Nyt alkoi laihdutus! (Reductil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:
Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.

Vau upeaa, onnea!! :)

Ja kiva kuulla, että on ainaki jollain auttanu kun tuli niin negatiivista palautetta sen tehosta.

Niin ja se meniki näin jos ei paino tipu: Ellei Reductil 10 mg anna riittävää vastetta (painonlasku on alle 2 kg neljässä (4) hoitoviikossa), voidaan annos suurentaa yhteen (1) Reductil 15 mg -kapseliin kerran päivässä edellyttäen, että Reductil 10 mg on ollut hyvin siedetty.

Hoito tulee keskeyttää potilailla, joilla ei ole saatu riittävää vastetta Reductil 15 mg:n vahvuudella (painonlasku on alle 2 kg neljässä (4) hoitoviikossa). Potilaat, joilla ei ole saatu vastetta ovat alttiimpia haittavaikutuksille (ks. kohta 4.8 Haittavaikutukset).

kopioitu lääkelaitoksen sivuilta

Kurkkaa terhi.nettiin siellä on oma ketju redulaihduttajille.
Mä olen tässä lähdössä kohta apteekkiin ja nappaan paketin mukaan samalla.
Mun oli tosiaan pakko laihduttaa huolestunut lääkäri oli sitä mieltä että kuolen jollen laihduta ja varmaan olisinkin.

Toivottavasti nyt auttais mulla nuo pillerit.
Tossa aamupäivällä hikoili kädet ja vähän pyörrytti, mut nyt ei oo enää mitään oireita.
Ja kauhee nälkäki on, maha kurnii :/

Yritän kyllä pysyy ruodussa..

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Öökkänä:
Ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnosta kysyn, että sillä lääkkeelläkö laihtuu, ettei tartte tehdä elämäntaparemonttia?

Ei laihdukaan! Lääke vain auttaa siinä (jos auttaa). Minulla ei auttanut. Tai huomasin kyllä lääkkeen vaikutuksen, ei tehnyt enää yhtään mieli ruokaa ja vessassa piti ravata. Silti ei grammaakaan lähtenyt. :/

Ap:lle toivotan parempaa onnea! Minulla oli kroppa niin sekaisin, että kilot pysyivät teki mitä tahansa. Nyt pikkuhiljaa jumi lauennut (saatu happo/emäs tasapaino kohdilleen ja poistettu ylimääräiset kuonat). Ehkäpä tämä painokin sitten lähtee alaspäin. :D

miten sait happo/emäs tasapainon kohdilleen?
entäs nuo kuonat pois?
vinkkejä? :)

Piti tulla vielä raportoimaan, kun oon vähän ollu harmissani ettei vienytkään nälkää (ainaka heti).
Koko päivän siis ollu kiljuva nälkä, mutta menny aina ohi jollain pienellä (viilillä, appelsiinilla, 1 leivällä) Söin äske kunnon ruokaa ja otin vähemmän ku normaalisti, enkä jaksanu sitäkä syödä loppuun!
Tällä kertaa siis mulla tuli maha täyteen jo puolesta annoksesta!
Taitaa siitä sittenki olla ainakin jotain hyötyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ääh, mun vierestä kuuluu *rapirapi rousk rousk* mies ja poika syö sipsejä

Mun tekis mieli HUUTAA, mä tuun hulluks ja vasta eka päivä.. :(

Tuo on huono juttu.Teidän pitää pohtia joku kompromissi.
Kun olet lenkillä tai pois kotoa,popsikoot silloin.
Ainakin näin ois hyvä toimia kunnes pääset alkuun,ja pystyt olemaan homoitsematta suolaista.

Ääh, mun vierestä kuuluu *rapirapi rousk rousk* mies ja poika syö sipsejä

Mun tekis mieli HUUTAA, mä tuun hulluks ja vasta eka päivä.. :(

Oletko jossakin ohjatussa ravintoseurannassa tms.? Itsekseenkö yrität saada laihdutuksen etenemään?

Mutta, miehesi pitää tulla mukaan juttuun niin ettei mitään herkkuja hommaa kotiin. Jos niitä on tarjolla, tulee niitä myös syötyä!

Niinpä..
Tää on ainaki yhtä kidutusta :(

Jos miehesi tukee sinua laihdutusprosessissa,niin juttele asiasta hänen kanssaan.
Ei onnistu noin että syö nähtesi.
Muuten päiväiseen lisään vielä, vaihda margariini,leikkele,juusto kevyempään.Sipauta vain pieni hypysellinen margar,leivälle. :hug: Kyllä onnistut vielä .Ukko pöydän viereen =)

Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.

Oliko sulla yli 100 kg ylipainoa??? Ei tietty tarvi vastata, jos et halua.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Oliko sulla yli 100 kg ylipainoa??? Ei tietty tarvi vastata, jos et halua.

missäs tynnyrissä Sie oot kasvanu? onhan heitä. kannattasko ehkä ennemmin kehua ja tsempata kun kauhistella

Juteltiin tossa ja lupasivat olla toistaseks syömäti herkkuja ehtoisin, ne ehtoot kun mulle on vaikeimpia.

Mun mielestä tätä lääkettä ei suositella raskaana tai imetyksen aikana kun vaikutuksia ei ole tutkittu.

Juteltiin tossa ja lupasivat olla toistaseks syömäti herkkuja ehtoisin, ne ehtoot kun mulle on vaikeimpia.

Mun mielestä tätä lääkettä ei suositella raskaana tai imetyksen aikana kun vaikutuksia ei ole tutkittu.

Hyvä.Kyllä se siitä lähtee rullaamaan.Itsekuria tarvitaan.

Yhteistyössä