Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ellie

Tosi paljon onnea!!!! Sehän oli mahtava uutinen :) Eikös teillä ollu ensimmäinen yrityskerta vai miten se meni..?

Sanni

Moikka! On ollu niin kiire lähipäivinä että en oo ehtiny koneella pyörähtääkkään.. Niin tuo maha on jotenki ei suoranaisesti kipeä mutta vähän sellainen olo kun sillon ku hirvee vessahätä ja rakko aivan täynnä mutta kun käy vessassa niin siltiki jää sellainen ""tunne"" alamahaan, vaikee selittää mutta välissä tunne kovempi ja joskus kun päivät istuun ja housut saattaa painaa mahaan niin iltapäivällä on sitte se tunne mahassa.. en tiiä tasan että missä kohtaa se koskee, mutta kuitenkin alamahassa... blääh!
Ootkos kokeillu tehä niitä ovistestejä..? Eikös sulla sen nyt pitäny olla? Mää saan oottaa vielä viikon... kestää!!
Juu työt ois loppusuoralla.. oon nyt viime helmikuusta tehny jatkuvasti töitä, paikkaa vaan vaihtanu välissä niin toisaalta on ihan kiva nyt pikkusen vetää henkee.
Ihanaa kun on viikonloppu, huomena kyllä otan oikeen rennosti enkä tee mitään sen kummenpaa.. Kävin muuten tuolla perhesuunnittelun sivuilla sielä ovislaskurissa niin meinas vaan että yli kp34 (vai mikähän se oli...) niin ei välttämättä ees ovuloi joten se ei antanu mitään päivää ovikselle, mistähän mää sen viime kerralla kävin sitte laskeen kun jonku päivän sillon sain.. tietäsitkö muuta sivua?
Jee paranin melko nopeesti tuosta kurkkukivusta, nyt ei oo enää mitään! Harmi että ""onnistuit"" sen jostain nappaan, se on kyllä tosi kurjan tuntonen.. :(
Mitäs teillä on nyt vkloppuna suunnitelmissa? Tänään en oo ehtiny paljoja suunnitella kun ollu menossa koko illan ja tulin just jokusen aikaa sitte kotio.. Mutta jospas sitä huomena jotain kehittelis. Mutta perjantai-illan jatkoja!!

Haaveilija

Jos teillä kummallakin kova vauvakuume ja muuta estettä kun työt sille ei ole niin ei kyllä mielestäni sitä kannata jäädä odotteleen.. Meillä mietittiin puoliska vuotta kun mulla ei töitä (vakituista) mutta sitten tultiin siihen tulokseen että saa kait sitä vakipaikkaa oottaa vaikka eläkeikään asti :) joten aloitettiin yritys kesäkuun alussa. Mulla (22v) yks ammatti käytynä joten ajattelin että sillä kyllä pärjään ja mies (26v) on vakitöissä. Kyllä niillä asioilla on tapana aina järjestyä jotenkin... Onnea vain teidän päätökselle!! :)

Taika

Jokos oot testaillu..? Vai ootatko siihen maanantaihin? Sehän ois mahtavaa jos tulis niin monta plussaa tähän ketjuun parissa viikossa :)

Np

Huomenta!

No mulla loppui testit kokonaan enkä viitsi taas ostaa tein toissa päivänä testin ja tuli kaksi haamu viivaa ja eikä ole oireita että ovis olisi jotenkin niin outoo.. Ja nythän sen pitäsi olla..

Niin niistä maha kivuista. Mulla oli silloin vähän samanlaisia oireita kun sulla ja mulla oli se pissatulehdus et kannattaa käydä tarkistutaan kun oireet oli eka lievät ja sit aina paheni kusetti koko ajan ja mahassa vihloi oudosti en osaa sanoa et mitenkä. Mut jotenkin se voisi olla sulla samaa. Onko sulla vaikeeta pissata sattuuko mahaan pissan jälkeen? Mulla sattui ja päivä päivältä paheni. Ja outo tunne mahassa koko ajan...

Meidän piti kylpylään lähteä mutta auto reistailee ja on korjattavana niin taitaa reissu jäädä sikeseen..:(

Ovislaskureita eikös kaks puls sivuilla ole? En ole kyllä varma mut mun mielestä on.

No mut taidan käydä vähän kaupoilla...

Np

Tilittelinkin jo tuolla jossain katkerana että juu, testasin kyllä mutta tulos oli NIIN epäselvä että.. Ensitestaajana tarviin kait harjoitusta ruutujen lukemiseen! Ruudussa kun näkyi niin hailakka viiva ettei sitä wc:n valossa näkynyt, mutta mies keksi keittiön ikkunan ääressä luonnon valossa vielä tiirailla ja näkyi.. Hyvin epäselvää / epävarmaa siis.. Saatoimme kyllä molemmat nähdä harhoja -sen verran hermostuneita / toiveikkaita olemme.

Onko kellään kokemuksia tälläisestä? Että mitä se sitten tarkoittaa? Uskallanko toivoa..

Tilasin heti netistä lisää testejä ja jos ne vaikka maanantaina ropsahtavat luukusta niin eikun uusiks vaan testaamaan! Menkat on nääs yhä myöhässä, nyt jo 9 päivää! Vatsakivut on tosin kaikki hävinneet ja kuvottava olo, mikä vaivasi alkuviikon.

Vauva-ajatukset pyörii päässä yötä päivää.. Näihin tunnelmiin :)

Sanni

Löysinpäs tuolta helistimen sivuilta ovislaskurin, kp39 mukaan viikon päästä maanantain ja kp35 mukaan muistaakseni keskiviikkon, tiukille menee kun mies tulee todennäköisesti vasta viikon päästä maanantaina kotiin (toivottavasti viimestään sillon!) että ehtii touhuilla mutta jospa se venyis sinne puoleen väliin viikkoa niin ois aikaa.
Ei mulla oo pissaamisen kans mitään ongelmaa, niinkun että kävis mitenkään kipeää tai muuta. Mulla on joskus nuorempana ollu pissatulehdus ja se oli kyllä heti niin kipeä että tuntuu kuin kaikki sisuskalut tulis ulos samalla kun vessassa kävi... en tiiä mikä vaivaa, toivottavasti ei mitään vakavaa. Tässä just tutuilta tiedustelin että onko täällä ketään gyneä jolla vois käydä niin yks käy jostain lähipaikkakunnalta aina sillon tällön mutta kun se on MIES! jotenki tuntuu niin vaikealta mennä jollekin ukolla haaristeleen... kylläki kuulemma ihan mukava ja asiansa osaava mutta silti... Ootko sä käyny naisella vai miehellä?

Niin oisitteko te tänä viikonloppuna ollu menossa sinne kylpylään? No onpa harmi että just nyt sitte sano auto sopimuksen irti... Menkää sitte vähän ajan päästä kun auto saatu kuntoon!

Mulla on tänään ollu niin väsy päivä. Eilen en saanu unta niin menin nukkuun joskus puoli kolmen maissa vasta ja heräsin yheksältä, pikkusen meinaa nyt väsyttää. Otin kyllä tuossa tunnin unet mutta eipä nuo paljoa virkistäny. Pitäs varmaan vääntäytyä ulos niin jospa se siitä!

Taika

Toivottavasti ne testit tulis heti maanantaina niin pääsette testaileen! Kyllähän se melko lupaavalta kuulostaa jos siinä viiva näky! Täällähän nyt alko plussia tuleen heti oikeen reippaasti, hyvä vaan! :) Toivottavasti sitä itekki pääsis mukaan...

Kyllä täs taidetaan jäädä ""vahinkoa"" odottelemaan. :) Miehellä siis ammatti ja vakipaikka, mulla lukio takana ja merkonomiksi valmistun tässä keväällä.. että jonkinlaiset paperitkin on sit handussa :) aion kyllä hankkia toisenkin koulutuksen sit joskus.. nyt keväällä haen jo, olis sit mahaa tai ei :)
Voi on niin ihanaa lukea noita teidän tekstejä ku ootte ihan täpinäs kaikkien ovis tikkujen tms kans :D tulee itellekki sellanen tärinäolo :) Toivottavasti kaikilla menis kaikki ok ilman suurempia ongelmia..
ai niin.. ei oo vieläkään menkat alannu, mut eiköhän ne sieltä pian tuu :) ei mul voi olla niin hyvä säkä,et heti tärppäis ku tosissaan toivoo vahinkoa :)

Viipuri koettu. Johan oli maa. Villalankaakin sai 2€/300g Ostin 1800g. Nyt on mistä neuloa vauvalle nuttuja XD.

Ja pikkusisko tietämättömänä uhkasi ostaa siellä nähtyään vauvantöppöset miehelleni nähdäkseen minkälaisen ilmeen sille saa naamalle. Ei sitten ostanut, vaikka sanoin, että siitä vaan :-)

Varmaan siirtyilen lähes kokonaan tonne toiselle puolelle, mut kommenteeraan viel parii kohtaa.

Ok, kiitoksia :-) Eli nyt siis 4+3... kai.. en nyt jaksa kaivella kalenteria.

Np

Juu, eka yrityskierto oli. Sinänsä ihan Ihme juttu ku jotenki olin päätelly yrityksettömänä kuumeilijana et pitää ol jotain vikaa. Mut ei sit ollutkaan.

Jotenkin ei edes osaa ajatella, että todennäköisesti sieltä tulee vauva. Vähän sellanen asenne, että täs on niin monta mahdollisuutta homman mennä pieleen (keskenmeno, tuulimuna, kohdun ulkopuolinen raskaus), että tää on vaan mulle joku ohimenevä tila. Että mä nyt vähän aikaa ihmettelen olojani ja sit se menee ohi. :-/

Ja välillä ei vielä edes muista. Mut hyvä vaan ettei vahingossa tuu paljastaneeks ennen aikojaan. Ja olihan tuolla reissussa vaikka mitä muuta mietittävää ja ihmeteltävää.

Onnea plussausta odotteville ja heissulivei.

Menkat oli 10 päivää myöhässä ja tänään aamulla alkoivat. Maha on kipeä ja masentaa :( Nyt voin sitten ottaa troppia näihin vatsakipuihin - tähän asti olen sinnitellyt, jos vaikka olisinkin ollut..
Better luck next time!

Taika

No voi eii... niin kauan olikin myöhässä mut ei se sitä kato vaikka menkat alkoi voihan olla et ootkin vielä..Onko testit näytänyt negaa? Voi vuotoa vähän olla vaikka oisikin raskaana? Mut jos on normaalia vuotoa niin sit ne varmaan menkat on älä masennu ei muuta kun uusiin yrityksiin....:)

Np

Voi että kun tuli hyvä mieli kun siivos vähäsen. Ensi viikko onkin niin raskas töissä et ei meinaa jaksaa siivota enää töitten jälkeen. En ole käynyt gynellä mutta pitäs varmaan käydä. En mäkään tykkäisi käydä miehellä jotenkin niin ihottavaa kyllä mä naiselle menen jos menen. Mulla on semoinen olo et tästäkään kierosta ei tärppää kun ovis oireita ei ole ja muutenkin sen aika oisi.. eikä mitään merkkejä. Hommailtu kyllä ollaan mut eihän se mitään auta jos ei ovuloi. Testitkin on loppunut ei voi testata. :(

Käytiin ostoksilla lauantaina ja nähtiin miehen kanssa yksi kaveri joka ootti lasta tuli ihan yllätyksenä sit tuli vain semmoinen olo et voi eiii oisinpa mäkin ja noin pitkällä aikas iso maha:) Sit kävin katsomassa kummilasta niin sekin oli kasvanut isoksi pojaksi niin ne ajat vierivät:)

Nyt menen tekeen miehelle ruokaa:=)

Taika

No voi höh... Mutta ensi kerralla parempaa onnea!! eikähän se vielä toisaalta oo täysin nujerrettu ajatus nytkääm jos sulla ei menkat alakaan ""kunnolla"" :)

Sanni

Mullakin tuli vihdoin ja viimein siivousinto, muuten oon päivän ollu etten oo mitään jaksanu tehdä, aivan totaalisen väsyny.. Nyt illalla iski virtapiikki ja laitoin sitte kaikki kuntoon! Ihanaa ja löysin kauan kadoksissa olleet kengätki kun siivosin!! Oonki kaipaillu niitä.
Tunnetko sää yleensä oviksen oireet? Mulla ei oo mitään hajua ikään muuten ku testillä jos selvitän.. Miehelle eilen sanoinki että painahan kaasua ahkerampaan että ehit tänne ens viikonlopuksi jospa se ois sitte tuo h-hetki.
Nyt on viimesen parin päivän sisällä sama mihin on menny niin joka paikassa on raskaana olevia naisia tai ihan vauveleita... ihanaa mutta samalla toisaalta vähän ahdistavaa... Voi jospa meki päästäs täältä siihen asemaan kohta!! :) Nyt neljällä tutulla on tässä muutaman kuukauden sisällä laskettu aika ja muutamat lisää kasvattelevat mahaa ja odottelee kevääseen.. Mitähän muuten Annikalle kuuluu, onkohan jo käyny neuvolassa..?
Sitä kun yrittää koko ajan unohtaa nämä ajatukset ja keskittyä muuhunkin mutta kun se ei vaan oo niin yksinkertasta, tunteet on niin pahasti pinnalla!
Asiasta toiseen, ihanaa nyt kun on niin pimeää että voi poltella kynttilöitä, mulla on niitä aina joka hyllyn kulmalla ja viikko sitte laitettiin miehen kans tuonne uloskin lyhtyjä että saa vähän tunnelmaa. Millonhan satelee ensimmäiset lumet.. kyllä siihen varmaan kuitenkin jonkusen aikaa vielä menee kun on ollu niin lämmin syksy.

Eipäs tässä sen kummempia mietteitä tällä kertaa, pitää alkaa valmistautuun huomiseen työaamuun! Sunnuntai-illan jatkoja!!

Np

On minukin mielestäni tosi mukavaa kun on syksy mut pientä pakkastakin saisi jo olla. On niin kauhean lämmintä vielä.

Kyllä mä yleensä ovis oireet tunnen tissi arat ja maha vihloo. Mut ei se varmaan oireile nyt kun oikeen yrittää tunnistaa. Mulla on kauhea flunssa ja silmä tulehdus mut on kyllä pakko mennä töihin tänään. Täytys varmaan tilata niitä ovis tikkuja lisää...

En ole kuullut mitään Annikasta. Toivotaan et sillä menee hyvin tai kyllä sillä menee..... Nyt vaan sanot ukolle et ajaa lujaa kotio sit oviksen aikaan:) Mies lähti eilen töihin ja tulee tänään illlalla.

Munkin mielestä on välillä vähän ahdistavaa kun näkee vauvoja joka paikkassa ja sit sekin jos joku tuttu kysyy vielä et jokos teille on tulossa? Tosi ahdistavaa....

No mutta menen katsoon mitä se meidän kissa oikeen touhuua tuolla kun kauhea kolina...

Sanni

Olipas väsyttävä työpäivä, meinas olla vähän kiirusta ihana tulla kotia kun ei minkäänlaista ääntä kuulu mistään ja saa vaan levähtää... Hyvin alko viikko :) Pitäs alkaa tekeen jonkilaista ruokaaki mutta jospa tämän kerran tyytys vaikka vaan leipään.. Ei sitä yksin jaksa aina laittaa hirveen kauaa ruokaa ja sitte se on muutamassa minuutissa syöty.. eri asia että jos ois useampi syöjä.

Tämä on varmaan jotain tautiaikaa kun mullaki kävi lyhyesti se nuha ja kurkkukipu ja nyt on sitte korva kipee...

Taidan vaan ""kuoppautua"" tuonne sohvalle viltin alle ja ottaa pienet unoset, jospa sitä sitte jaksas olla vähän virkeämpi! Onko teillä muuten muita eläimiä ku kissa..?

Juup
kyllä nämä nyt taitaa ihan kunnon menkat olla. Alavatsa krampaa ja vuotokin on ihan normaalia. Pahin miksei!!-miksei""""-miksei!!-masennus onneksi ohi taas toistaiseksi :)
Sellainen tuli mieleen kun olen nyt kaikilla mahdollisilla sivuilla pörräillyt että mistä tietää että onko vuoto menkat vai ""minikeskenmeno""? Kun luin että nekin on niin yleisiä.. Mietin vaan kaikkia oireitani (pahoinvointia, kipeitä rintoja ym) ja ihmettelen että onko mahdollista että ne oli vaan ovulaation oireita. Jos meinaan näin on, niin eipä se seksi paljon silloin huvittanut, mikä ei ole kovin lupaavaa..
Ihana mainos muuten se missä se vauva ""lentää"".. (blue1 muistaakseni)

Np

Mulla oli eilen töissä maha tosi kipee varmaan oli ovis. Mut tein tänään testin niin kaksi haaleeta viivaa niin eikös se tarkoita et ei se enää ole.. Mieskin oli sit töissä niin hommailut jäi vähiin... Ja itsekin olin ylitöissä.. Vähän harmittaa et taasko meni siihen ne yritykset. Mut toivotaan et ennen ovista hommailut oisi voimassa ja siimat oisi elossa siellä odottamassa. Kauanko siimat kestää?? Eikös ne pari päivää elä....

Taas täytyis lähteä kohta töihin kurkku on kipee ja älytön yskä viime yökin meni yskien.... Kamala tauti....
Meillä on yksi kissa ja akvaario ei muuta. Onkos teillä lemmikkejä?

Sanni

Mun mielestä niillä ois elinaikaa se 2-5 päivää parhaillaan, riippuu tieten siimoista.. Toivotaan että sielä niitä vielä polskis :) Aattelin alkaa lauantaina testaileen että saan kunnolla tietää sen päivän, toivon vaan niin hirmusti että mies ehtii kotiin ajoissa. On se niin väärin että vain yks päivä koko tuskasen pitkästä ajasta on vaan mahdollista onnistua... kiva jos ei ehikkään kotia niin taas saa reilun kuukauden oottaa seuraavia mahkuja...!! Äkkiähän tässä on jo kohta jouluki kun näin aina odottelee...
Tiiätkö muuten alotin juomaan tuota greippimehua tässä pari päivää sitte, aattelin että eikait siitä haittaakaan oo vaikka sitä pari lasia päivässä juokin, saa nähä että onko vaikutusta :)

Meillä ei oo mitään lemmikkejä, koiraa ollaan kyllä haaveiltu mutta ei oo vielä hankittu. Meillä on vaan niin pieni tämä meidän asunto ja kun haluttais semmonen isomman kokonen koira niin pitää oottaa että muutetaan jonneki tilavempaan kotiin!

Ootko yrittäny ""vitaminoida"" itseäs? Ite otan aina semmosia c-vitamiiniporetabletteja kun oon huonossa kunnossa niin se helpottaa (ellen sitte vaan kuvittele...) Toivotaan että se kohta tauti nujertus!

Taika

Kyllä se aina potkasee ikävästi ku huomaaki menkkojen olevan ""oikeat""... mulla oli nyt viimeksi kyllä semmonen masennus päällä mutta kyllä se siitä sitte helpotti parin päivän jälkeen, ei muuta kun uusia tuulia kohti! :) eikähän se yrittämisen tekotapakaan kovin tympeä oo :)

Np

Joo no toivotaaan et oisi nyt tapahtunut jotain ei tuli tehtyä vaan päivää ennen ovista kun mies ei ollut kotona.. En tiiä kun ei ollut niitä testejä silloin niin ei tiennyt et onko ovis nyt parhailaan et tämäkin yritys meni miten meni...

Täytyykin ottaa c vitamiini jos se vaikka helpottas oloa. Pitäs kumminkin jaksaa töissä vielä muutama päivä ennen kuin on v-loppu...

Toivotaan et mies kerkiää kotiin se on aina huonompi juttu kun nuo miehet on aina töissä ja aikataulut on mitä on. Ja voipi muuttua milloin vain.

Sanni

Täällä ollaan!! On vaan ollu niin kiirusta että ei oo ehtiny käyä kirjottaan mutta onneksi alkaa nyt hellittään. Täältä on kyllä lähteny kaikki melkeen pois... :(

Jokos oot parantunu flunssasta? Taas ois huomena perjantain... tuntuu että se on koko ajan, ei silti ei mulla vastaväitteitä sille oo kiva että saa vaan olla viikonloppusin! Mulla ois tänään kyläilyreissu tiedossa, monen viikon ajan oon jo aikonu mennä ja nyt sain sitte sovittua että tänään tuun.
Mitähän tuo faksi alko rapiseen, se on ihme vekotin kun aina sillon tällön pörisee ihan itekseen, monesti yölläki herää siihen.. kai se vaan ajan kuluksi :)

Voi että mä toivon että tulis jo kunnon syksy, että satais vähä vaikka lunta ja sais kaivaa toppatakin esille :) Tulis vähä enemmän valosempaaki kun ois lunta maassa, vaikka eihän se vielä tähän aikaan kyllä sada..

Eilen säikähdin että eikait mulla ovis oo jo nyt kun alamahassa on jänniä tuntemuksia, välissä vähä kipristelee ja on oudon tuntonen, toivottavasti nyt ei vielä.... jaksas oottaa vielä pari päivää. Alaselkä on kans tänään ollu jonkin verran kipeä.

Vähän mulla on terveelliset ja ravitsevat ateriat kun nytki teen vain pelkkää makaronia ja nakkia, se on niin helposti syntyvä ruoka että tulee tehtyä melkosen usein.. Yritin tässä eilen päättää että vähennän vähä tuota karkin syöntiä kun tulee ihan liikaa ostettua sitä, varsinki suklaata! Jospa se jonkin aikaa pitäis tuo päätös... Yritin tuossa aikasemmin syksyllä mutta se ei pitäny kovinkaan kauaa.Oon kyllä huomannu että porkkanakin on ihan hyvää jyrsittävää jos sitä sitte popsis karkin tilalla.

Mulla ois siivousurakka tiedossa joskus viikonlopun aikana, aattelin tehä oikeen kunnon suursiivouksen.. sitte onki loppupäivän aivan väsyny ku muutaman tunnin rehkii :)

Mutta nyt täytyy lähtä syömään ennen ku makaronit palaa pohjaan! Pitää yrittää nyt enemmän kirjotella kun tämä näyttää hiljenevän tämä meidän ketju, pidetään se hengissä!! :)

Hellurei!

Täällä ollaan taas. Ihan kivasti on menny :) Pieni alkanu kovasti kasvamaan (mahan säryistä päätellen). Neuvolan varasin, mutta se on vasta rv9+4..tylsää. No koulun kans on kiirettä, jotenka aika kuluu joutusaan. Viime päivinä on ällötys alkanu..saas nähdä kuin mun käy..hankalaa istua sillon koulunpenkillä. Ai niin..mun tissit on kasvanu! heh..
Onneks kohta on ""syysloma"" (hulluna tehtäviä lomalle). Hirveesti tekis mieli ostella vauvan vaatteita, mutta täytyy ainaki malttaa tuolla neuvolas käydä eka.

Np

No hyvä kun me edes kirjotellaan:)
Maahako vihloo no se voi olla ovista taikka sit vain oirieta.
Mulla edelleen flunssaa pikkasen on helpottanut mut vieläkin on. Tosi kestävä tauti. Eilen meni oiken vilun väreitä koko ajan ja paleli illalla kun tulin kotio. Vielä yksi päivä töissä sit alkaa v-loppu..

Ei oikeen ole v-loppuksi mitään suunnitelmia kun mies on töissä. Saas nähän mitä sitä keksii:) Joo mäkin toivon et tulisi vähän pakkasta ja maa valkoiseksi niin oisi valoisanpaa ja mukavampi olla ulkona.

Niin oletko sinäkin kova syömään suklaata? Mä olen kanssa sit tulee syötyä vaikka joka päivä jos sitä vaan on. Ja sit ensin syöt sulaista ja sit tekee mieli makeeta... siitä pitäs päästä kyllä eroon pitää suklaa tauko... Mut ei oikeen meinaa pystyä kun yksin kotona on niin tulee herkuteltua koko ajan...
Nyt juomaan aamu kahvit:)

Annika

Kiva kuulla sustakin:) Olen odotellutkin et kävisit täälläkin välillä. Kerros nyt oliko sulla oireita oviksen jälkeen? Muuta kun se kuume vai alkoiko sulla oireet vasta lähellä menkkoja? Mitä oireita? Mä olen taas jännäily ajalla ovis oli vissiinki mut en ihan satavarma ole kun ei niitä testejä silloin ollut:( Töissä vihalisi mahaa tosi kovasti muutaman tunnin sit meni ohi oisiko ovis tapahtunut silloin?. Koita jaksella:)

Sanni

Oviksen jälkeen (n.3-5pv) oli muutaman päivän ajan vihlontaa alamahassa. Aina välillä vihlas oikeelta ja sit parin tunnin päästä vasemmalta jne..Ne tais olla kiinnittymis kipuja. Niistä päättelin että jotain tapahtuu.

Loput oireet tuli vasta joskus kp 23/28-29. Sillon arvelin kans raskautta ku tissit ei oireillu menkkoja, vaikka yleensä olivat arat. Itkeskelin aika useesti loppukierrosta. Maha säryt alko myös tuollon. Ikinä ei ollu maha kipee ennen menkkoja. Testasinki sit jo kp 27, ku arvelin plussaa.

En tiiä oliko se ovis, ku en ite tunne ovista. Tärppi kierrossa mulla ei olis ollu haisuakaan ilman tikkuja. Voihan se olla että se sun tunne oli ovis. Toivotaan! Se on aika hyvä merkki jos tuntee vihlontaa (kiinnittymis kipuja) oviksen jälkeen. Plussa onnea ja haleja! :)

Nyt painun nukkumaan kun tämä väsymys vie voiton..onhan tässä jo 5 tuntia valvottu..huoh. Mutta ensin tankkaan sapuskaa että jaksaa paapata :)

Sanni

Nyt ois viikon työputki takana... onneks sain vielä täksi loppuviikoksiki töitä kun meinas sillon keskiviikkona työttömyys iskeä. Juu ei oo mitään suunnitelmia.. ensin haaveilin että jos oisin lähteny sinne ostoksille mutta kun en sitte tiiä, mieskin tietää vasta viim. huomen aamulla että pääseekö kotio viikonlopuksi. Aattelin että jos se ei saa purkaa kuormaa vkloppuna niin haen sen sieltä siksi aikaa kotiin ja käyn samalla siinä vähä kaupoissa ja vien sitte vaikka maanantaiksi takasi, vaikka kyllä tulis vähä ajelua siinä mutta onneks tykkään huristella :)

Joo oon todellaki varsinainen suklaasyöppö!! Sitä on vaan PAKKO saada :) sitte onki parin päivän päästä taas aivan hirveen näkönen leuka kun finnejä pukkaa. Sehän siinä onki kun on yksin kotona niin tulee sitte aina mässäiltyä tv:n eessä tai muuten..

Voi että mun pitäs lähtä vielä hoitaan pari asiaa tuonne työkkäriin ym. mutta kun ei mitenkään huvittas... oispahan kyllä sitte eestä pois.

Annika

Mukava kuulla susta!! Ja vauveli kasvaa kovaa vauhtia :) Mitenkäs sulla niitä viikkoja nyt on...? Voin vaan kuvitella että miten polttelee päästä ostaan vauvanvaatteita, se ois kyllä iiihanaa! :) Ne on niin älyttömän sulosia ne pienet vaatteet! Kerrohan sitte kun oot käyny neuvolassa että mitä sielä touhuiltiin (ihan mielenkiinnosta vaan, jospa sitä itekki joskus pääsis) !

Np

Onpas tylsää kun mies on töissä ja mulla on vapaata. Pitäs lähteä käymään kaupassa mut jotenkin vaan ei jaksa. Mua harmittaa kun ei tästäkään kierrosta tainut tärpätä. Mitään erikoisa oireita ei ole. Toivotaan et alkaisi ees myöhemmin. Mites teidän tauhuilut tuliko mies kotio v-lopuksi? Ootko testailut?

Joo menen nyt suihkuun et pääsisin sinne kauppaan:)

Uusimmat

Yhteistyössä