Nuoria naisia kopeloidaan yökerhoissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä kun otit asian puheeksi. Persuilla on omanlaisensa vuorovaikutus- ohjeistus. Tällä palstalla joku on valistanut Halla-ahon argumentointioppaasta. Tökeröä ja vaientavaa keskustelua. Sitä suositaan persuissa. Minä olen aina ollut suorasuu ja totuudentorvi. Kaivan totuuden esiin vaikka kiven kolosta. Mitä persuista jää jäljelle, jos he luopuvat rasismista ja maahanmuuton vastustamisesta? Kaikki muut lupauksensa he ovat jo heittäneet romukoppaan. Viina villitsee ihmisen. Tänään ip-lehdestä luin jutun naisesta, joka alkoi raittiiksi parikymppisenä. Hän kertoo jutussa elämänvalintansa eri puolista. Ihmisen sisäelimet mm. maksa ei kestä alkoholia. Samoin myös särkylääkkeet. Asiasta uutisoitiin tällä viikolla. Lääkkeiden myynti ruokakaupoissa lisää mm. maksasairauksia. Huonot elämäntavat ovat itsensä pahoinpitelyä ja raiskausta.
Palstapesun jatkuva kirjoittajien haukkuminen juopoiksi on henkistä väkivaltaa virtuaalisesti.
Juoppo mies on siis tehnyt susta katkeraakin katkeramman.
 
vierailija
Lepalle tuntuu tosiasioiden myöntäminen olevan mahdotonta. Jatkuvasti kieltää dyynikojoottien ja Sannan virheet vaikka niistä on iät ja ajat olleet kiistattomat todisteet. Kyllähän tenukeppimme pohjimmiltaan tietää totuuden näistä mutta ei voi itselleen myöntää olleensa väärässä. Kognitiivinen dissonanssi on pohjimmiltaan syynä hänen päihdeongelmaan.


Puolueeton Tarkkailija
 
vierailija
Lepalle tuntuu tosiasioiden myöntäminen olevan mahdotonta. Jatkuvasti kieltää dyynikojoottien ja Sannan virheet vaikka niistä on iät ja ajat olleet kiistattomat todisteet. Kyllähän tenukeppimme pohjimmiltaan tietää totuuden näistä mutta ei voi itselleen myöntää olleensa väärässä. Kognitiivinen dissonanssi on pohjimmiltaan syynä hänen päihdeongelmaan.


Puolueeton Tarkkailija
osuvasti sanottu

naisoletettu tenukeppimme on siirtynyt 8% ohrapirtelöihin tekstinsä nykytasoon peilaten
 
vierailija
Olen tehnyt melko paljon ilmiantoja valvojalle tällä palstalla. Tuon lauseen kirjoittaja pitäisi estää palstalla.
Olen saanut lukea itsestäni hirveyksiä.
Siihen ovat osallistuneet joukolla myös mustana kirjoittajat. Varo ettet saa sinäkin siipeesi.
Et ole ensimmäinen etkä taatusti myöskään viimeinen. Olen ihmetellyt mitä he tekevät, kun muut eivät enää kirjoita. Aloitussivulla onkin jo pari ketjua, joissa pari ryöhnäkommenttia, ei muuta. Kaipa se on mitä he haluaa. Pari kertaa päivässä oksentaa palstalle jonkin jotain ryhmää halventavan kommentin.
 
vierailija
Et ole ensimmäinen etkä taatusti myöskään viimeinen. Olen ihmetellyt mitä he tekevät, kun muut eivät enää kirjoita. Aloitussivulla onkin jo pari ketjua, joissa pari ryöhnäkommenttia, ei muuta. Kaipa se on mitä he haluaa. Pari kertaa päivässä oksentaa palstalle jonkin jotain ryhmää halventavan kommentin.
Fiksut ketjut olisi hyvä lukita ruudun yläosaan kuten aiemmin olivat jonkin aikaa. En ole molsiskaan itseeni kohdistuvasta pilkasta. En ole julkisuuden henkilö, ja minulla on siis yksityisyyden suoja. Varoitan uusia kirjoittajia palstan lieveilmiöistä. Ei muiden rarvitse käydä samaa törmäyskurssia läpi minkä minä aikoinaan kävin. Lepakoksi nimittely ei loukkaa minua yhtään.
Olen itseni kanssa sinut ja tasapainossa.
Minulta ei mitään ole koskaan puuttunut eikä tule puuttumaan. En vain välitä suomalaisista miehistä. En katso muuta kuin suomalaiset tv-uutiset ja ajankohtaisohjelmat. Olen täysin pihalla nykyjulkuista ja kotimaisista in-jutuista.
Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta ja ei nappaa. Olen pahoillani. Tämä palsta vahvistaa käsitystäni siitä etten ole jäänyt mistään vaille eikä lihani ole menneet hukkaan.
 
vierailija
Fiksut ketjut olisi hyvä lukita ruudun yläosaan kuten aiemmin olivat jonkin aikaa. En ole molsiskaan itseeni kohdistuvasta pilkasta. En ole julkisuuden henkilö, ja minulla on siis yksityisyyden suoja. Varoitan uusia kirjoittajia palstan lieveilmiöistä. Ei muiden rarvitse käydä samaa törmäyskurssia läpi minkä minä aikoinaan kävin. Lepakoksi nimittely ei loukkaa minua yhtään.
Olen itseni kanssa sinut ja tasapainossa.
Minulta ei mitään ole koskaan puuttunut eikä tule puuttumaan. En vain välitä suomalaisista miehistä. En katso muuta kuin suomalaiset tv-uutiset ja ajankohtaisohjelmat. Olen täysin pihalla nykyjulkuista ja kotimaisista in-jutuista.
Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta ja ei nappaa. Olen pahoillani. Tämä palsta vahvistaa käsitystäni siitä etten ole jäänyt mistään vaille eikä lihani ole menneet hukkaan.
Miksi sä roikut tällä palstalla vaikka et viihdy täällä?
 
vierailija
Näköjään yksi palstahäiriköistä on siirtynyt Lepa-pilkkanimen käyttöön. Epäilen vahvasti, että kirjoittaja on S-S.
Alepa, käytän sinusta Alepaa ja Alepan Annaakin joskus. Räyhä Reettakin osuu mainiosti sinuun. Ne riittävät.

Mutta Lepa on jonkun muun keksimä.
Törkyviestisi on muuten jo raportoitu. Poistin sairaan mielesi tuotokset tästä edeltä.

Ja. Olet taas täydellisen väärässä!

Super-Setis

ps. sinulla ei ole täällä faneja
 
Vähänpä tässä ketjussa kirjoittavat vasurinaiset ymmärtävät islamista.

-13 muslimimaassa odottaa kuolemantuomio islaminuskon hylkääjää.
-n.360 miljoonaa kristittyä vainotaan eri puolilla maailmaa, ja suurin syypää on islam.
Jos esim.Saharan eteläpuolella joku jättää islamin ja kääntyy kristityksi, odottaa häntä joko kuolema, pahoinpitely invalidiksi, ja lievimmillään perheestä erottaminen ja työpaikan menetys. Aina.
Afrikassa ei ole kristityksi kääntynyttä ex-muslimia, jota ei vainottaisi.

Somaliassa islam leviää hurjaa vauhtia ja kristittyjä vainotaan. Jos Suomeen tulee somaleja, on joukossa niitä samaisia muslimeja, ja vain pieni osa kristittyjä.

Mutta mussuttakaa te vain palestiinahuiveissanne jotain rauhaa ja rakkautta, oi ihania kaapuja hihiii...

T: uusinta tietoa lähetyskentiltä ja avustusjärjestöistä saava
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Milloin on woke-vasureilla mielenosoituksia niiden 360 miljoonan vainotun kristityn puolesta?
Ei ole näkynyt. Ei ole yliopistokampukset täyttyneet vainon lopettamista vaativista kylteistä.

Eivät pelkurit uskalla, tai ovat niin islamin&kommunismin sokaisemia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Harvemmin ateismista todella pannaan täytäntöön kuolemantuomio ateismista. Persut ovat pahoinpidelleet oman paikallisen vaalipäällikkönsä. Persujen poliittinen tyyli on tappouhkaukset ja raiskauksella uhkaaminen poliittisille vastustajille. Persuja on kutsuttu Suomen Hamasiksi.

Osa kristityistä on itse tunkenut nokkaansa vieraan uskonnon alueelle. Kumpikin uskonto on uhka maailmanrauhalle.

Kristinuskossa ja islamissa on molemmissa samoja huonoja ja hyviä puolia. Kristittyjen Raamatun Vanhasta Testamentista on lähtöisin moni islamin piirre, jota monesti kritisoidaan.

Suomessa on kuultu kilpailevien kristittyjen lahkojen kesken helvetillä ja maailmanlopulla pelottelua ja katkottu perhesuhteita uskonnon takia.

Suomessa on kuultu usean fundamentalistikristityn perheen vanhemman suusta, että kuollut lapsi olisi parempi kuin uskon jättänyt elävä. Osa Suomen kristittyjen lahkot jättäneistä ovat tehneet itsemurhan, koska eivät ole kestäneet yksinäiyyttä. Valtionkirkosta löytyy maltillistakin kristillisyyttä.

Paljon on menneisyydessä ja jonkin verran nykyäänkin homoja tehnyt itsemurhan, tässä on Suomen kristityillä verivelkaa käsissään.
 
vierailija
Aina on historissa ollut maita, joissa kristityt ja muslimit tulevat keskenään toimeen. On nykyäänkin.

Islamia jatkuvasti haukkumalla persu tekee itse sitä mistä syyttää islamin tekevän kristityille, eli vainoaa.
 
Aina on historissa ollut maita, joissa kristityt ja muslimit tulevat keskenään toimeen. On nykyäänkin.

Islamia jatkuvasti haukkumalla persu tekee itse sitä mistä syyttää islamin tekevän kristityille, eli vainoaa.
Jos mä kerron mitä oikeasti islamistisissa maissa ja isoissa muslimiryhmittymissä tapahtuu, niin se ei ole vainoa.

Mutta kun suvakkien ohjenuora nro 1: älä välitä mitä kuumakallet tekevät, vaan jos niiden touhuja paheksutaan - ja muista sanamuodot ja botit ja sensuuri!

Kukahan laittaisi vihapuhebotit islamistiseen maailmaan? Saharan eteläpuolen Afrikassa minareetista saa vapaasti julistaa kuolemaa jenkeille, juutalaisille ja kristityille.
 
Muslimit osaavat olla vieraskoreita ja käyttäytyä länsimaissa, ja on olemassa rauhanomaisia ryhmittymiä. Heidän oppinsa mukaan vääräuskoisille saa valehdellakin.

Mutta AINA, kun muslimit pääsevät niskan päälle, paljastavat he oikean luontonsa: shariaa, polttopulloja, muiden vainoa.

Se ei käy 1 vuodessa, vaan 20-30 vuodessa. Suva*eille semmoinen hidas kehitys on vaikea tajuta kun eivät näe 1 viikkoa pidemmälle.
Jokainen sellainen länsimaa joka on erehtynyt heitä ottamaan liikaa, joutuu katumaan.
 

Yhteistyössä