S
saara
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja saara:3 kerta menossa 15mg redua ja 1kg lähtenyt
Siis 3. pilleri vai kolmas kuuri?
3s. kuuri ja aina 3kk jakso
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja saara:3 kerta menossa 15mg redua ja 1kg lähtenyt
Siis 3. pilleri vai kolmas kuuri?
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Karpeille on ihan oma sivusto, kokeilin syksyllä mutta ei ole mun juttu B)
http://karppaus.info/
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Öökkänä:Ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnosta kysyn, että sillä lääkkeelläkö laihtuu, ettei tartte tehdä elämäntaparemonttia?
Ei laihdukaan! Lääke vain auttaa siinä (jos auttaa). Minulla ei auttanut. Tai huomasin kyllä lääkkeen vaikutuksen, ei tehnyt enää yhtään mieli ruokaa ja vessassa piti ravata. Silti ei grammaakaan lähtenyt. :/
Ap:lle toivotan parempaa onnea! Minulla oli kroppa niin sekaisin, että kilot pysyivät teki mitä tahansa. Nyt pikkuhiljaa jumi lauennut (saatu happo/emäs tasapaino kohdilleen ja poistettu ylimääräiset kuonat). Ehkäpä tämä painokin sitten lähtee alaspäin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ääh, mun vierestä kuuluu *rapirapi rousk rousk* mies ja poika syö sipsejä
Mun tekis mieli HUUTAA, mä tuun hulluks ja vasta eka päivä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ääh, mun vierestä kuuluu *rapirapi rousk rousk* mies ja poika syö sipsejä
Mun tekis mieli HUUTAA, mä tuun hulluks ja vasta eka päivä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niinpä..
Tää on ainaki yhtä kidutusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.
Oliko sulla yli 100 kg ylipainoa??? Ei tietty tarvi vastata, jos et halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juteltiin tossa ja lupasivat olla toistaseks syömäti herkkuja ehtoisin, ne ehtoot kun mulle on vaikeimpia.
Mun mielestä tätä lääkettä ei suositella raskaana tai imetyksen aikana kun vaikutuksia ei ole tutkittu.