nyt äkkiä apuja! onko tämä numero espoon poliisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
siis sä et tiedä onko kaveri pulassa vai oinko sua uhkailtu leikinpäiten? vai siis tarkoititko että kaveri pyysi apua etkä tiedä onko se tosissaan?

no helvetti mä paljastan :'( :'(
tuli mesen kautta kaverilta vuorokausi sitten viesti:
espoon rikospoliisista öitä, onko teilla tietoa xxxx:n liikkeistä tänään? hänet löydettiin kuolleensa leppävaaran aseman lähistöltä. infoa voi kertoa numeroon 095643567

ja kaverista ei oo kuulunu yhtään mitään, luuri kiinni! mutta kun se voi ihan hyvin vittu tehä tuommosta pilaa :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis sä et tiedä onko kaveri pulassa vai oinko sua uhkailtu leikinpäiten? vai siis tarkoititko että kaveri pyysi apua etkä tiedä onko se tosissaan?

Mä luin vielä ketjun uudelleen ja olen edelleen ihan pihalla, hei mistä sä keksit tän uhkailujutun??

no mulle tuli vaan semmonen mielikuva, jos ei tiedä onko asia vakava vai ei, niin eka mielleyhtymä mulle oli et postilaatikossa on lappu missä lukee "tarkkailen sinua" tms, eikä siitä sitten tiedä kiusaako naapurin kakarat vai joku "oikee"

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

espoon rikospoliisista öitä, onko teilla tietoa xxxx:n liikkeistä tänään? hänet löydettiin kuolleensa leppävaaran aseman lähistöltä. infoa voi kertoa numeroon 095643567

ja kaverista ei oo kuulunu yhtään mitään, luuri kiinni! mutta kun se voi ihan hyvin vittu tehä tuommosta pilaa :headwall: |O

:o no aika omituista,että mesen kautta poliisi ottais yhteyttä..eiköhän ne saa lähiomaisilta tarvittavia nimiä ja puhelinnumeroita..

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Ainakaan eniron mukaan ei löydy vastaavuutta. Eli salainen numero tai todellakin jonkun viraston alanumero.

mut voihan se olla suoraan tuota asiaa hoitavan henkilön numero, mikäli on oikea... tuntuu kyllä että ei kukaan ilkeis noin ikvää pilaa kaverille tehdä, ellei sitte oo tosi masentunu ja testaa, että välittääkö kukaan

Minusta myös kuulostaa aika epäilyttävältä. Mutta. Jos poliisi haluaa saada kaikki kontaktit, myös nettikontaktit kiinni, ei puhelinnumeroiden läpisoittaminen välttämättä auta. Luulisin kyllä, et silti olis käytetty ennemmin sähköpostia kuin meseä...

Ei poliisi mesen kautta lähettele viestiä. Mä ilmoittaisin/näyttäisin sinuna tuon viestin poliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Fjonga, hmm... vähän ehkä tyhmä kysymys, mutta ootko kattonut Maajussille morsian -ohjelmaa? Selitän lisää sitten, kun vastaat :D

en :|

Siinä vaan se yksi morsianehdokas on paljon sun oloinen: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008b/ape.shtml/ape_riina

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Minusta myös kuulostaa aika epäilyttävältä. Mutta. Jos poliisi haluaa saada kaikki kontaktit, myös nettikontaktit kiinni, ei puhelinnumeroiden läpisoittaminen välttämättä auta. Luulisin kyllä, et silti olis käytetty ennemmin sähköpostia kuin meseä...

Tää on totta, mut sit ne ei lähettäis niitä viestejä sun kaverin mesestä. En usko ainakaan!
Hui, onko teillä jotain yhteisiä tuttuja tms jolta voisit kysyä onko k.o. tyypistä tietoa?
Tai sitten vaan soitat siihen numeroon ja saat selvyyden asiaan.

Mut ymmärrän kyllä et on paniikki päällä :|

Kuulostaa kyllä tosiaan oudolta, että poliisi alkaisi levitellä kaikille uhrin mesetuttavillekin tietoa kuolemasta. Hyvin oudolta.
Tiedätkö kaverisi ystävien/vanhempien/sukulaisten nimiä tai numeroita, että voisit heille soittaa asian selvittämiseksi? Tai asuinpaikkaa ja käydä tapaamassa?
Tuon viestin näyttäisin poliiseille joka tapauksessa. Ei tuollaista saa piloillaan tehdä edes ystävä!!

Yhteistyössä