Mulla olisi kysyttävää tuosta lääkkeestä. Mielellään yksärillä. :ashamed: Voisiko joku lääkettä käyttänyt ilmoittautua yksärillä. :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-Emasjauhe
Oliko tämä?
Mitä suolaa käytetään tuohon kuona-aineiden poistoon?
Joo, oli tämä.
En tiedä mitä tarkemmin siitä kuonahoidosta, mutta jotakin suolaliuosta se oli mitä aina veteen lisättii kropan ph:n mukaan.
Muistatko oliko kalliskin systeemi?
Alkuperäinen kirjoittaja arialle kyssä!:Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.
onko sulla alunperin ollut noin paljon painoa vai onko niitä tullut tuossa välissä takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri-isä:Reductil maksaa todella paljon niin potilaalle kuin meille muille lapsiperheille. Näyttöä on vain tehosta siltä ajalta kun sitä käytetään, käytön loputtua ei ole osoitettu painon pysyvän. Lihavuuden syy on korvien välisssä. On osoitettu, että potilaat, jotka ulkoistavat lihavuuden (raskauskilot, masennus, joku tuntematon tauti, geenit, hidas aineenvaihdunta) laihtuvat todella huonosti. Potilaat jotka tunnustavat ja oikeasti uskovat lihavuuden johtuvan syödyn ja kulutetun energian epäsuhdasta laihtuvat.
On äärettömän harvinaista, että lihavuudelle olisi muuta syytä kuin itsekurin puute.
45min reipasta liikuntaa päivässä ja -700- -1000 kcal vajetta ja hyvää proteiinipitoista ruokaa 10vko ajan ilman yhtään "tekosyypäivää". Katsotaan sitten vaakaa.
P.S. Kalorilaskuri.fi