NYT APUA, mulle tuli postissa kirje RANSKASTA, olen voittanut jossain lotossa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eiksjee:
Alkuperäinen kirjoittaja :)):
Hei, vaikka kuinka paljon sitä rahaa jokainen meistä haluis, ni mieti nyt ihan OIKEASTI.

:headwall:

Kyllä mä mielummin sanoisin, että anna mennä vaan. Kyllä virheitä oppii.

Nojaa, mä en kyllä toivois kellekkään sellasta että joutuu jonkun huijauksen uhriksi ja pöllitään henkilötiedot + rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Noo, pyytävät ensin vain tilinumeron. Seuravaksi tulee sähköposti jossa kerrotaan varojen kansainvälisessä siirrossa olevan joitain ongelmia ja keksivät jonkin porsaanreiän joka valitettavasti maksaa vähän. Tai sitten haluavat täydelliset henkilötietosi vedoten johonkin paikalliseen säädökseen tai jotain. Eikä aikaakaan kun nimelläsi ja sotullasi on passeja myytävänä rikollisten tarpeisiin.

Näinhän se menee. Ja sitä paitsi, jos asioisit jonkun oikean ranskalaisen kanssa niin kirje olisi ranskaksi, ei englanniksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Joo, ihan normihuijaus, "olet voittanut rahaa, maksa meille ensin 2000 ? niin maksamme 10 000 000 ?:n voiton tilillesi".

luitko ketjua ollenkaan??? Kirjeessä sanotaan että 10% voitosta menee kolmannelle osapuolelle, mutta se maksetaan vasta kun voitto on minulla. Sanallakaan ei mainita että mitään pitäisi maksaa

Annat tilinumerosi ja ne ottaa sieltä kyllä oman osansa..

Onko ap provo, vai ihan vain pelkkä idiootti?:D Anna ihmeessä tilinumerosi, sillähän se selviää onko huijausta vai ei!:D Kannattaa antaa myös kaikki henkilötietosi kun niitä seuraavaksi kyselevät.;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ap provo, vai ihan vain pelkkä idiootti?:D Anna ihmeessä tilinumerosi, sillähän se selviää onko huijausta vai ei!:D Kannattaa antaa myös kaikki henkilötietosi kun niitä seuraavaksi kyselevät.;)

Ja lisäyksenä vielä että luottokorttien numerot kannattaa kans antaa.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei kai kukaan tässä nyky-yhteiskunnassa enää ole niin tyhmä, että menee noin halpaan...
Valitettavan moni menee vipuun kaikesta valistuksesta huolimatta.
Niin kauan kun maailmassa riittää kusetettavia, on myös kusettajia.
Taitavasti tehty huijaus voi jollekin olla liian suuri houkutus vaikka kuinka hälytyskellot päässä soisi.

joo kyllä mä jo tajusin aikaa sitten että tää on huijausta :D

puhelinnumeron perusteella olivat arponeet :laugh:
Kyllä on vain niin virallisen oloinen lappu että aivan varmasti joku menee lankaan, olisin minäkin kysynyt TODELLA monelta ennenkuin tietojani olisin mihinkään lähettänyt

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo kyllä mä jo tajusin aikaa sitten että tää on huijausta :D

puhelinnumeron perusteella olivat arponeet :laugh:
Kyllä on vain niin virallisen oloinen lappu että aivan varmasti joku menee lankaan, olisin minäkin kysynyt TODELLA monelta ennenkuin tietojani olisin mihinkään lähettänyt

Jep mitäs me lottovoittajat, peräti kaksi kappalta Suomessa (tai ehkä jopa enemmänkin). Niin ja eiks kirjees lukenut että älä kerro ulkopuolisille.

Hauska lukea tätä viestiketjua kun ihan parissa tunnissa tullut 4sivua ja jokainen toistaa samoja asioita ja myös asioita ymmärretään väärin kun ilmeisesti ei lueta tarkkaan.

Ps. olis kyl ollut kiva jos olis todellakin voittanut tuon 4 958 547 Euroa

Yhteistyössä