Ja mina en taas ymmarra etta mika siina niin kauhean huvittavaa on. Ihan etta sita pitaa tulla meidan jaakaapin ovesta lukemaan ja sitten katselevat minua saalin sekaisin ilmein ja hihittelevat selan takana ja pain naamaakin.
Ja tassa tama naurun aiheuttaja: Kirjoitin 10 pointin listan otsikolla 'Elaman Perus Saannot' ja laitoin sen oveen. Kaskin kaikkia lapsia sen lukemaan ja sanoin etta minusta mina en vaadi kovin ihmeellisia asioita heilta - etta naita saantoja pitais jokaisen ihmisen noudattaa meidan talossa. Ja siita se nauru on sitten alkanut
1. Ole kiltti ja ystavallinen muille ihmisille.
2. Nuku tarpeeksi.
3. Syo terveellisesti.
4. Ulkoile tarpeeksi.
5. Tee parhaasi koulussa/toissa.
6. Ala juopottele.
7. Ala tupakoi.
8. Ala kayta huumeita.
9. Ala varasta.
10. Aja varovasti.
Onko jonkun muun mielesta tassa jotain niin maanvaltavan huvittavaa? vai onko minulla taas huumorintaju kateissa?
Ja tassa tama naurun aiheuttaja: Kirjoitin 10 pointin listan otsikolla 'Elaman Perus Saannot' ja laitoin sen oveen. Kaskin kaikkia lapsia sen lukemaan ja sanoin etta minusta mina en vaadi kovin ihmeellisia asioita heilta - etta naita saantoja pitais jokaisen ihmisen noudattaa meidan talossa. Ja siita se nauru on sitten alkanut
1. Ole kiltti ja ystavallinen muille ihmisille.
2. Nuku tarpeeksi.
3. Syo terveellisesti.
4. Ulkoile tarpeeksi.
5. Tee parhaasi koulussa/toissa.
6. Ala juopottele.
7. Ala tupakoi.
8. Ala kayta huumeita.
9. Ala varasta.
10. Aja varovasti.
Onko jonkun muun mielesta tassa jotain niin maanvaltavan huvittavaa? vai onko minulla taas huumorintaju kateissa?