Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??
Onko sinulla jo lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??
Onko sinulla jo lapsia?
ei oo lapsia vielä. vauvakuumetta pukkaa ja tässä ollaan yrittämässä vauvaa.. mulla olis nyt toiveissa että raskaana olisin kun kuukautiset on myöhässäkin yli viikon..
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??
Onko sinulla jo lapsia?
ei oo lapsia vielä. vauvakuumetta pukkaa ja tässä ollaan yrittämässä vauvaa.. mulla olis nyt toiveissa että raskaana olisin kun kuukautiset on myöhässäkin yli viikon..
nii ja tein sitten toisen kerran viime sivulla olevilla uusilla neuvoilla ja sillon heijas tosi monta kertaa ja tuntui että se heijaa joka kerta ku sormuksen nostan ranteeltaen mä kai yli kymmentä muksua saa
niin ja poikaa vielä. joku tossa nyt mättää tai sit se riippuu ihan siitä minkä laskee heijaamiseksi tai pyörimiseksi.
![]()