Nyt alkoi laihdutus! (Reductil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-Emasjauhe

Oliko tämä?

Mitä suolaa käytetään tuohon kuona-aineiden poistoon?

Joo, oli tämä.

En tiedä mitä tarkemmin siitä kuonahoidosta, mutta jotakin suolaliuosta se oli mitä aina veteen lisättii kropan ph:n mukaan.

Muistatko oliko kalliskin systeemi?

35?/hoitokerta.

Alkuperäinen kirjoittaja arialle kyssä!:
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:
Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.

onko sulla alunperin ollut noin paljon painoa vai onko niitä tullut tuossa välissä takaisin?

Valitettavasti on ollut painoa noin paljon.

hienosti sulla lähtenyt laihdutus käyntiin! :flower:

kumma kyllä tämä palsta kun lihavat lytätään maan rakoon ja jos yritetään laihduttaa niin sekään ei passaa,ainakin joistain kommenteista (tässäkin ketjussa) saa sellaisen kuvan.
ja joillekkin passaa karppaus,joillekkin se ruoan vähentäminen ja liikunta ja joillekkin lääkitys. eikö nyt kuitenkin ole tärkeintä että jollakin keinolla saa painoa putoamaan eikä hehkuteta vaan sitä omaa tyyliä ja haukuta muita tyylejä että et sä tuolla saa laihdutettua!
tsempattas vaan laihduttajia ja vois omaa laihdutus menetelmää tietenkin suositella niin laihduttaja voi kokeilla sitä jos ei paino tipu tän hetkisellä laihdutus menetelmällä.
tässä mun mielipide.. *aukasee sateenvarjon*

Hienoa Aria!!! :)
Terhiin ei oo päässy moneen päivään..?

Kiitos kaikille ymmärtäväisille tsemppaajille. :)
Mulla on nyt menossa 11. päivä lääkettä. mitään oireita ei ole enää lukuunottamatta pientä hikoilua.
Lääkärissä kävin eilen kontrollissa, alapaine oli hieman koholla ja lääkäri määräsi Furesista (se poistaa nesteitä ja vaikuttaa paineisiin alentavasti) En tosin aio tota syödä säännöllisesti vaan kuuriluonteisesti. Verenpainekontrollit jatkuvat viikottain.

Tänään aamulla kun mittasin, niin vaaka näytti -4,3 kg, jihuu! :)

Hei, olen 41v nainen, jolla bmi 27,5. Lääkärini diagnosoi minulle metabolisen oireyhtymän ( aineenvaihduntahäiriö, kohonneet sokerit ja verenpaine...) Olen aktiivikuntoilija, harrastan liikuntaa 3-4 krt viikossa ( uinti, juoksu, hiihto..) Ainut pahe kuiva valkoviini/ olut viikonloppuisin. En jaksa uskoa, että jos viikon syö terveellisesti, muutama annos viikonloppuna estäisi laihtumisen! Sain aineenvaihduntaa vilkastuttamaan acompliaa viime syksynä, ja laihduin kuukaudessa 3,5 kg. Sitten lääke vedettiin pois markkinoilta! Nyt olen jo ihan epätoivoinen, ja ajattelin pyytää reduja lääkäriltä. Kävin juuri uimassa 2 km ja söin iltaspalaksi pienen purkin ananasta. Kyllä tällä tavalla pitäis saada paino laskemaan - vaan ei...sormetkin niin turvonneet ettei ole voinut käyttää sormuksia vuoteen.
Älkää pitäkö minua turhanruikuttajana, vaikka ylipainoa ei olekaan sataa kiloa:) Terapeuttista lukea teidän juttuja:)

Nyt siis 3 ja puol viikkoo Reduja takana. Pitävät hyvin nälän loitolla, eikä mitään oireita enää ole.
Tota Furesista en pystyny syömään kun sen yhen kerran. Huippas ihan hirveesti ja oli huono olo. Vei jotenki kai Redujenki tehoa kun oli myös kauhee nälkä.
Verenpainetta en ole kerinny käydä mittauttamassa, vaikka täytyis kyllä.

Painon lasku on hidastunu. Olen tosin syönyt nyt vähän normaalimmin.
Mittari näyttää -6,3 :)

Nyt ois sit 4 viikkoa täynnä. Painoa on tippunu 7,3kg.
Vähän kyllä toivoin, että olis 10 kiloo lähteny neljässä viikossa, mutta on tuokin hyvä saldo.
Oon syönyt hyvin ja monipuolisesti, nälkä ei oo ollu kertaaka.

Tänään palkitsen itteni siiderillä ja patongilla :)

Hei, en saanut reduja. Nesteenpoistotabletteja koe-erän ja kontrollilla. Jotain luontaislääkettä suositteli..ei kai auta kuin vielä vaan vähentää syömisiä.Korvien väliin tää kohta menee. Onneksi kevätaurinko alkaa pian paistaa..:)

Hyvää ystävänpäivää kaikille ?

Tulin nyt taas raportoimaan tielle.
6 viikkoa olis takana ja paino on pudonnu 9,2kg! :)
Muuta kerrottavaa ei oikeastaan olekkaan. Tuo edelliskertana mainitsemani siideri ja patonki (nassutin sillon myös sipsejä) toivat mulle 800g takas, eikä moneen päivään laskenu paino ollenka. Pikkasen pisti harmittamaan, eikä tee mieli enää herkutella. Mut nyt on taas suunta alaspäin, hyvä niin. :)

Nyt huomasin, että tuolla ystävänpäivätoivotuksen perässä on kysymysmerkki, piti kyllä olla sellanen hieno sydän, höh.

Mut pistetään sinne sitten vaikka huutomerkki.
Eli:
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :D

Onnea ap hienosta alusta painonpudotukseen!! :)

Mulla ei oo laihis menossa mutta odotan innolla että lumet sulaa ja pääsee juoksemaan, tää talviaika on menny vähän liiakseen laiskotteluun omalla ajalla, kun en uskalla juosta tuolla jäätiköllä... :D

Minulla on Cymbalta masennuslääkitys, ja tänään varasin ajan lääkäriin, jotta purettaisiin tuo mielilalalääkitys ja aloitettaisiin laihdutuslääkitys.
Kahdessa vuodessa on tullut 30 kiloa painoa lisää, ensin söin lohdukseni masennuksessa, sitten ensimmäinen masennuslääkitys aiheutti aivan järisyttävän suklaanhimon, ja sain 10 kiloa alle puolessa vuodessa lisää. Marraskuun alussa vaihdettiin lääkitys, suklaanhimo on hellittänyty jonkin verran, mutta vielä 5 kiloa ehti tulla senkin aikana.

Nyt olen viimeisen 3 viikon aikana laihduttanut omin voimin 6 kiloa, mutta pelkään koko ajan että milloin itsekuri antaa periksi, ja sorrun taas syömään jotain lihottavaa.

Vaikka joissakin laihduutuskuureissa sanotaan että pitää kerran viikossa pitää "syö mitä haluat" päivä - se ei kyllä ainakaan minulla toimi. Mä olen vähän niinkuin alkoholisti - kerran alooitettuaan on vaikea lopettaa. Ja siksi toiseksi nuo päivät tosiaan saattavat pysäyttää painonpudotuksen moneksi päiväksi.

Nyt on pakko tulla hehkuttamaan! Mä oon niin ilonen. Vaaka näytti tänään -10,3 kg!!
a084.gif

-C- Mulla on sama vika, että oon mieluummin kokonaan ilman herkkuja, ku pelkään että retkahdan.. Eikä se herkuttelu kauheesti edes innostakkaan kun sitten ei paino putoo viikkoon :/ Saitkos lääkityksen?

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri-isä:
Reductil maksaa todella paljon niin potilaalle kuin meille muille lapsiperheille. Näyttöä on vain tehosta siltä ajalta kun sitä käytetään, käytön loputtua ei ole osoitettu painon pysyvän. Lihavuuden syy on korvien välisssä. On osoitettu, että potilaat, jotka ulkoistavat lihavuuden (raskauskilot, masennus, joku tuntematon tauti, geenit, hidas aineenvaihdunta) laihtuvat todella huonosti. Potilaat jotka tunnustavat ja oikeasti uskovat lihavuuden johtuvan syödyn ja kulutetun energian epäsuhdasta laihtuvat.
On äärettömän harvinaista, että lihavuudelle olisi muuta syytä kuin itsekurin puute.

45min reipasta liikuntaa päivässä ja -700- -1000 kcal vajetta ja hyvää proteiinipitoista ruokaa 10vko ajan ilman yhtään "tekosyypäivää". Katsotaan sitten vaakaa.

P.S. Kalorilaskuri.fi

Voipi laakari olla oikeessa. Mulla ei Xenical eika Reductil auttaneet. Reductilin lopetin koska mulle tuli kaikki haittavaikutukset mita siina mainittiin.

Yhteistyössä