J
joo
Vieras
molemmilla kerroilla karmee phv ja kesti kauan. Mehujää ja kylmät tomaatit oli ainoat mitkä hetkellisesti toimi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:Harmi, ettei sulla auta ne rannekkeet! Mulla ne on ollut pelastus! Huomaan heti, jos ne on huonosti paikallaan, koska heti tulee tosi paha olo. Siskoni suositteli myös B6-vitamiinia ja musta tuntuu et siitäkin on ollut apua. Siskolla ainakin auttoi toisessa raskaudessa hyvin. Ensimmäisessä hän ei tajunnut niitä syödä ja voikin sitten pahoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:MÄ EN KOHTA ENÄÄ JAKSA!!! Tai oikeestaan KESTÄ!!
5viikkoa tätä samaa jo jatkunu. Mua etoo,kuvottaa,oksettaa ihan koko päivän. Ainoastaan sillon kun nukun niin kaikki on hyvin.
En siis oksenna ehkä kuin pari kertaa kunnolla jotain... muuten kakomista tai vaan ihan karmea olo.
Itku alkaa oikeesti jo tulemaan. Niin pahaolla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Mona:Harmi, ettei sulla auta ne rannekkeet! Mulla ne on ollut pelastus! Huomaan heti, jos ne on huonosti paikallaan, koska heti tulee tosi paha olo. Siskoni suositteli myös B6-vitamiinia ja musta tuntuu et siitäkin on ollut apua. Siskolla ainakin auttoi toisessa raskaudessa hyvin. Ensimmäisessä hän ei tajunnut niitä syödä ja voikin sitten pahoin.
Käyn hakee heti huomenna tai tänään vielä B6 vitamiinia!!