?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko sormuksen pakko olla kultaa?
huhuu!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
Minä vaan pidän sinnikkäästi (5lasta povannu) sormusta paikoillaan, en pysäyttele sitä kesken ollenkaan kuten jotkut täällä sanovat tekevänsä. Minulle vain on opetettu se noin.
Alkuperäinen kirjoittaja sormus:Aiemmin tänään joku kyseli ns. sormustestistä. Tehkää se itsellenne ja kertokaa mikä oli tulos ja pitääkö tähän mennessä paikkansa...
Mulla piti paikkansa, eli kaksi poikaa ja kolmas tyttö. Näyttää vielä neljättäkin lasta; poikaa. Saa nähdä vieläkö sen kolmannen pojan saan!
Eli pujottakaa kultasormus omaan hiukseen ja pidätte vas.ranteen päällä. Jos liike heilurimainen=poika, ympyrä=tyttö. liikkeen voi pysäyttää ja sitten nostaa sormuksen takaisin ranteelle, lopulta sormus ei enää liiku.