NYT APUA, mulle tuli postissa kirje RANSKASTA, olen voittanut jossain lotossa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
this ten percent will be paid only after you have received your awarted winning prize in your designated bank account of your choice

eikös tuo tarkoita, ettei etukäteen tartte maksaa kolmannelle osapuolelle mitään

ELI ÄLÄ ANNA VAAN SITÄ SUN TILINUMEROOSI ETEENPÄIN!!!!!!!

niin, vaikea uskoa että näin urpoja on enää, mutta totuus on, että jotkut ovat maksaneet ja siis menneet ansaan.
Koittakaa nyt takoa kaikkien tuttujenkin ja nuorison kaaleihin että JOS JOUTUU MAKSAMAAN ITSE, niin homma on selvä huijaus. Omg!

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
niin, vaikea uskoa että näin urpoja on enää, mutta totuus on, että jotkut ovat maksaneet ja siis menneet ansaan.
Koittakaa nyt takoa kaikkien tuttujenkin ja nuorison kaaleihin että JOS JOUTUU MAKSAMAAN ITSE, niin homma on selvä huijaus. Omg!

siis tuossahan nimenomaan sanotaan, ettei itse tartte maksaa ensin.

:O

Jos laitan sellasen tilin tiedot missä ei rahaa oo pennin pyörylää :D
tuo tuntuu oikeesti ihan uskottavalta, ei pyydetä maksamaan mitään

Oikein paljon onnea! Olet 16 724 ketjun aloittaja, minkä aukaisin ja voitit juuri hienon palkinnon! Annatko henkilötietosi, pankkitilinumerosi sekä täydellisen valtakirjan, jossa valtuutat minut veloittamaan tilitäsi vaadittavat kulut, ihan vaan semmonen nimellinen korvaus, ettei verottaja innostu... pari milliä.

Terv. Presidetti Pässi

tän on allekirjoittanut presidentti :O
10%voitosta pitää maksaa jollekkin joka hoitaa tätä. Summa vähennetään voitosta tjn jos oikein ymmärsin

Ai Ranskan pressa? Kuka siihen on pressaksi merkitty? Jos on oikeaa nimeä käytetty, ottaisin yhteyttä poliisin. Ranskassa varmaan iahstuvat tuohon huijaukseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
10%voitosta pitää maksaa jollekkin joka hoitaa tätä. Summa vähennetään voitosta tjn jos oikein ymmärsin

Ai Ranskan pressa? Kuka siihen on pressaksi merkitty? Jos on oikeaa nimeä käytetty, ottaisin yhteyttä poliisin. Ranskassa varmaan iahstuvat tuohon huijaukseen ;)

Siis käsitin väärin tuon, alussa luki että president of ja tuon systeemin nimi. Eli tarkoittanee puljun johtajaa

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Siis käsitin väärin tuon, alussa luki että president of ja tuon systeemin nimi. Eli tarkoittanee puljun johtajaa

no vaik on tuon puljun johtaja niin et kai tosissasi usko että oot voittanu mitään??Mee nyt sinne poliisilaitokselle, niin saat kuulla ihan saman kun palstalaisilta , mutta saat sitten mielenrauhan asiasta jos et meitä usko.

Uskomatonta, että näitä idiootteja löytyy. Sinne vaan joo, laita tilitiedot ja rahaa että voivat suorittaa maksun tilillesi. Ranskan presidentti siunaa.

Huh heijaa.

Yhteistyössä