Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Al Saitko plussa näyttöön haalean semmoisen vai ovis testit kyseessä?Jos oviksesta kyse niin luulen että sulla oli jo ovis.. Onko sulle tehty abortti joskus en tiiä mut voihan se jättää jäljet. En halua pelotella mut niin olen kuulut joskus. Mutta ei kaikilla..
Mitäs ne oikeen sieltä nevolasta sit meinaa rupeetko saamaan jonkun lääkityksen vai mitä?
Toisaalta pelottavaa kun ruvetaan tutkiin et missä vika, mut sitten taas helpotus kun tietää missä vika.. Olipas hyvin sanottu.. No mut pärjäile mun on lähdettävä töihin:(

Heippa, käyn täällä aina silloin tällöin kurkkimassa että mitä teille kuuluu :)

Noista ovistesteistä, itse testasin plussakierrossa oviksia ja minkäännäkösiä viivoja ei kontrolliviivan lisäksi tullut, paitsi jotain pientä haamua. Ultran mukaan hedelmöittyminen on tapahtunut silleen, että mun ois pitänyt se ovis niillä tikuilla bongata. Tää vaan lohdutukseks, ei se aina näy.

Np, inhottavaa jos sulla on kysta. Toivottavasti menee ohi, kyllähän noi yleensä menee. Sinänsä niistä ei kai oo mitään haittaa, mulla on aika monesti kun oon ollu ultrattavana niin ollut jonkin sortin kystaa munasarjoissa, ne on tullut ja mennyt.

Toi on kyllä masentavaa jos kaavinnasta seuraa lapsettomuutta. Sen takiahan sitä lääkkeellistä tyhjennystä nykysin suositellaan, vaikka itse kyllä valitsisin kaavinnan jos tulee tilanne. Mulle kyllä sanottiin, että sekin jos joutuu tekemään paljon vatsan alueen leikkauksia (siis laparoskopiaa mun tapauksessa) niin sekin vaikeuttais raskautumista, just niiden kiinnikkeiden takia. En tiedä Al sun tapausta, mutta toivottavasti kyse ei oo mistään tollasesta, vaikka sulla oli jotain komplikaatioita? Saakohan tollasta asiaa mitenkään selville?

Plussatsemppiä kaikille! Np:n tilanne vaikuttaa ainakin jännältä...

Enhän mä mihinkään nukkumaan päässyt ja nyt pitäs lähtee töihin..

Niin kyllähän mä tiesin että jos on esim. monta kaavintaa takana niin sillon voi tulla jotain. Yhdestä kaavinnasta ei kuulemma vielä juuri voi tulla mitään. Sehän tässä just pelottaa kun se eka kaavinta meni pieleen... Mulla alko perin päivän päästä abortista niin kovat mahakivut että mulla meni taju. Muistan hämärästi asioita sairaalasta kun ne sano että se on mennyt pilalle ja ne joutuu tekee uuden kaavinnan. Ja mä huusin ett v**tu ette todellakaan tee ja sitten mut jo nukutettiinki.

Sillon ei vaan ollut muuta mahdollisuutta. Kaikki elämässä niin sekaisin ja minä ihan pentu. No tuolla tutkimuksissa ne sitten varmaan katsoo onko jäänyt jälkiä mitkä vois vaiketuttaa raskautumista ym.

En tiedä vielä et miten tästä eteenpäin, tuolla kunnallisella yleensä on kamalat jonot joten varmaan menee puoli vuotta ennenkun asioihin on tullut selvyyttä..! Siihen asti kokeillaan samaan malliin kun ennenkin! jos vaikka tärppäisi...

Niin onhan se tietty mahdollista että ovis meni jo, kun viime kierto oli erilainen, siis pidempi. En kyllä tuntenut mitään. Tänään oli oviskipuja (tai jotain muuta) mutta testit taas näytti eilen ja su haaleaa. No oli miten oli, kuitenkin helpottunut olo kun sai sinne neuvolaan soitettua! Jos se vaikka sitten tästä.

Nostelen vain ketjua ylemmäs. Niin ja korjaan että ei ne menkat pitäiskään alkaa vasta kun tänään... laskeskelin väärin :) Vielä ei kylläkään oo näkyny eikä kuulunu.

Al joko on neuvolasta kuulunut? Miten ne alottaa ne tutkimukset..? Toivotaan että ei ole tullut aikaisemmista mitään ongelmia, ei siitä voida rangaista noin... Toivotaan parasta!! Tsemppiä!!

Np, onko sulla jotain oireita?! Mulla on fiilis että sulla on tärpännyt... :)

Ei ole kuulunut vielä, soitan huomenna. Ne ilmeisesti haastattelee meitä, kysyy elämäntavat, seksielämästä, sairauksista, leikkauksista ym. Ja tekee mulle gynetutkimuksen. Ja sit joskus sen jälkeen otetaan spermanäytteet ja verikokeet ym. eli tutkitaan missä vika. Näin olen ainakin kuullut. Huomenna selviää varmaan jotain.

Otettiin sellanen asenne nyt että nou paniikkia... On aika outoa jos ei millään avuilla saatas lasta kun kerran ollaan kerran oltu jo raskaana. Siihen menee ehkä kuukausi, ehkä 5 vuotta mutta kun ollaan näinkin aikasin liikenteessä niin eihän oltas sillon edes vielä vanhoja! Vaikka kestäskin se 5 vuotta.... Toivottavasti pystyis pitää tän asenteen pettymystenkin keskellä. Tuppaa aina noi tunteet vaihtelemaan.

No mutta palaillaan! Öitä! Huomenna np tuleekin kertomaan meille ilouutiset...! :)

Flunssa iski. Olokin on kun jyrän alle oisi jäänyt.

No mutta np joko oot testaillut mä olen kans aikas varma et np:lle tulee plussa ainakin noin nännien kipetyminen on merkki siitä. Kovasti pidetään peukkuja.:)

Al toivotaa että on apua noista kun ruvetaan tutkimaan. Mä odottelen vielä jos vaikka tärppäisi normaalisti ilman hoitoja. Ja sen kummemin tutkimuksia.. Kerro sit mitä ne tekee? Mielenkiinosta jos vaikka iteskin niihin sitten menen kun vuosi on täynnä. ...

Juu mut nyt täytyy mennä juomaan kuumaa mehua.

Eipäs vielä tullut iloisia uutisia valitettavasti :( negatiivista sen sijaan kun testin tein... Noh mutta niin ite vähä veikkailinki, ei oikeen ne ""tärppipäivätkään"" osunu sillon kohilleen joten hyvin hyvin epätodennäköstä että raskaana olisin. Mutta jos saisin pyytää niin ne menkat vois kuitenkin tulla että päästään eteenpäin!! Outoa...

Kerrohan al kun neuvolasta kuuluu! Siinäkin on varmaan puolensa että tutkimuksiin pääsee, toisaalta toivoo syyn löytyvän että sitä voidaan ""korjata"" mutta toisaalta taas... Meillä menee vielä muutama kuukausi että sinne asti päästään, ahdistaa, mutta jospa se odottavan aika palkitaan :) Eihän me nyt kyllä vielä vanhoja olla vaikka nyt muutamakin vuosi menisi, mutta iteki ollaan aina toivottu että saadaan nuorella iällä lapsia. Aina ei mee niinkuin suunnittelee ja toivoo..
Toivotaan että teillä ei mitään suurempia löydy ja vauva ilmottelis tulostaan pian! :)

Nipsu oli mukava kuulla sinustakin!! Kiva ettet oo ihan unohtanu meitä :) Mitenkäs sulla on nyt viikkoja kertyny?

Äkkiä Sanni kunnon vitamiinipommijuomaa ettei flunssa pääse pahemmaksi!! Mulla monesti ne poretabletit auttaa (olikohan c-vitamiinia...). Miten se nyt niin on sinut valinnu kohteeksi, eikö sulla vastakin ollu flunssaa..? :( Pitääkö sun mennä vielä töihin tänään?

Np No voi harmi kun tuli nega jos se vaikka plussakisi muutuu vielä:)
Tarvii mun mennä töihin en kyllä millään jaksaisi. Katson tilanteen tänään illalla et miten vointi pahenee haen sit huomisen päivän saikkua jos olo menee mahdottomaksi.

Tosiaan muuten nipsukin kävi täällä ja oli mukava kuulla siitäkin.:) Hyvä kun kaikki on mennyt hyvin.

No joo mut palaillaan...

Sanni: Paranehan nyt niin oot back in busines! :D
Np: Älä vielä luvuta, eihän se välttämät ole plussaksi vielä muuttunut! Voi mennä monta päivää.

Mulla on 3.pv aika lääkärille, keskustellaan vähän asioista ja et miten jatkossa. Peruskokeet tehdään ilmeisesti yksityisellä (spermatesti, gynetutkimus ja verikokeet) ja jos sitten löytyy jotain isoa, esim. tukos mun ""johdoissa"" niin sitten yksityiselle puolelle hoitoihin kun kunnallisessa voi olla aika mahtavat jonot

No toivotaan et ei ole mitään niin vakavaa, jos vaikka lääkkeillä selviäisi..! Mutta kaikki selviää aikanaan. Mä oon taas alkanut näitä harhakuvia elätellä, oikeen itteänikin naurattaa! :) Kun tehän sanoitte että jos mun ovis meni jo jne. niin aloin ajattelemaan ett niin... Jos mun ovis meni niin näihin aikoihin olis kiinnitykipujen aika ja mun alamaha on ollut vähän kipeä.... :D Vaik muistan kyl kokemuskesta että ainakin viimeksi ne kivut ym. kyllä tunsi!! Heräsin öisinki niihin. Mutta joo! Palaillaan!

Jos järjellä ajattelee niin melkoisen mahdoton tilanne se olisi että raskaana olisin koska yritykset meni niin kauas mahd. oviksesta ja testi näyttää mitä näyttää mutta kun sitten taas (typerä)toivo vaan elää koska edelleen nännit arat, ""se"" vuoto on edelleen sitä todellakin vaalempaa laatua ja alavatsaa särkee omistuisesti. Sekin tottakai voi johtua siitä mahd. kystasta mutta miksi se vihloisi ja repisi koko alamahaa...? Jos jollakin on asiasta viisaampaa tietoa niin mielelläni kyllä kuuntelen!!? Ajattelin nyt huomena tilata sen ajan sinne gynelle kun sanoivat että jos ei mene pe mennessä ohi niin varaa ma aika tarkastukseen. Järki lähtee... Taas huomaa miten miehillä on helpompaa :)

Al, onnistuuko esim. se ""johtojen"" tarkistus ihan norm. gynetutkimuksessa vai tarvitaanko siihen suurempia apuja? Siis näkeekö esimerkiksi ultralla.. Kunnallisessa on varmasti paljon pidemmät jonot niin kannattaa kyllä suunnata yksityiselle vaikka se varmaan maksaakin vähän enempi.

Se toivo en kyllä sinnikäs tyyppi, kun jaksaa kuukaudesta toiseen vain nostaa päätään :) Onneksi!!

Sanni joko oot parempana? Onneksihan sitä nyt pääsee viikonlopun viettoon niin voi kerätä voimia.

Tekispä mieli lähtä käymään jossain loman vietossa, vaikka lappiin jonneki laskettupaikkaan! Pitäis alkaa suunnitteleen ja joku vkloppu lähtä kun mies kotona. Sielä kyllä varmaan kohta alkaa olla paikat aika varattuja kun hiihtolomat lähenee, vaikka eihän ne oo kun joskus helmi-maaliskuulla... mikäli nyt oikein muistan!
Tässä mietiskelin että mitä sitä tekis, siivottavaa kyllä ois enempi ja vähempi mutta kun ei oikein jaksas, tai oikeestaan ei yhtään huvita! Jospa tekis semmosen pikasiivon, imurilla vähäsen aikaa pyöris ympyrää :)

Minnekäs murmeli on muuten lähteny...?

Moro!

Täällä sitä taas roikutaan. Mitäs tänne?

Mä olen kyllä kanssa loman tarpeessa no helmikuussa on talviloma. Pääsee lähteen viroon hotelliin lomaileen.:) JOs vaikka keksisi jotakin kun ei ole missään tullut käytyä. Pitäs varailla jo matkaa ettei kakki ole mennyt kun loma alkaa. Mites teillä onko teillä lomat koska?

Mulla on ovis varmaan ensi viikolla täytyy yritää taas tikuttaan jos vaikka kunnon plussa tulisi:) Tai sit taas jää tikuttamatta kunnolla tai kunnon vahvaa plussaa ei tule:(

Mites np joko on alkanut? Vai voidaanko vielä jännittää=)

Murmeli on muuten hukkunut jonnekin toivotaan et käypi täällä edes joskus:=)

np, kysyin niistä jonoista ja se sano et ne parustukimukset kuten verikokeet, spermatestit ym. tehdään ihan nopeesti. ei ole ainakaan täälä jonoja. Jos jotain muuta löytyy niin sitten lähetteellä erikoissairaanohoitoon. Siellä on jonoa jonkun verran mut omalla aktiivisuudella voi vaikuttaa paljon...Meillä ei ole yhtään ylimäärästä joten yksityiselle ei ole varaa. Hyvä kun kunnalliselle! Sitten jäisi vauvahaavet hetkeksi.. :( Mulla on lääkäri 3.pv ja sielä keskustellaan sitten miten edetään ym.

Voi kuule np sä olet raskaana! Mulla on tunne... Mutta maltetaan nyt sitten vielä hetki...

Eipä mulla muuta, huomenna kaverituparit niin ""joutuu"" varmaan ottamaan... :D Nyt nukkumaan että jaksaa huomenna touhuta.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Huomenta!

Täälä vielä ollaan ihan ""puhtain paperein"", heh! Saa nähä kyllä alkaa pikkuhiljaa itteäki jännittään että miten käy... vaikka kuin yritän ajatella että melkosen mahdotonta on........

Maanantaina meen gynellä käymään, saa ultrata että mitä sieltä löytyy.

Al, onhan se tosiaan kyllä halvempaa kunnallisessa, ja jos ne jonotkaan ei nyt niin älypitkät oo. Paljonhan sitä voi jo siinä perustutkimuksissa selvitä.

Lähettekö Sanni miehen kans reissuun vai jollain porukalla? Oispa kivaa! En oo koskaan käyny viron puolella, ootteko te aikasemmin käyny? Joskus on ollu puhetta että lähtään laivalla käymään mutta sekin on sitten jääny..
Niin mulla ei oo pahemmin lomaa nyt, mikäli sitte ei oo niin että töitä ei riitä ihan joka päivälle niin sitte saan aina viettää pientä lomaa :)

Juups mutta hauskaa lauantaita, ja pitäkäähän al hauskaa illalla niissä tupareissa!! :)

Iltaa!

Np:lle mahdottoman paljon plussatuulia. Olispa tuo myöhästely nyt sitä! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä :)

Rakenneultrassa tuli käytyä. Oli aika kiireinen lääkäri. Alakerranki tutki niin nopeesti, että hyvä kun housut sai jalasta. Kaikki tarpeellinen löytyi vauvalta (paitsi virtsarakko joka ei kuulemma näy jos vauva on vasta pissannu ja se on tyhjä). Vauvan kasvuvauhti oli vähän hidastunu ja pikkasen jäätiin nyt viikoissa jälkeen :( . Toivottavasti sintti on ihan terve ja kasvaa sitten vähän myöhemmin. Heti pitää hulluna huolehtia. Lähinnä tuntuu että oon ainoo joka siitä asiasta huolta kantaa. Mies on niin luottavainen ja varma..ihan ärsyttää välillä. Yritän nyt ottaa rauhallisesti ja odottelen seuraavaa neuvolaa ja toivon, että olis vauva kasvanu reippaasti. Lääkäri määritteli vauvan vilkkaaksi (hullua säätöä kokoajan). Niin ja se sukupuoli jäi vielä salaisuudeksi. Ei halunnu kaveri paikkoja esitellä. Seuraava lääkärin tarkastus vk 29, jotenka sitten uusi yritys :)

Voi, olispa kiva päästä reissuun. Nyt vaan alkaa tuo autossa istuminen painaa ja pissa taukoja sais pitää kokoajan. Ei huvita näitten takia kovin kauas lähtä. Viikonloput menee ihan liian nopeesti. Vasta alko vkl ja enään huominen vapaata.. Täytyy yrittää keksii jotain kivaa ja piristävää huomiselle.

Se siitä sitten, ""ihanan"" kipeään yllätykseen heräsin aamulla, että jee jee...................... :(
Saapa perua sen lääkäriajankin kun eihän sinne voi mennä menkkojen aikaan.

Np Voi että toivotaan et oisi nikuat ja plussa tulisi mut se on aina vaan niin et korkealta sitä tiputaan kun menkat alkaa:( Ainakin minä tipun:(

Joo Lähden miehen kanssa reissuun jos kävisi virossa ostoksilla ja oisi siellä sit yhden yön. Kun on vaan tullut käytyä siellä laivalla mutta kun se on niin pieni aika jonka saa siellä viettää niin ajatteltiin olla sit pikkasen pitenpään.

Flunssa on päällänsä vielä hirveen sitkeetä onkin:( Saa nähä pääsenkö töihin huomennakaan:/ Ei mulla np ole ollut flunssaa pitkään aikaan kun kyselit et olinko mä just kipeenä...

Annika

Sieltä viikkoja tulee nopeesti ja vauva kasvaa=) Miehet on välillä semmoisia et ne ei ymmärrä et naisella on muitakin huolia. Kyllä sillä pikasella on kaikki ok se ei halunnut ilmeiseti vielä paljastaa sukupuoltaan:) Et pidetään äippä ja isukki jännityksessä vielä=) Oikeen hyvää odotus aikaa sulle:) Ehkä täältä joskus tullaan odotuksen puolelle....

Al mitäs sulle menkö tuparit hyvin? Tuliko juotua oikeen olan takaa..?:) Mulla tuppaa aina meneen niin kuin lähden juomaan. Ja sit on kamala olo seuraavana päivänä:/

Np, harmi että sitten kävi niin. :( Siihen alkaa jo tottua. Ainakin mä. Mutta aina se kuitenkin masentaa sen ekan päivän kun menkat alkaa.

Sanni, ihan kivastihan nuo tuparit meni! :D Booli ajoi asiansa ja koko juhlapoppoo oli kännissä kun käki. Oli ihan uskomaton siivo tänään.... ei mitään tolkkua... Oksennusta, viinaa lattiat ja kaikki täynnä ym. ym. Sairasta! No tulipa juhlittua..! Itekkin oli niin kännissä että unohti hetkeksi kaikki nää vauvaongelmat ja muut. Ihana päästä sen lääkärin kanssa juttelemaan perjantaina. Mulla on mahaa särkenyt monta päivää, alkaa ärsyttää. Ja tänään oli sitten mahakin sekaisin. Inhottavaa... Voi kyllä olla tosta viinasta. Toivottavasti, en haluais saada mahatautia!

Ihanaa, huomenna vapaapäivä! Tekee hyvää levätä kun tää päivä on mennyt podetessa pahaa oloa ja koirien kanssa leikkiessä.Niillä kun oli mammaa iso ikävä kun oli hoidossa tupareiden ajan. :)

Jees mutta nyt nukkumaan! Öitä!

""Huomenta""!

Täällä sitä taas räpiköidään, samassa pisteessä kun niin monta kertaa aikasemminkin. Ei kyllä valitettavasti oo edes lähelläkään niukkaa, kunnon ""rytinää"" ja kipua...

Alkaa mulla ilmeisesti dementiakin vaivata näiden muiden vaivojen lisäksi kun muistelin että olit Sanni just flunssasta selvinny.... sori sekoilut :)
Ootko tänään selvinny töihin, onko yhtään helpottanu?

Sehän oli mukavaa että oli riemukkaat tuparit! Sitä kyllä sitte yleensä aina seuraavana päivänä katuu, kun huono olo riivaa :) Enpäs oo ite ollu nyt uuden vuoden jälkeen missään, niin äkkiä tämä tammikuukin on menny että hyvä kun huomasi. Ulkonakin näyttää jo siltä että kevät on jo tulossa, vaikka kylläkait ne kunnon talvikelitkin vielä ehtii.

Vai ujosteli siellä kaveri niin että oli aivan kippuralla :) Milläs viikolla Annika oot jo? Ne ei miehet aina ymmärrä meitä, kait ne on tottunu siihen että naiset huolehtii huolehtimisen niin niiden ei tarvi :)

Töihin tästä pitäs vielä lähtä, jaksais vaan...

Al Joo mulla oli tossa kanssa tuparit niin kämppä oli pommin jäljeltä sen jälkeen:/ Mut oli ihan kivat kekkerit:)

Täällä sitä ovista tikutetaan ja haalea plussa on tullut koskas se muuttu vahvaksi? Meneekö vielä kauan vai joko huomenna:) No odottelaan mieskin tulee huomenna kotio jos vaikka mentäs sit makuukammari puolelle...

Np ei se mitään et dementia iskee, mulla on sama vika aina väillä:) Olen leipäilyt vielä tämän päivän ja huomenna pitäs mennä sit töihin ja aloittaa työviikko:/ Pikkasen on toi nuha vielä päällänsä mut ehkä se helpottaa kun pääsee taas arkeen.

Al missäs vaiheesa sun kierto on? Eikös sulla ollut ovis ennen mua.?

Päivän jatkot=)

Np:lle pahoittelut. On se niin väärin :( Koita kestää kipuja ja syö buranaa (..tai suklaata..).
Sannille myös pikaista paranemista. Mä viikonloppuna selvisin reilun kahden viikon flunssasta. Tuntuu olevan aika sitkeetä flunssaa liikkeellä. Varmaan piristää tollanen tieto :o)

Mulla vaihtuu kohta 23 raskausviikko kulumaan. Vatsa kasvaa melkosta kyytiä. No, jos vauva ei kasva niin kasvaapahan ainaki maha. Joo, ei jaksa itekkään aina ymmärtää miehiä. Nyt täytyy lähtä kauppaan..mies jo suurinpiirtein kaasuttelee pihalla. Ruokaa menee muuten ihan sairaasti nykyään. Kannattaa varautua, että ruoka budjetti kasvaa huimasti..ja silti maha kurnii säännöllisin välein. Ja mulla ei ainakaan oo mitään tietoa energisestä keskiraskaudesta..pah. Ihan yli mainostettu asia. Koittakaahan taas porskuttaa..ainakin vällyjen alla ;)

Moikka!

Sanni: mulla meni kerrot sekasin kun sillon viimeksi viikolla oli menkat myöhässä. eli jos sitten tässä kierrossa tasottui niin oviksen piti olla 23.pv mutta ei näkynyt. Maha oli tosin tossa jonkun aikaa kipeä että en sit tiiä tuliko myöhässä. Jos tuli niin eipä ainakaan sitten ole raskausmahdollisuutta kuitenkaan kun ei sillon puuhasteltu pariin päivään... :( No perjantaina lääkäriin niin saa alkaa tutkimaan! Jos ne vaikka bongais mulle sen oviksen varmemmin...

Nyt ei kerkee kirjottamaan joten huomiseen! Ja sannille vahvoja viivoja toivotaan! :)

Joopa joo... Mies lähtee taas töihin ja kunnon ovis plussaa ei ole tullut et se siitä kierrosta jo etu käteen....
No joo täytyy kirjotella paremmin kun on parempi fiilis..:(

sanni: voi ei. :( Ei kyllä ole alkanut kovin lupaavasti tää meidän plussavuosi! Mutta jos se tästä....

Mullakin on jotenkin mieli maassa tän vauvahankkeen kanssa. Tajusin just että mulla on liikaa painoa, joka sekin vaikuttaa varmaan kun ei vauvaa näy! Mutta kun se laihduttaminen on niiiiin vaikeaa mulle! On aikanaan ollut anoreksiat ja bulimiat ja muutenkin olin liikuntahullu. Sitten kun paranin niin päätin et mielummin lihava kun aina oman kehonsa vanki... tottahan sekin mut nyt on mennyt taas toiseen ääripäähän.

Jees mutta kirjotellaan taas kun on parempi mieli!

No eipä kyllä tosiaan kovin lupaavasti oo vuosi alkanut... saahan sitä yrittää tehdä uuden vuoden lupauksia kun ei ne pidä :/

Mulla taas joku ihme vaihe menossa menkkojen kans, nyt taas tyrehtyny vuoto melkoisen minimiin, ollako vai eikö olla, ois kiva tietää!!! En kyllä todellakaan mitään raskautta mieti enää kun ei oo nännitkään ollu kipeinä alkamispäivän jälkeen mutta ihmetyttää muuten vain tämä ""sekoilu""...

Sanni, voi ei... ootko saanu monena kiertona plussan oviksesta? jos on niin että ovuloit harvoin niin sen takia yritystä vain tulee yrityksen perään...? Jos on harvoin ovis tapahtunu niin voiskohan siitä mainita vaikka neuvolaan jos avittaisivat vaikka jollain hormoneilla ( vai pitääkö siihenki olla se vuosi?) Onhan se ""vähän"" hankala onnistua jos ei sitä itse asiaa edes tapahdu läheskään aina :(

Mietin ite Al samaa että painon pudotus vois olla vastaus ongelmiin, toivottavasti!! Mulla ei hirveesti oo, mutta helposti tästä reilut 5 kiloa ainakin sais lähtä (tuollakin yhdessä ketjussa pco:laiset kertoili että miten laihdutus auttoi tosi hyvin, eli plussa oli tullut). Se ite laihdutus ei vain kovin helppoa oo :( oon yrittäny kyllä kovasti olla syömättä mitään ""hyvää"", mutta ei se oikeen onnistu. Onpa harmi että oot joutunu käymään ne läpi vaikeimman kautta, sitä vaan on vaikea aina löytää se ""kultainen keskitie"". Toivotaan parasta!

Jotku viettää tipatonta tammikuuta niin pitäsköhän ite sitte yrittää herkutonta helmikuuta :)

Yhteistyössä