NYT APUA, mulle tuli postissa kirje RANSKASTA, olen voittanut jossain lotossa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
French euromillones lottery international

siis olenkohan ihan OIKEASTI voittanut, vai mikä juttu tämä ON :O

Mukana oli lappu millä voiton voi lunastaa. 11.6 ollut arvonta

10% voitosta kuuluu jollekkin kolmannelle osapuolelle.

MITÄ MÄ TEEEEEN??????? Spostiin tulee tällaisia, voiko jotain huijausvoittojuttuja tulla ihan kotiinkin saakka??

kädet tärrää, summa on ISO.

Ja saadaksesi sen sun pitää maksaa mitä? Antaa mitä tietoja? ...siitähän sen näkee.

Mun mies joskus sai ilmotuksen, että on voittanut jossakin free lotossa Jenkeissä. :D Siihen ei tarvinnu maksaa mitään tms. joten otti sen vastaan. Sit tuli postissa shekki, jolla sen muutaman dollarin voiton voi lunastaa. Paitsi että shekki oli vanhentunu ennen kuin tuli perille. :D

perinteinen huijaus.

meille tulee vähän samantyyppisiä melkein päivittäin duuniin. yleensä se menee näin: yhteydenottaja on joku lakimies. joku on kuollut ja jättänyt jälkeensä aimokasan rahaa. tää lakimies tarttee apua rahojen saamiseksi ja lupaa osan vastaanottajalle ja plaa plaa plaa .........

siis tämä tuli postin mukana, suoraan kuoreen tulostettu osoitetiedot.

ei tällaisia koskaan kyllä oo tullut minnekkään muualle kuin spostiin.

Olen netissä osallistunut vaikka ja mihin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Edelleenkään jos et mielestäsi oo osallistunu mihinkään niin heitä lappu paperinkeräykseen. Nyt on myös liikkeellä tota että ne lähettää niitä "virallisia" lappuja ihan kotio asti.

Älä nyt ole tyhmä. Selvää huijaustahan tuo on.

tän on allekirjoittanut presidentti :O
10%voitosta pitää maksaa jollekkin joka hoitaa tätä. Summa vähennetään voitosta tjn jos oikein ymmärsin

niin ap, kai osaat itsekin lukea.
kun pitää maksaa, on kyseessä huijaus.
Älkää nyt näin pölvästi halpoihin sentään langetko, ihmiset.

VAROITTAKAA muitakin.

Just oli uutisissakin näistä uusista yleistyneistä huijauksista, siis ihan perinteisiä kirjeitäkin lähetetään ihmisten kotiosoitteisiin. Kerro ap, miten siinä käsketään toimia?

Pitääkö sun antaa jotkut tilitiedot tai meksella jotain järjestelymaksuja?

this ten percent will be paid only after you have received your awarted winning prize in your designated bank account of your choice

eikös tuo tarkoita, ettei etukäteen tartte maksaa kolmannelle osapuolelle mitään

tän on allekirjoittanut presidentti :O
10%voitosta pitää maksaa jollekkin joka hoitaa tätä. Summa vähennetään voitosta tjn jos oikein ymmärsin

PRESIDENTTI?!?

Ja sä vielä tosissas tuut kyselemään onko tää totta... :laugh:

Yhteistyössä