Nuorisolla taas uusi hilpeyden aihe - kaveritkin tuodaan sita katsomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Ja mina en taas ymmarra etta mika siina niin kauhean huvittavaa on. Ihan etta sita pitaa tulla meidan jaakaapin ovesta lukemaan ja sitten katselevat minua saalin sekaisin ilmein ja hihittelevat selan takana ja pain naamaakin.

Ja tassa tama naurun aiheuttaja: Kirjoitin 10 pointin listan otsikolla 'Elaman Perus Saannot' ja laitoin sen oveen. Kaskin kaikkia lapsia sen lukemaan ja sanoin etta minusta mina en vaadi kovin ihmeellisia asioita heilta - etta naita saantoja pitais jokaisen ihmisen noudattaa meidan talossa. Ja siita se nauru on sitten alkanut

1. Ole kiltti ja ystavallinen muille ihmisille.
2. Nuku tarpeeksi.
3. Syo terveellisesti.
4. Ulkoile tarpeeksi.
5. Tee parhaasi koulussa/toissa.
6. Ala juopottele.
7. Ala tupakoi.
8. Ala kayta huumeita.
9. Ala varasta.
10. Aja varovasti.

Onko jonkun muun mielesta tassa jotain niin maanvaltavan huvittavaa? vai onko minulla taas huumorintaju kateissa?

No tuota mä en kyllä ole ihan vakuuttunut että noita kaikkia asioita tarvitsis edes mainita vaan mä pitäsin niitä enemmänin itsestään selvyytenä kuten tuo ettei käytä huumeit eikä varastele ym. et mä varmaan keuhkoisin aikalailla nauraa jos mies tuollaisen listan lätkäsis jääkaapin oveen. mutta en toisaalta tiedä miks teillä sitten ramppaa porukkaa sitä listaa katsomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
:laugh: kyllä mua hittovie naurattais teininä tuollainen tiukkapipoilu :xmas: siis hyviä neuvoja, mut kamoon jääkaapin ovessa ja kaveripoukan kanssa

Mutku minusta tuo just ei ole mitaan tiukka pipoilua - siis eiko ne ole ihan elaman perus saantoja hyvan ja terveellisen, onnellisen ja tuottavan elaman ehtoja? Tiukkapiposta minusta olisi mm. tukan pituuteen, vaatteisiin, tatuointeihin, musiikin voimakkuuteen, TVn katseluun puuttuminen.

missäs maassa te ootte? Jos nuoret ei oo tottuneet että suoraan mainitaan huumeita ja juopottelua. Mutta tosiaan tää on uus 10 käskyä ja kapinoida sitä vastaan kuuluu. sitä en ymmärrä miksi pitää kaveritkin tuoda naureskelemaan. ehkä ois keskustelun paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
*Kröhöm* :whistle: :D
Kolmen pojan ja miehen kanssa,, ei taitaisi onnistua ihan kaikki kohdat. :whistle:

ajattelin etta jos on mustaa valkosella etta edes jotain siella pysyis - kun ei nuo minusta ihan kauheita vaatimuksia ole. *toivossa on hyva elaa ja tassa vaiheessa valmis kokeilemaan vaikka uskoa*

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No tuota mä en kyllä ole ihan vakuuttunut että noita kaikkia asioita tarvitsis edes mainita vaan mä pitäsin niitä enemmänin itsestään selvyytenä kuten tuo ettei käytä huumeit eikä varastele ym. et mä varmaan keuhkoisin aikalailla nauraa jos mies tuollaisen listan lätkäsis jääkaapin oveen. mutta en toisaalta tiedä miks teillä sitten ramppaa porukkaa sitä listaa katsomassa.

Sitahan minakin etta eihan noita tarttis edes listata - itsestaan selvyyksia - jotenki koitin viestittaa heille etta en mina ihan kamala ja alyttoman vaativa ihminen ole. Ihan perusasoita - mutta kun ei niitakaan voi noudattaa,,,

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
:laugh: kyllä mua hittovie naurattais teininä tuollainen tiukkapipoilu :xmas: siis hyviä neuvoja, mut kamoon jääkaapin ovessa ja kaveripoukan kanssa

Mutku minusta tuo just ei ole mitaan tiukka pipoilua - siis eiko ne ole ihan elaman perus saantoja hyvan ja terveellisen, onnellisen ja tuottavan elaman ehtoja? Tiukkapiposta minusta olisi mm. tukan pituuteen, vaatteisiin, tatuointeihin, musiikin voimakkuuteen, TVn katseluun puuttuminen.

on on, mutta just se että ne pannaan tuolleen esille, on hauskaa. yhtä hauskaa kun mä ukon töissä ollessa vetäisisin ryijyn seinälle, se varmaan kuolis nauruun.

Kolmen pojan ja miehen kanssa,, ei taitaisi onnistua ihan kaikki kohdat. :whistle:

ajattelin etta jos on mustaa valkosella etta edes jotain siella pysyis - kun ei nuo minusta ihan kauheita vaatimuksia ole. *toivossa on hyva elaa ja tassa vaiheessa valmis kokeilemaan vaikka uskoa*

Ajatuksena tuo on hyvä, tulee aina mieleen kun jääkaapilla käväisee. Ehkäpä se ajan kanssa jää sinne pääkoppaankin asti. =)

on on, mutta just se että ne pannaan tuolleen esille, on hauskaa. yhtä hauskaa kun mä ukon töissä ollessa vetäisisin ryijyn seinälle, se varmaan kuolis nauruun.

No ehka se on sitten se,,,, joka kerta kun Pepsia kay hakemassa niin lista on siina nokan alla. Naurakoot sitten - jospa jonain paivana sinne jakeluun on kuitenkin jotain mennykin,,, :)

Ajatuksena tuo on hyvä, tulee aina mieleen kun jääkaapilla käväisee. Ehkäpä se ajan kanssa jää sinne pääkoppaankin asti. =)

=)

Yhteistyössä