Moikka!!
Mulla on kans ollu näitä mahaoireita, kipua aina vähän väliä, semmosta erilaista ei aivan kuin menkoissa mutta sinne suuntaan (kuulostaa varmaan keksityltä

)mutta kyllä sen ihan jatkuvasti huomaa. Istualtaan ja maaten on parempi olla.. kipua on ollu jo eilisestä asti, ikinä ei kyllä tämmösiä oireita tuntunut. Ei pitäis sanoa näin varhasessa vaiheessa mutta tuntuu että kyllä sielä ny jotain tapahtuu.. On vaan niin pirun pitkä viikko vielä eessä! Tilasin eilen netistä testejä että saan sitte kokeilla jo hyvissä ajoin, hirmunen hinku päästä testaileen. Ei ne kyllä paljo maksanu, vajaan kympin että kyllähän se raha ois varmasti menny paljo turhempaanki, voipas kokeilla jo sitte ennen luultua päivää..

Nyt vaan pitää yrittää pitää järki jotenki järjestyksessä tämän aikaa, onneksi on melko kiireinen loppuviikko tiedossa!
Hei muuten mulla on niinkin typerä kysymys että mikä yksikkö se on jossa on tavallaan kuin j:n ja u:n yhdistelmän näköinen merkki, onko se mikrogramma? Kun syön noita kalanmaksaöljykapseleita niin siinä isolla mainostetaan että foolihappoa mutta kuitenkin sisältää vain 200 tuota kyseistä yksikköä, täytyy sen varmaa kyllä olla se mikrogramma.. Pitää huomena tallustella apteekkiin ostamaan kunnon vitamiinit ym.
Annika
Sullahan on ollu pitkä koulupäivä! Mikä päivä se sulla oli jännäyspäivä? Meinaatko millon tehä testin..? Kyllähän ne tuntus ainaki melkosen varmoilta merkeiltä jos ei kerran koskaan aikasemmin oon semmosia tuntemuksia ollu... Mulla on vielä kipuilun lisäksi maha samalla tavalla turvoksissa kun se on menkkojen aikoihin, onko sama? Päivällä tuntu jo että kääk mitä nyt kun pisti yhteen paikkaan (mielestäni samoihin kohtiin jossa lauantaipäivän tuntui vihlomista) jonkusen aikaa sillä tavalla ""sykähdyksin"" mutta se meni sitten vähän ajan päästä ohi onneksi, heti vaan tuli semmonen olo ku taas jouduin nosteleen että eikait sielä tapahdu mitään ""huonoa"".. Minusta on kyllä tullu semmonen tutkiskelija että ei kyllä ainutkaan vihlasu pääse käymään etten siihen heti reagois..
Oon tänään viettäny kunnon lepoiltaa, menin suoraan ku tulin töistä niin sohvalle ja siihenpä sitte nukahin, semmoset reippaan tunteroisen unet tuli otettua.. saa nähä saako illalla unta! Onneksi ei tarvi huomena vasta ku puoli yheksäksi töihin.
Mies meinas olla eilen vähä väsyny kun kävi kotona, oli eellisenä yönä saanu vaan osan yöstä nukkua ja nyt sitte piti lähtä vielä yötä vasten ajaan, onneksi se on tottunu tuollaseen menoon välissä niin ulkasti päästää matkaan
Pitäs vielä lähtä tekeen huomiseksi ruokaa töihin, on kyllä niin laiska olo että ei millään jaksais..
Sanni
Älähän nyt vielä lannistu, mulle eilen sanottiin ku olin sen lääkärin kans yhteydessä että vielä viikonki päästä siitä kun menkat pitäs alkaa niin voi vasta näkyä, kaikki on mahdollista!!