;)

Mielenkiintoinen keskustelu, tietoa ja vinkkejä:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1610181



se johtuu siitä että likaa on niin paljon hiusten ympärillä että ne on paksut... ._.
 
"mei"
Olipas mielenkiintoinen ketju :) Kokeilen kyllä itsekin.

Mulla kasvaa hiukset ihan biotinillä. Uutta hiusta pukkaa myös,mutta hiukset eivät meinaa kasvaa hartioiden alapuolelle.

Jos en syö biotiiniä, hiukset eivät tunnu kasvavan ollenkaan.
 
vaihdevuodetko
[QUOTE="mei";29934345]Olipas mielenkiintoinen ketju :) Kokeilen kyllä itsekin.

Mulla kasvaa hiukset ihan biotinillä. Uutta hiusta pukkaa myös,mutta hiukset eivät meinaa kasvaa hartioiden alapuolelle.

Jos en syö biotiiniä, hiukset eivät tunnu kasvavan ollenkaan.[/QUOTE]



Hei!
Minkämoista biotiiniä käytät?
Ja paljonko?
Oma tukkani kovasti innokas tippumaan jo pidemmän aikaa.... :(
 

Yhteistyössä