Nyt kaikki tekemään ns. sormustestiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä testasin tuota ja se on muuten ihan pään sisässä mitä se sormus tekee. Eli murtomaalisen pieni liike siinä kädessä saa sen sormuksen pysähtymään, pyörimään tai heijaamaan.
Mun eitarvinnut kuin ajatellä, että nyt pitäis heijata... nyt pitäspysähtyä... heijaapa taas... mutta kolmannella kerralla ajattelinkin, että alahan sormus pyöriä ja Kyllä.. se alkoi, vaikka olisi putänyt heijata. Ja käsi ei liikkunut, itse en auttanut sormusta tekemään liikkeitä. Kokeilkaapa.

Onko kellään pyörinyt tai heilunut monta kertaa peräkkäin?

Mulla vaan eka pyörii,sit heiluu,sit pyörii,sit heiluu...ja tota jatkuu se 20kertaa
Mun hius kietoutuu sillain itsensä ympärille,ja sit ku laitan sormukset hetkeks ranteen päälle,niin kiereteet avautuu ja hius menee suoraks,ja taas pyöriminen alkaa kun hius menee kierteelle.

Siis herranen aika,voiko tuo oikeesti kertoo jotain?Mulla kaks poikaa ja kahta poikaa näytti testi,kolmannesta näytti tyttöö ja neljännel kerral ei enää liikkunu....Ihan ihokarvat nous pystyyn!Vieläkö meille tyttö ois tuloillaan,hmmm...

Ekana näytti tyttöä (potkii kovasti mahassa tuo tyyppi juu ... ja tytöksi ultrattu kyllä...) ja sitten stoppasi. Sitten alkoi näyttää poikaa, mitä sitten heijasikin yli 5 minuuttia, kunnes väsyin ja lopetin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??

Onko sinulla jo lapsia?

ei oo lapsia vielä. vauvakuumetta pukkaa ja tässä ollaan yrittämässä vauvaa.. mulla olis nyt toiveissa että raskaana olisin kun kuukautiset on myöhässäkin yli viikon..

siis pittääkö se sormus laittaa liikkeelle ku ei se liiku kun laitan sen hiukseen.. se vaan roikkuu siinä hiuksessa.. vai teenkö oikeesti väärin??

Onko sinulla jo lapsia?

ei oo lapsia vielä. vauvakuumetta pukkaa ja tässä ollaan yrittämässä vauvaa.. mulla olis nyt toiveissa että raskaana olisin kun kuukautiset on myöhässäkin yli viikon..

nii ja tein sitten toisen kerran viime sivulla olevilla uusilla neuvoilla ja sillon heijas tosi monta kertaa ja tuntui että se heijaa joka kerta ku sormuksen nostan ranteelta :D en mä kai yli kymmentä muksua saa :p niin ja poikaa vielä. joku tossa nyt mättää tai sit se riippuu ihan siitä minkä laskee heijaamiseksi tai pyörimiseksi. :)

Oon tehny sen miljoona kertaa, jo vuosia ennen lasta ja sen jälkeenkin. Yleensä neulalla. Tulos on AINA ollut sama, ensin tyttö ja sitten poika. :|
Koska lie sen pojan sitten saan.
On se aika spookya.

Testin tein ja tulos....neljä tenevaa....poika,tyttö,poika,tyttö...APUA EKA PITÄÄ PAIKKAANSA...mut osaako tuo sormus kertoo kaksosista?? Mulle on joskus povattu kaksoset.....

Mulle aina näyttää saman, 3 poikaa ja kaksi tyttöä. Sekä muiden että itseni tekemällä aina sama tulos, samassa järjestyksessä. Joten ei ole omasta kädestä ja käden liikkeistä se kiinni. Kaksi poikaa on jo ja kolmas on tilauksessa.

Onko sinulla jo lapsia?

nii ja tein sitten toisen kerran viime sivulla olevilla uusilla neuvoilla ja sillon heijas tosi monta kertaa ja tuntui että se heijaa joka kerta ku sormuksen nostan ranteelta :D en mä kai yli kymmentä muksua saa :p niin ja poikaa vielä. joku tossa nyt mättää tai sit se riippuu ihan siitä minkä laskee heijaamiseksi tai pyörimiseksi. :)

Eihän sinun niitä heilumis ja heijaus kertoja pidä laskea. Liike kerrallaan, siinä tulee selvä väli ennen kuin liike alkaa uudestaan. Pysähtyy sitten kun on valmis ja et saa sitä enää liikkeelle vaikka kuinka odotat.

Meitin isä teki tämän suuntaisen testin LEHMILLE usein,kun ne oli tiineenä :D
Sitä en muista että mihin pisti roikkumaan,mutta naula se oli ja siihen peräpään yläpuolell:D aika hauskaa,en ole muistanu tätä aikoihin.

Kokeilin hius-sormus juttua itelle ja poikia poikia ja aivan oikein !

Mulle tehty sormustesti joskus 10 v. sitten ja kahta poikaa näytti. Samoin äidilleni oli ennustettu että saa kaksi lastenlasta (poikia), yhdelle tapahtuu jotakin.

Meillä on kaksi poikaa, se yksi jolle tapahtui jotain on ilmeisesti pakastealkio jonka lahjoitimme tutkimuskäyttöön kun tulinkin luomusti raskaaksi. Enempää lapsia ei ole tarkoitus tehdä.

Mulle on tehty monesti tää, aina näyttää samoin: poika, tyttö,poika, poika. kolme ensimmäistä pitää paikkansa ja yhden vielä haluaisin mutten ihan heti vielä. =)

exällekin tehty, hänellä näytti samat kuin mulla(ja siis ne kolme ekaa piti paikkaansa).

Yhteistyössä