Nuoria ensiyrittäjiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve vaan.

Menkat ei oo vielä alkanut ehkä huomeena testikin näytti negaa, et kyllä ne sieltä vaan tulee. No mut lähden sit viihteelle kun menkat alkaa. vetään perseet:) Ja kunnolla bailaan pitkästä aikaa. :) Mitäs teille kuuluu???

Iltaa!

Huoh,täällä yks oireileva haaveilija. Sunnuntain ja maanantain pikku nipistykset on muuttunu kovemmaksi vihlonnaksi. Tänään on oikeestaan pitkin päivää vihlonu. Aina tulee sellasia sysäyksiä ja sit menee pari tuntia, että ei mitään. Nyt taas äskön tuntu ku joku ois jollaki terävällä pikkusen raaputtana alamahaa. Järkihän tässä lähtee! Tällasta en oo huomannu aiemmissa yrityskierroissa. Kyselin mieheltäki, että enhän voi kuvitella näin ja onhan tuo totta.. Joko tuo on jotain tosi positiivista, tai sit joku varhainen keskenmeno. Mun on pakko käydä pian ostaan jotain nikotiini purkkaa tai vastaavaa..tulee niin huono omatunto.. :( Tää tietämättömyys alkaa käydä tosissaan raskaaksi. En uskalla todellakaan elätellä toiveita..täytyy kai vaan odottaa..pettymys on sit liian suuri jos ja kun menkat alkaa.

No kuinkas teidän päivä? Onko oireita tai muuta mihinkään suuntaan?

Np - Hyvä ku nostit..muut on niin ahkerasti kirjotellu että me jäädään jalkoihin. Me taidetaanki olla meijän ketjun tän hetkiset aktiiviset naputtelijat. Hiljasta on ollu muitten osalta. No pidetään me lippu korkealla! Hyvä, että pääset pois maalin katkusta. Mä ainaki ymmärrän sun huolen täysin. Ja ihan tervettä huolta se on. Kai se viini säilyy muutaman päivän avattuna. Mä oon ainaki jääkaapis säilyttäny ja sit myöhemmin lipitelly. Varmaan aika tympeetä tai ikävää ku mies on niin paljo poissa. Ikävähän tossa ehtii tulla. Mä onneks nään joka ilta. Laskeskeltiin että me ei oo yli 8kk oltu yhtään yötä erossa! Huih..aika rientää.. :) Mulla oli tänään 10 tunnin koulupäivä..vähä meinas viimeset 2 tuntia alkaa hajottaa..Ja kaiken lisäks tehtäviä on melkonen läjä tekemättä. Joita mä oon nyt tekemäs..ainaki ukko luulee niin..hih :) Nyt alotan oikeesti niitä tekee..Palailen myöhemmin!

Moikka!!

Mulla on kans ollu näitä mahaoireita, kipua aina vähän väliä, semmosta erilaista ei aivan kuin menkoissa mutta sinne suuntaan (kuulostaa varmaan keksityltä :) )mutta kyllä sen ihan jatkuvasti huomaa. Istualtaan ja maaten on parempi olla.. kipua on ollu jo eilisestä asti, ikinä ei kyllä tämmösiä oireita tuntunut. Ei pitäis sanoa näin varhasessa vaiheessa mutta tuntuu että kyllä sielä ny jotain tapahtuu.. On vaan niin pirun pitkä viikko vielä eessä! Tilasin eilen netistä testejä että saan sitte kokeilla jo hyvissä ajoin, hirmunen hinku päästä testaileen. Ei ne kyllä paljo maksanu, vajaan kympin että kyllähän se raha ois varmasti menny paljo turhempaanki, voipas kokeilla jo sitte ennen luultua päivää.. :) Nyt vaan pitää yrittää pitää järki jotenki järjestyksessä tämän aikaa, onneksi on melko kiireinen loppuviikko tiedossa!
Hei muuten mulla on niinkin typerä kysymys että mikä yksikkö se on jossa on tavallaan kuin j:n ja u:n yhdistelmän näköinen merkki, onko se mikrogramma? Kun syön noita kalanmaksaöljykapseleita niin siinä isolla mainostetaan että foolihappoa mutta kuitenkin sisältää vain 200 tuota kyseistä yksikköä, täytyy sen varmaa kyllä olla se mikrogramma.. Pitää huomena tallustella apteekkiin ostamaan kunnon vitamiinit ym.

Annika

Sullahan on ollu pitkä koulupäivä! Mikä päivä se sulla oli jännäyspäivä? Meinaatko millon tehä testin..? Kyllähän ne tuntus ainaki melkosen varmoilta merkeiltä jos ei kerran koskaan aikasemmin oon semmosia tuntemuksia ollu... Mulla on vielä kipuilun lisäksi maha samalla tavalla turvoksissa kun se on menkkojen aikoihin, onko sama? Päivällä tuntu jo että kääk mitä nyt kun pisti yhteen paikkaan (mielestäni samoihin kohtiin jossa lauantaipäivän tuntui vihlomista) jonkusen aikaa sillä tavalla ""sykähdyksin"" mutta se meni sitten vähän ajan päästä ohi onneksi, heti vaan tuli semmonen olo ku taas jouduin nosteleen että eikait sielä tapahdu mitään ""huonoa"".. Minusta on kyllä tullu semmonen tutkiskelija että ei kyllä ainutkaan vihlasu pääse käymään etten siihen heti reagois..
Oon tänään viettäny kunnon lepoiltaa, menin suoraan ku tulin töistä niin sohvalle ja siihenpä sitte nukahin, semmoset reippaan tunteroisen unet tuli otettua.. saa nähä saako illalla unta! Onneksi ei tarvi huomena vasta ku puoli yheksäksi töihin.
Mies meinas olla eilen vähä väsyny kun kävi kotona, oli eellisenä yönä saanu vaan osan yöstä nukkua ja nyt sitte piti lähtä vielä yötä vasten ajaan, onneksi se on tottunu tuollaseen menoon välissä niin ulkasti päästää matkaan :)
Pitäs vielä lähtä tekeen huomiseksi ruokaa töihin, on kyllä niin laiska olo että ei millään jaksais..

Sanni

Älähän nyt vielä lannistu, mulle eilen sanottiin ku olin sen lääkärin kans yhteydessä että vielä viikonki päästä siitä kun menkat pitäs alkaa niin voi vasta näkyä, kaikki on mahdollista!! :)

MOI! Annikka/Np

Ei ole menkat alkanut vieläkään nyt rupee jo jännitään et jos vaikka olisinkin. Mut viimestään huomenna pitäs alkaa.. Onko teillä ollut maha kipee mulla oli kans silloin oviksen jälkeen maha oli tosi kipee yhtenä yönä mut sit se meni ohi. Se voi olla raskauden merkki jos sattuu mahaa ja vihloo se on varmasti sitä. Tiedätte ainakin et jotakin tapahtuu...

Onkos oireita muita ollut?

Np

Taitaa se olla mikrogramma eli gramman miljoonasosa.. luulisin. Mulla on hävinny kaikki oireet :( Jospa se oli vaan jotain muuta hämminkiä..en tiiä. En halua elätellä turhia toiveita. Tissit ei oo yhtään kipeet. Niiden pitäs tossa viikonloppuna kipeytyä. Mulla aina tulee ne kipeeksi vajaan viikon ennen menkkoja. Jännäilen ens viikon keskiviikkoa tai torstaita. Pitkään ollu tarkka kierto (28pv), mut viimeks oli sit 29pv..En tiiä tosta testaamisesta. Taas saan painiskella viikonloppu suunnitelmien kans, ku kaikki kysyy että mitä tehään ja tultasko ja mentäskö jne.. En uskalla juoda jos oireita tulee vielä..Pakko kai se on yrittää perjantai aamuna testata. Jos nega niin tosissaan saa miettiä, että mitä teen. Jos sattuu niin että pystyn katoamaan jonnekki viikonlopuks, niin sit en testaa ennen ku menkat myöhässä. Tulee vaan turhia pettymyksiä negoista. En kyllä usko olevani raskaana. No se on ens viikon murhe se. Ei mulla oo mahaa turvottanu..en oo ainakaan pistäny merkille. Täytyy ruveta kokkaileen jotain sapuskaa ja sit ilta meneeki koulutehtävis..v*ttu jee..Alkaa vähä käymään voimille nää pitkät päivät, jotka jatkuu viel sitte kotona tehtävien parissa. Ei oo oikeen sellasta vapaa-aikaa iltasin koko loppuviikolla. Meillä on seksit jääny nyt vähälle..en ees muista millon viimeks..kumpiki ollaan niin poikki. Mies menee jo ennen kymmentä nukkuun ja mä puolenyön jälkeen, ku tehtävät tulee valmiiksi. Eipä siinä paljon enään jaksa. Onneksi on viikonloput keksitty! :) Onko sulla tänään jatkunu samat oireet? Onko rinnat arat? Onko niitä oireita ollu joka päivä siitä lähtien kun ne alko? Toivotaan nyt että sun tuntemukset pitää paikkansa ja pikku kaveri on saanu alkunsa!

Sanni

Hyvä juttu että oot taas menossa mukana! Mulla eilen oli eniten sitä vihlontaa, mutta tänään ei sitte mitään.. En oikeen tiiä sit tosta. Siinä ois suurinpiirtein ollu 5pv oviksesta..siis eilen. Mitään muuta en oo huomannu. Väsynyt oon, mutta se tasan johtuu liian vähäisistä yö unista. Ai oisko tänään pitäny alkaa vai onko kierto jo venyny? Voi että..menee aika jännäksi. Niinhän sä kerroit sillon siitä maha kivusta..se sopis kyllä kuvaan :) Onko sulla nyt mitään muita oireita? Peukut ja varpaat pystyyn! PLUSSIA kaivataan!

Annikka

Nukuin kunnon päikkärit ja kello on jo noin paljon. Ei mulla ole mitään oireita ollut. se just on kyllä kummalista kun ei ole oireita. et voinko olla kun ei ole, mut en tiiä. On olo et kyllä ne kohta menkat alkaa. Juomaan olisin kyllä lähdössä perjantaina,mut jos ne menkat ei ala niin en mä voi mihkään lähteä. Olen kyllä noi testit tehny päivävirtasta et pitäsköhän kokeilla aamuvirtsaa jos jotakin näkyisi. En oikeen kerkee aamulla tekeen kun on kiire töihin. Nyt meinaa taas alkaa migreeni mua on jo kaksi päivää särkenyt ja on joutunut ottaan muutakin kuin panadol mun säryt ei niin vain lähde. Meinaan oksentaakin ´kun migreeni on, enkä pysty oleen töissä jos särkee niin on pakko ottaa migreeni lääke et selviän. Ja saikkua en voi hakea aina. Paska tilanne noiten lääkkeiten suhteen mulla. Ja kun ei tiiä et onko raskaana......

Annika ja Sanni

Työpäivä ois takana! Hienoa Sanni että oot vielä menossa mukana!! Oon lukenu hirmusti noita odotusajan puolella olevia ""autetaan oireilijoita"" ketjun viestejä, monikaan ei oo ollu tietonen raskaudestaan ennen ku menkat oli jääny pois, paitsi että ehkä menkkatuntemuksia oli, joten vielä on paljon toivoa!! Mulla ei tänään oo kummemmin ollu kipuilua paitsi että jännä tunne mahassa, jotenki ""paksu""... aamulla luulin että jee rinnat tulee kipeeksi mutta oli sitte väärä hälytys :( Sain tänään postissa ne aconin testit niissä luki että voi tehdä jo 7-11 päivää hedelmöityksen jälkeen mutta sekin on tietenki yksilöllistä, mulla ois siitä nyt se n. 8-9 päivää, jospa huomena yrittäs ottaa varaslähdön ja tehdä testin aamuvirtsasta. Sunki kannattaa Sanni tehdä se vielä aamulla niin jospa se sitte näyttäs plussaa! Meinaatko Annika jaksaa oottaa ens keskiviikkoon.. ? Mä en kyllä jaksas :)
Kävin tänään apteekista hakeen niitä multivita 2 +:ssia vai mitä ne oli, onpahan ainaki oikeanlaisia nappeja kun noissa mun entisissä näytti olevan sitä a-vitamiinia niin paljo kun sitähän ei sitte varmaan kovin suositeltu.. ainakaan nappien muodossa. Juu mulla oli eilen kans nuhan tuntuinen olo ja kurkku aivan ku tulis kipeeksi mutta ku sieltä lääkäristä sanottiin että muista sitten että et ota lääkkeitä ennen ku selviää (äitihän illalla ehdotti että ota lääkettä tai konjakkia... yök!). Mutta eihän sitä esim. migreeniä voi kestää ilman lääkkeitä, itellä ei oo mutta kaverilla kyllä. Nämä on kyllä tuskaset viikot aina odottaa kun tuntuu että kaikki maailman tilanteet tulee eteen että pitäs tietää onko vaiko eikö... Ootteko haaveillu muuten että mihinkä aikaan sitä lapsonen syntys jos raskaana ois..? Oon yrittäny pitää mieleni kurissa mutta mahdoton tehtävä! :)

Np

Voii eii.... Kirjoitin pitkän viestin ja se hukkui. Niin mä toivoisin et oisin raskaana eikä tarvis enää yrittää, mut vähän on mahassa semmoien tunne et menkat alkaa.

Joo mä testailen aina kun mahdollista rahaa siihen menee mut se on oikeestaa kivaa tutkailla et joko nyt. Mies ei aina oikeen tykkää kun testailen turhan aikasin, kun pitäs vaan odottaa. Se ei vaan ole helppoa odotella tietoja.
Migreenit on kauheita kun ne iskee se on oksat pois ja et selviä ilmään lääkkeitä ja jos olet ilman lääkkeitä niin joutuu oleen pedissä koko ajan eikä pysty liikkuun. Se on aivan kauheeta.

N0 se on hyvä merkki jos on jotain tuntemuksia. Mul ei kyllä ole mitään täytyykin lukea juttuja sieltä odotusajanpuolelta.

Olen miettinyt et koska oisi laskettu aika ja toivoisinkin et kevät vauva syntyisi pääsisi äippälomalle keväällä:) Oisi tosi ihanaaa:)

Sanni

Mulleki kävi kerran samalla tavalla että juttu katosi. Nyt oon sitte yleensä kopioinut tekstin ennen kun lähetän sen jotta voin sitte liittää sen uudestaan mikäli se ei tuu näkyviin.. Mulla on ollu ongelmia tän yhteyden kans, välissä ei mitenkään pääse näille sivuille, kone vaan ""etsii yhteyttä"".

8. päivä kesäkuuta näyttäs laskuri :) En voinu vastustaa kiusausta! En valittas kertaakaan vaikka ois kuin huono tai turvonnu olo jos nyt vaan olisin raskaana ja vauveli syntys keväällä!! Lupaan sen!!

Hehkutin miehelle nyt joku päivä sitte että miltä mahassa tuntuu niin kyllähän se oli iloinen mutta yritti vaan tyynnytellä että oota nyt mitä testit näyttää, se on vähän meillä kuin järki ja mä oon tunne, liihottelen aina tuolla seitsemännessä taivaassa ja se yrittää pitää kii etten karkaa :)

On muuten taas tullu leuka täyteen finnejä, aivan ku joku ois räjähtäny leuassa... Mulla oli sillon ku pillerit lopetin niin varmaan kuukauden ajan ihan kauheen näkönen leuka mutta se on nyt kyllä parantunu, ainaki tähän asti. Miten teillä muuten vaikutti pillereiden lopettaminen? Huomasitteko minkäänlaisia oireita tai eroja? Muuten ku että on ihan älyttömän kipeet ja pitkät menkat........!!

Molemmat!!

Lähen muuten reissuun nyt pariksi päiväksi, tuun lauantaina takasi siinä iltasella. Käyn kyllä varmaan koneella vielä tänä iltana jos ehdin mutta varmuudeksi onnea testauksille!!! Toivottavasti on hyviä uutisia kun tulen takaisin :)

Np

Kun lopetin pillerit niin mulle tuli menkka kivut maha kipee ja rinnat ja sit rupes tulee finnejä. Jotenkin tuntui kun lopetti pillerit et alkoi kaikki naistenvaivat. Se on kyllä jännä juttu et pillerit vei kaikki kivut. Ja ei tullut finnejä.

Taidan tässä lähteä kohta nukkuun et jaksaa lähteä aamulla töihin. Kirjotellaan taas pidä hauskaa reissussa:)

Iltaa!

Täällähän on oltu ahkerana..kolmas sivu jo alkanu :) No kyllä mä ajattelin jännätä keskiviikkoon tai torstaihin..saas nähä. Tuo viikonloppu voi kyllä muuttaa suunnitelmia. En haluais ottaa riskiä ton alkoholin kans. Eli mahdollisesti pe aamuna testaan. Mut jos se on jotain 7-13 päivää hedelmöitymisestä, ku mahdollinen plussa, niin ei mulla perjantaihin mennessä kai kerkee tulla edes seitsemää..eli turhaa kai se ois. Mä en oo syöny pillereitä..En oo koskaan halunnu. En oikeen tiiä miks, mutta hyvin on pärjänny. Nyt ollaan jo yli vuos oltu riskillä, eli keskeytetyllä yhdynnällä. Ei mieskään oo ollu moksiskaan ku en syö pillereitä. No yks syy on kai ollu tupakointi..veritulppaa en halua..voi kuulemma tulla parikymppisellekki jo.
Nyt on illalla taas särkeny/vihlonu mahaa. Se käy tonne melko alas. En kyl oo satavarma oireista.. Sehän voi johtua mistä vaan..

Np- Mukavaa reissua mihin sitte meetkin! Okei, täytyy myöntää, että käväsin itekki päivällä kattoon, että millon ois mahd. laskettuaika..ja sehän oli se 8.6.. :) Tuu sit heti kertoon kuulumisia ku kotevut!

Sanni- Sullahan menee jo yli normaalin kierron huomenna! Toivottavasti se täti nyt pysyis poissa! Oireettomuushan voi olla yks oire. Toivotaan että näin on sun kohdalla. Ainakaan et oo kuvitellu turhia :) Mä en saa pois mielestä vauvaa, ku vatsa siitä vähä muistuttelee..tai sit siellä on muodostumassa jätti pieru! Hih,hih.. Käy sä kans heti kertoon jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen. Ja jos ei mitään tapahu, niin käy silti..Olipa hyvä :)

Iltapäivää!

Mikäs on tilanne? Mulla ylty eilen illalla oireet. Menin nukkumaan, mutta siitä ei oikeen tullut mitään, ku mahassa mylläs ihan hulluna. Kuulu kaikenlaisia ääniä ja tuntu sellasia ilma ""paukkuja"" mahassa. Ajattelin, että no niin huomenna ollaan ripulilla, mutta aamulla ei ollu enään mitään. Sain lopulta sit kuitenki unen..En uskalla edes toivoa noita oierita oikeiksi. Kai tollanenki voi johtua vaikka mistä..Yritän ottaa tosi varovasti, etten sit pety liikaa. Onko teillä rinnat arat? Mulla ei yhtään. Se tuntuu olevan aika yleinen oire. Tuonki takia epäilen, että vatsa tekee nyt omia tepposia. Yks juttu on minkä vois ehkä luokitella oireeksi, tai sit oon muuten vaan seko. Vaikka oon toivonu vauvaa kauan ja nyt oon täysillä ollu yrittämässäki sitä, niin nyt on alkanu iltasin/öisin tuleen sellasia ""paniikki kohtauksia"". Tulee sellanen ahistus, että ei musta oo vielä tähän ja apua jos oonki raskaana.. Sitte aamulla/päivällä mua ei vaivaa tollaset ajatukset yhtään. Eilen illalla meinas itku tulla, ku oottelin unta ja vatsaa väänsi..Joo, ota nyt tostakaan selvää..Nyt alan siivoileen! Kirjotelkaahan :)

Annika

Ei ole menkat alkanu vieläkään, eikä ole oireita ei edes tissit kipeenä. Tein testin aamulla ja nega tuli taas. Olen aivan sekasin kun ei tiiä et olenko vai enkö. Koska sen pitäs testissä näkyä jos olen?? Juomaan piti perjantaina lähteä mut taitaapi jäädä haaveksi. Nyt on viissiin 31päivä menos kierron mukaan eli 28/29 on kierto mulla, pikkasen on vasta myössä ja voihan ne vielä alkaa....

Ai etkö ole syönyt pillereitä koskaan. No siinä tapauksessa sun on helppo tulla raskaaksi ne jotka syö pillereitä niin ei ainakaan ihan heti vältämättä tule raskaaksi. Ja riippuu siitä kauanko on syönyt pillereitä. ainakin olen kuuluut niin.

Maha mulla on ollut sekasin kaksi päivää et se on ainut mikä on erikoista mulla.

Sanni

Ei pillereiden syönti välttämättä vaikuta, että kuinka pian tulee raskaaksi. Jotkut on tullu pian lopettamisen jälkeen ja jotkut myöhemmin. Riipuu kai ihmisestäki, mutta kyllähän ne kai vaikuttaa. No en sanois, että mun on helppo tulla, ku enhän oo vielä edes tullu..
Kyllä kai sen pitäs jo sunnuntaina tai maanantaina näkyä.. Jos sulla kehittyy hitaasti sitä hormoonia..? Testaa viikonloppuna uudestaan, jos ei oo vieläkään alkanu. Joko sun maha on sekasi raskaudesta, tai jännityksestä ku ootat et alkaako vai ei. Lekuri sano, että kierto venyy helposti jos stressaa..Toivotaan nyt parasta. Oishan se aika hauskaa jos kaikki tultas yhtäaikaa raskaiksi.. :)

Kyllä se varmaan sullakin näkyy sunnuntaina sen kuin vain testaileen:) En tiiä voihan se olla stressiäkin mikä pitkittää kiertoa en tiiä. No täytyy testata v-loppuna jos ei ala. Välillä on semmoinen tunne et voisi menkat alkaa, mut en tiiä sit.

Joo oisi tosi kiva jos kaikki oltas yhtäaikka raskaana se oisi tosi hienoo:)

Sanni

Nyt mä en tajuu enään yhtään..Mulla nousi ihan silmanräpäyksessä lämpö..Aamulla olin ihan terve ja nyt kaikkee muuta. Mahassa pulputtaa ja lämpö vaan nousee (nyt 37, normaalisti n.35,20)..Koko ajan viluttaa vaan enempi. Olo on tosi outo. Eikai tää voi olla mikään keskenmenon oireilu? Välillä vihloo mahaa aika reippaasti.. hoh, hoijaa..Ei oikeen tiiä että mitä ajattelis?
Saattashan se mullaki sunnuntaina näkyä..siis jos nyt ylipäätään vois näkyä. Tänään on sitte röökin poltto lopetettu..vimpan vetäsin kurkkukipusena. Toivottavasti onnistuu! Onks sul nyt ollu töissä vaikeeta? Vieläkö haluaisit lopettaa siellä? Taitaa tulla huomisesta sairaslomapäivä.. Taidan siirtyä nyt sohvalle viltin alle.. Palaillaan! :)

Annika

Sä olet raskaana sulla on oireet esim. lämpöä ja masua vihloo... Luulen et sulla on tärppännyt.. Meinasin penkiltä pudota kun luin sun viestin ne on raskaus oireita... tee testi niin varmistuu. Oisipa mullakin oireita niin oisi kivempi olla..

Ei se ainakaan keskenmeno voi olla.... Tuskin on....

Työpaikka on perseestä haluisin lähteä sieltä mut en viitsi kai mä kestän sen n.8kk jos oisin raskaana.. mut en tiiä sit et mitä tekisin.... Pakko kestää......

Kirjoittele taas

Sanni

No jos nää on raskaus oireita, niin voin kyllä luovuttaa osan sulle :) Ainaski kurkkukivun saat ja osan massun pulputuksesta :) Joo, ja kuumeen kans!

Nyt on olo kylläki vähä parantunu. Massu on vaiennut ja lämpö kai laskenu..ainaki tuntuu siltä. Söin roskaruokaa iltaruuaks..oli pakko ku teki mieli :) Mä taas märsäsin tänään..Ukko tuli kotia, niin rupesin heti viltin alla vollottaan huonoa oloa ja sitä ku siivous jäi kesken. Sehän onki elämää mullistava asia.. :)

Toivottavasti sullekki oireita ilmestyy. Toisaalta oireeton raskaus ois varmaan ihana. Ei pahaa oloa jne..sais vaan nautiskella. No mun on sitä turha toivoa, jos nää on jo nyt raskauden oireita, niin mitähän sitte tulevaisuudessa? Varmaan saan muuttaa tonne vessaan asuun.

Mulla ei oo kuitenkaan noita päiviä niin paljo kertyny oviksesta, että en haluais ihan heti testata. Nyt on vasta kai 7pv.. Ens viikon alussa vois varmaan plussaa näyttää, jos on näyttääkseen. Voihan se olla että jos oireet vaan jatkuu niin viikonloppuna testailen..jännittää kyllä sit hulluna.

Mietin tota, että ku se laskettuaika ois 8.6, niin se on aika hyvä vuodenaika. Sit ku muksu täyttäs vuoden ja opettelis tallustaan, niin pihalla ois helppo olla ja opetella uutta. Ei pitäs vielä näin haaveilla, mutta minkäs teet.. :)

Tervehdys!

Mun tekee mieli tupakkaaaa...Ärsyttää, ku on joskus pitäny olla niin idiootti, että on alkanu polttaan..Nyt alkaa olla vuorokausi ku oon viimeks polttanu. Onneks oon kotona, niin ei koulussa tarvi taistella. Toisaalta hyvä, että on kurkkukipua, niin vähemmän tekee mieli. Nyt ei vaan sais ajatella tupakkaa ollenkaan.

Massu on ollu hiljanen kokoaamun. Ei oo vihlonu, eikä mitään muutakaan. Toivottavasti siellä ois pikkunen. Alkaa taas usko horjua, ku mitään ei tunnu. No, aika näyttää.

Mitä meinaat Sanni viikonloppuna? Pysytteletkö kotosalla? Mä en uskalla juoda, ku on kerta ollu ""oireita"". En oo kahteen viikkon juonu :) Aika hyvä. Mä ajattelin katella elokuvia, tehä koulu hommia ja jos jaksaa niin vois leipoo jotain. Leivotko kotona paljon? Sä osaat varmaan tehä taivaallisen makusia herkkuja. Mikä on sun bravuri?

Mies menee kai huomenna töihin, niin ei siittäkään taida paljoo iloa olla. Ei oikeen keksi mitään tekemistä näin huonokuntosempana..ei kai sitä oikeen jaksakkaan mitään, mutta tää päivä tuntuu pirun pitkältä. Menis vaikka taas sohvalle köllöttään..huoh..

Hei Np, Annika ja Sanni.

Minkä ikäisiä te siis olette, kerta nuoria? Meinaan jos koittaisi änkeillä mukaan ihmettelemään tätä raskaaksi yrittämisen maailmaa.

T: Ellie 22v

Ellie - Mä oon 21v. Tervetuloa mukaan vaan. Meillä onki nyt jännät ajat kaikilla menossa. Mistä päin oot jne..? Onko teillä eka yrityskierto menos? Juu,nää on toisaalta aika kivoja aikoja, tosin välillä raastaa hermoja :)

Satakunnan likka olen. Suhdekin vasta tuore, mutta jopa minä olen sitä mieltä, että se loppuelämän (tai vähintäänkin vuosikausien) mies on nyt löydetty. Tuo tässä parin kuukauden sisään täyttää 30 ja on aivan ihana.

Juu yritys ihan aluillaan. Ja heti vielä se tilanne, että nyt saisi makkarissa puuhailla ihan urakalla. Eli heti tuumasta toimeen.

ja uskon kyllä ja tiedänkin, miten hermojaraastava aihe tämä on etenkin kun ei heti ala onnistua. Tai edes vähän päästä.

Itse ainakin ensimmäistä kertaa elämässäni itkin onnesta kun tuo toinen ilmaisi halunsa aloittaa yrittämisen. huhhuh...

Ellie

Voi,kuulostaa ihanalta :) Ei mekään mikään ""vanha"" pari olla. Tuntu vaan, että en mä tuosta miehestä ikinä luovu ja piste. Me ollaan ukon kans ""tunnettu"" useempi vuos, mutta lempi leiskahti vasta myöhemmin..aika jännä.

Mulla on nyt kolmas yrityskierto menossa. Ens viikolla olis kierron vimpat päivät. En halua uskotella itelle mitään, ku se pettymys on aivan omaa luokkaansa. Katsellaan.. :) Jotaki ""oireita"" on mutta en halua ottaa niitä oikeen todesta.

Ei muutaku miestä petiin ja hommiin! ;)

Yhteistyössä