Nyt kaikki tekemään ns. sormustestiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeilin nyt siis neljä kertaa,tulos oli poika, tyttö, tyttö,poika,sen jälkeen ei sormus liiku enää mihinkään. Kolme ekaa pitää siis paikkaansa,neljäs on arvoitus tammikuulle asti.

Sen testin mukaan mun pitäis saada ainaki 9 lasta. Joskus näyttäny enempiki. Alku menny aina samalla tavalla. Yhet kaksosetki mukaan pitäs sopia. Kun vaan sais sen ensimmäisenki jo! :kieh: :kieh: :kieh:

En oo aina jaksanu kovin pitkälle tehä, ku tuntuu ettei se liike lopu ikinä, vaikka kuin pysäyttelis ni aina se vaan jatkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Sen testin mukaan mun pitäis saada ainaki 9 lasta. Joskus näyttäny enempiki. Alku menny aina samalla tavalla. Yhet kaksosetki mukaan pitäs sopia. Kun vaan sais sen ensimmäisenki jo! :kieh: :kieh: :kieh:

En oo aina jaksanu kovin pitkälle tehä, ku tuntuu ettei se liike lopu ikinä, vaikka kuin pysäyttelis ni aina se vaan jatkuu...

Mä olen ymmärtänyt, ja täälläkin lukee että se lähtee sit vetään uuestaan sitä juttua jos ei ymmärrä milloin tuli senverran selkee tauko et homma on loppu.

sehän näyttää ihan mitä haluatte. kokeilkaa vaikka. haluat, että se kiertää vasemmalle, se kiertää, ja sama oikealle. lähtee liikkeelle ja pysähtyy, kun haluatte. ilman tietoista liikuttamista.
yhessä seminaarissa kokeiltiin tätä "ihmettä" narulla ja mutterilla...

sorry, oli pakko..

Mulla tuli kaks tyttöö ja kaks poikaa ja tällä hetkellä kaks tyttöö. Passais mulle nuin =)
Minä en kyllä laskenu välillä ranteelle vaan annoin pysätyä ilmassa ja siitä lähti uuteen kierokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Aiemminkin mulle tehty sama testi ja itse sain jälleen saman tuloksen eli: ensimmäinen poika (on), toinen poika (on), kolmas poika (ei ainakaan vielä oo ;) ) ja neljäs lapsi tyttö ( ei oo vielä sitäkään).

Pitää vielä lisätä, että näiden jälkeen sormus lopetti totaalisesti liikkumisen eli nuo heilurit ja pyörimiset oli aivan selkeitä ja sitten sormus pysähtyi.Saas nähä :)

Yhteistyössä