Nyt ei kyllä hyvin mee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anne"

Vieras
Pääsiäisenä se tapahtui mitä ei enään olisi saanut tapahtua, mies sai raivokohtauksen ja löi, silmäni on ihan kiinni muurautunut! No aurinkolasit päässä kuljen ulkona mutta kun huomenna olisi tärkeä työhaastattelu, miten sinne oikein kehtaa mennä kun tulee karenssi jos en mene..meillä ei ole onneksi lapsia eikä tule. Tää on tälläinen on/ off suhde.

[QUOTE="Anne";28285879]Pääsiäisenä se tapahtui mitä ei enään olisi saanut tapahtua, mies sai raivokohtauksen ja löi, silmäni on ihan kiinni muurautunut! No aurinkolasit päässä kuljen ulkona mutta kun huomenna olisi tärkeä työhaastattelu, miten sinne oikein kehtaa mennä kun tulee karenssi jos en mene..meillä ei ole onneksi lapsia eikä tule. Tää on tälläinen on/ off suhde.[/QUOTE]

Toivottavasti nyt jo lopullisesti off.

Onhan sitä kaikenlaista ihmisillä seinien sisäpuolella ja jotkut saa aloitettua paremman elämän. Mutta kun tilanne on toi, että mies lyö naista nyrkillä silmään (!!!!!!!) niin ei se siitä tule paremmaksi muuttumaan. Jotain puuttuu tuollaiselta ihmiseltä ja pitäisi tapahtua joku ihme, että tuosta enää oppisi paremmille tavoille.

Kun nyt olette siinä off-tilassa, niin pysykää siinä. Sun ei kannattaisi enää kommunikoida tuon miehen kanssa mitenkään. Sun pitäs mennä lääkärille ja poliisille, jotta saat edes jotain korvauksia, jos sun silmä onkin vaurioitunut.

Feministit poislukien (jotka eivät miestä turvakseen tarvitse) puolustaisin kyllä naistani tuollaisilta miehiltä. Eli klassinen jätä se sika, oikeesti. Teet vaan elämästäsi vaikeamman ja synkemmän, haaskaat elämääsi, hetkiä, jotka voisit viettää paljon paremmassa suhteessa.

[QUOTE="mies";28285988]Feministit poislukien (jotka eivät miestä turvakseen tarvitse) puolustaisin kyllä naistani tuollaisilta miehiltä. Eli klassinen jätä se sika, oikeesti. Teet vaan elämästäsi vaikeamman ja synkemmän, haaskaat elämääsi, hetkiä, jotka voisit viettää paljon paremmassa suhteessa.[/QUOTE]

Miten niin ei feministiä tarvitse suojella pahoinpitelijältä? Se, että on feministi ei tarkoita sitä, että nainen on jokin karmea matami joka teloo miehen kuin miehen. Yleensä nainen kuitenkin on se heikompi fyysisiltä ominaisuuksiltaan on hän sitten feministi tai ei.

Ei, en ole feministi jos sitä mietit.

[QUOTE="Kiira";28286016]Miten niin ei feministiä tarvitse suojella pahoinpitelijältä? Se, että on feministi ei tarkoita sitä, että nainen on jokin karmea matami joka teloo miehen kuin miehen. Yleensä nainen kuitenkin on se heikompi fyysisiltä ominaisuuksiltaan on hän sitten feministi tai ei.

Ei, en ole feministi jos sitä mietit.[/QUOTE]

Miksi et ole?

Silmä paranee kyllä, ainoastaan ottaa päähän haastatteluun meno mutta mentävä on. En voi tehdä mitään ilmoitusta, hän tulisi tuon oven läpi kuten kerran jo vasaralla tuli entisessä asunnossani

[QUOTE="Aloittaja";28286041]Silmä paranee kyllä, ainoastaan ottaa päähän haastatteluun meno mutta mentävä on. En voi tehdä mitään ilmoitusta, hän tulisi tuon oven läpi kuten kerran jo vasaralla tuli entisessä asunnossani[/QUOTE]

Sitä suuremmalla syyllä sun pitää tehdä siitä ilmoitus. Se äijä terrorisoi sua lopun elämää kun sillä kerran on susta tommonen ote etkä uskalla edes ilmoitusta tehdä.

[QUOTE="mies";28285988]Feministit poislukien (jotka eivät miestä turvakseen tarvitse) puolustaisin kyllä naistani tuollaisilta miehiltä. Eli klassinen jätä se sika, oikeesti. Teet vaan elämästäsi vaikeamman ja synkemmän, haaskaat elämääsi, hetkiä, jotka voisit viettää paljon paremmassa suhteessa.[/QUOTE]

Eipä sinunkaan asenteesi naisia kohtaan niin kivalta kuulosta.

Jos hän on vaarallinen ja uhkaava ja päätät kääntää napin lopullisesti offille, kehoitan toimimaan seuraavalla tavalla.

Lääkäriin - Rikosilmoitus- vaihda puh.numeroa - hae lähestymiskieltoa JA turvakieltoa - muuta toiseen asuntoon

Jos epäröit, tee ainakin turvasuunnitelma eli mitä sitten kun (varauksella jos) hän seuraavan kerran muuttuu uhkaavaksi, missä puhelin, kenelle soitat, pääsetkö asunnossa turvaan johonkin, onko ystäviä tai sukulaisia kenen luokse paeta jne.

What the fuck, feminismi on naisen ja miehen tasa-arvoa ajava aate. Jos pitää naista ja miestä tasa-arvoisena, ei tarvitse toisen sukupuolen turvaa/ puolustusta? Just..

Mutta asiaan, toivottavasti suhde on lopullisesti off-tilassa ja silmän takia hakisin sairaslomaa, josta toimittaisin todistuksen työkkäriin.

Kuumia riitoja ja tunteita voi toteuttaa ihan ilman väkivaltaa. On kokemusta väkivallasta, mutta vuosien saatossa se on vähentynyt ja poistunut. Olen itse riidoissa rauhallinen kun viilipytty ja kädet selän takana kerron rauhallisesti ja viisaasti asioista ja poistun paikalta jos riita ei ala selvitä. Näin myös silloin, jos mies tai minä ollaan otettu alkoa. Meillä toimii. Suhde voi loppua, mutta eipähän ole väkivaltaa eikä pelkoa siitä.

[QUOTE="vierailija";28287094]Kuumia riitoja ja tunteita voi toteuttaa ihan ilman väkivaltaa. On kokemusta väkivallasta, mutta vuosien saatossa se on vähentynyt ja poistunut. Olen itse riidoissa rauhallinen kun viilipytty ja kädet selän takana kerron rauhallisesti ja viisaasti asioista ja poistun paikalta jos riita ei ala selvitä. Näin myös silloin, jos mies tai minä ollaan otettu alkoa. Meillä toimii. Suhde voi loppua, mutta eipähän ole väkivaltaa eikä pelkoa siitä.[/QUOTE]

muuten samaa mieltä,mutta miten se paikalta poistuminen on viisasta? sillä jättää toisen yksin, tavallaan hylkää toisen tiukan paikan tullen. en minä pidä siitä että mies lähtis kesken riidan ovesta ulos,tulis tunne että ei mulla olekkaan mitään väliä