Nuori poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pedofiili?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pedofiili?

Vieras
Sanokaa että olen tyhmä 3kympin kriisistä kärsivä nainen, joka yrittää elää nuoruuttaan uudestaan, tai ei halua päästää nuoruudestaan irti. Sanokaa, että olen varmasti kärsinyt huonosta äitisuhteesta. Sanokaa, että hankkisin ikäistäni seuraa. Saakaa minut järkiini ja lopettamaan tämä absurdi tilanne.

Eli. Olen 29v nainen, viimeksi kunnon suhde 35 miehen kanssa. Nyt sinkkuna omasta tahdosta vuoden. Pidin jatkot erään baari-illan päätteeksi, jonne ystävieni kera kutsuttiin leikillään muutamia pikkupoikia silmän iloksi. Seuraavana päivänä heräiltiin ja jatkettiin juhlia kylpylään. Tämä yksi ""pikkupoika"" oli mieletömän mukavaa juttuseuraa. Juteltiin kliseisesti kaikesta mahdollisesta. Hän on kiinnostunut samoista asioista (piikkinä välillä heitin nimiä, joista miesystävilläni ei ole ollut hajuakaan, siis omaan alaani liittyviä), hänen huumorinsa sai minut tikahtumaan naurusta monta kertaa, hän oli kohtelian ja huomioon ottavin mies mitä olen aikoihin tavannut. Mitään fyysistä ei välillämme ollut, pientä leikkiä lukuun ottamatta. Arvostin hänen ajatuksiaan ja keskustelujamme.

Juhlat loppuivat viikonlopun myötä. ""Pikkupoika"" pyysi numeroani, mutta nauraen en antanut, sanoin vain että hän tulee vuosien myötä olemaan maailman paras pakkaus, ja että tyttö joka hänet saa, tulee olemaan maailman onnellisin. Tässä pojassa on jotain sellaista seksuaalista vetovoimaa, joka on aivan uskomatonta. Hän on siis hädin tuskin täysi-ikäinen 20 v!!!

Viikon päästä hän heitteli ikkunaani kiviä. Olin yllättynyt mutta iloinen. Hän toi mukanaan viiniä ja ITSE TEKEMÄÄNSÄ lasagnea. Syötiin ja juteltiin yöhön asti. Vaihdettiin numeroita. Pari päivää myöhemmin soitti ja käski tulla ulos. Menimme hänen autollaan piknikille. Päädyimme harrastamaan seksiä kalliolla. 3 kertaa.

Sen jälkeen olemme tavanneet melkein päivittäin ja harrastaneet maailman parhainta seksiä. Hän laittaa minut kerjäämään sitä ja haluan häntä enemmän kuin mitään ikinä. Sen jälkeen juttelemme tuntikaudet. Sovimme, että emme ikinä ala seurustelemaan ikäeromme takia. Että suhteemme on pelkkää seksiä, joka loppuu kun tapaa seurusteluehdokkaan. minä sanoin, että emme saa rakastua toisiimme. Jos niin käy. lopetamme tämän. Mutta miksi hänen kanssaan tuntuu niin hyvältä puhua? Miksi hän ymmärtää minua niin hyvin?

Minulla on ollut paljonkin miehiä. Yleensä ikäisiäni tai vanhempia. En ole ikinä tajunnut, että samassa paketissa voi olla noin syvällinen ja ajatteleva ihminen jota kunnioitan, ja samalla eläimellistä halua herättävä uros. Ja samalla kohtelian ja huomioon ottavin herrasmies. En ikinä voisi viedä häntä kotiini, tai työkavereiden luo! En ikinä halua tulla esitellytksi hänen sukulaisilleen! Ikäero näin päin ei vain toimi. Miksi sitten haluan nähdä häntä ja himoitsen häntä? Miten tämän saa loppumaan.

Miksi sinun pitäisi saada se loppumaan? Nauti, hyvä ihminen! Kundi on täysi-ikäinen joten siinäkään mielessä ei ole mitään hävettävää. Ja kuka sanoo ettei tuollainen juttu voi toimia? Minulla on lähisukulainen, siis mies, joka alkoi parikymppisenä seukata itseään 10 v. vanhemman naisen kanssa. Olihan se alkuun varsinkin miehen äidille aika kova pala, mutta niin siihen vain itse kukin tottui. Kauhisteluihin totesi mies vain tyynesti ottaneensa emännän vain itselleen. Nyttemmin ei kenellekään edes muistu mieleen heidän ikäeronsa, nainen on aina ollut hyvin nuorekas ja mies vähän semmonen äijä. Ensi kesänä viettävät 18-vuotishääpäiväänsä, mies on nyt 40 ja nainen täyttää pian 50. Kaksi lasta ja hyvin onnellisia yhdessä että se siitä toimimattomuudesta. Mitään ei voi tietää etukäteen, pitää vain uskaltaa kokeilla! Go girl!!!

teillä on ikäeroa 9 vuotta ja molemmat olette täysi-ikäisiä.

kyllä toi täyttää kaikki pedofilian merkit. soittakaa virkavalta paikalle ja viekää tuo nainen hoitoon!

Sinulla on tasan yksi ongelma: murehdit, mitä muut ihmiset ajattelevat. Et uskalla elää niin kuin haluat, koska se ei menisi perinteisten kaavojen mukaan.

Aloittakaa suhde ja olkaa onnellisia. Jos ette aloita, teette elämänne suurimman virheen.

Meinasin kysyä, miksi syntymävuosi on niin tärkeä asia. Meinasin pyytää täsmentämään, mikä ongelma oikein on. Mutta ei tarvitse vastata. Sinä vaan pelkäät tilastollisesti melko harvinaista valintaa, vaikka valinnassa ei ole mitään vikaa. Moraalisesti suhde on täysin hyväksyttävä.

Yritäpä keksiä yksi järkevä argumentti, miksi ""et saa rakastua"" ja aloittaa suhdetta?

""En ikinä voisi viedä häntä kotiini, tai työkavereiden luo!""

Miksi?

""En ikinä halua tulla esitellyksi hänen sukulaisilleen!""

Miksi?

""Ikäero näin päin ei vain toimi.""

Miksi?

""Miksi sitten haluan nähdä häntä ja himoitsen häntä?""

Hän on sinulle sopiva kumppani.

""Miten tämän saa loppumaan.""

Ei mitenkään. Onneksi ei tarvitsekaan. Vai haluatko huijata itseäsi?

Siis anteeks vaan, mut kasva aikuiseksi! Toi nuori mies on täysi-ikäinen ja mitä ilmeisimmin juttunne toimii ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan. Aika naurettavaa, et pelkäät noin paljon muiden sanomisia.

Jos sulla kerran noin paljon vaikuttaa kavereiden/sukulaisten/tuttujen&tuntemattomien mielipiteet (joita et edes etukäteen voi tietää) niin mikset saman tien anna heidän valita sulle miestä. Grow up, women!

Jiihaa. Taas nähdään ellien karu totuus. Kun nainen kirjoittaa korukirjaimin ja nätisti omasta rakastajastaan, niin kas kumaa. Täällä paijataan päätä, mutta jos mies kertoo saman asian suorasukaisemmin ja vähän ronskimmin niin heti ollaan huutamassa sikaa.

Jatkakaa

Miksi joku ""huutaisi sikaa"", jos mies löytää 9 vuotta vanhemman naisen, jonka kanssa synkkaa hyvin - eikä kyseessä ole pettäminen tai muuta ikävää? Minä olen käsittänyt, että yleensä hyväksikäyttäjiä, pettäjiä tai muuten huonotapaisia miehiä nimitetään sioiksi. Tässä tarinassa mies on varsin hyvätapainen!

Ehkä ymmärsin väärin tekstisi, voisitko selventää?

Oi kun olisikin noin vähän ikäeroa! Meillä on tosin toisin päin, mutta monin kerroin 9 vuotta. Nauttikaa ihmiset. Tottahan se voi aluksi herättää ihmetystä, mutta melko pian muut varmasti huomaavat, että olette toisillenne sopivat. Joten eikun sydäntä seuraten eteenpäin!

Voi että oli ihana lukea ap viestisi!! Älkää nyt hyvät ihmiset taistelko tunteita vastaan. JOs tuntuu hyvältä olla yhdessä, niin olkaa. Paras ystäväni (32 kuten minäkin), alkoi muutama vuosi sitten tapailla 9 vuotta nuorempaa miestä Hänkin epäili suhteen onnistumista ikäeron takia, mutta... Tänä päivänä heillä on ihana puolivuotias poika ja suhde kukoistaa. Eikä heistä huomaa ikäeroa yhtään mitenkään!

NAUTI NAUTI NAUTI hetkestä ja onnesta! Oma tarinasi sai hymyn huulille ja miettimään omia ihania kokemuksia (näin harmaassa arjessa). Ikä ei ole numero. Anna mennä vaan!

Pakko antaa tähän miehinen näkökulma: minä taas tapasin maailman ihanimman, fiksuimman ja huumorintajuisimman naisen. Ikäeroa tuo sama vaivainen 9 vuotta.

Minulla ikää 25. Kuluisipa pari vuotta nyt nopeasti. Taidan kuitenkin olla se kuuluisa ""sika""?

Itse aloin seurustella mieheni kanssa, kun tämä oli 17 ja minä 28. Nyt olemme 25 ja 36 ja jo seitsemättä vuotta naimisissa. Erittäin onnellisesti. Pedofiiliksi en tuntenut itseäni missään vaiheessa, eikä lähipiiriltä ole tullut negatiivista palautetta missään vaiheessa.

Joten anna palaa vaan, syyllisyyttä tuntematta.

Vika ei ole ikäerossanne, koska sinä naisena olet vanhempi. Vika on korkeintaan asenteessasi, koska nimimerkkisi on ""Pedofiili?"" ja koska häpeät miehen ikää ja omia tunteitasi. Sitäpaitsi 29-vuotias nainen ei vielä ole ihan niin ikäloppu kuin annat ymmärtää eikä 20:n mies ole mikään sakkoliha.

Vikaa ikäerossa olisi, jos mies olisi yli 30:n ja nainen alle 20:n. Silloin kyse olisi nuoruuden ja ulkonäön pinnallinen ihailu kypsyyden ja henkisten arvojen kustannuksella. Tässä tapauksessa kyseessä olisi ehdottomasti pedofiliasta riippumatta siitä, kuinka monta vuotta suojaikärajaa vanhempi nainen olisi.

Niin maailma ja asenteet muuttuvat...

Tyttö on 16-vuotias, eli laillisen rajan paremmalla puolella. Jos hän on kiinnostunut sinusta, teillä ei ole moraalista tai laillista estettä. Ketä teidän suhteenne haittaisi? Ei tarvitse odottaa täysi-ikäisyyttä.

""Tässä tapauksessa kyseessä olisi ehdottomasti pedofiliasta""

Älä viitsi käyttää sanoja näin pahasti väärin. Tällaiset lausunnot hämärtävät sanojen merkitystä ja saattavat harhauttaa joitain lukijoita jopa uskomaan älyttömyyksiin.

Pedofiili on seksuaalisesti kiinnostunut alle murrosikäisistä lapsista eli pienistä lapsista. Murrosikäiset eivät enää kuulu pedofiilin kohderyhmään, vaikka hekin ovat vielä lapsia.

Alkuperäisen nimimerkki oli tarkoituksella provosoiva nimimerkki, joten siitä en vetänyt hernettä nenään. Mutta sinä et kirjoittanut provotyyliin.

Mulla oli kerran fuckbuddyna ihana 23-vuotias. Itse olin silloin 33. Seksi oli ihan mahtavaa ja tykkäsin siitä, kun hän oli täysin erilainen kuin jäykät, akateemiset pönökkäät, joihin olin aiemmin vain törmännyt. Nauroimme ja juttelimme kaikenlaisista asioista...eniten ns. pintajutustelua, mutta hänellä oli tosi rehdit ja selkeät mielipiteet verrattuna akateemisiin pohdintoihin ja politikointiin. Mekin päätimme heti, ettemme koskaan voi olla pari, mutta tykkäsimme toisistamme ihan älyttömästi. Vieläkin muistelen häntä usein ja joskus vaihdamme muutaman tekstarin kavereina. Olen nykyisin juuri sellaisen akateemisen pönöttäjän vaimo, mutta kaikkea ei kai voi saada. Minä en ainakaan näytä saavan. ;) Tuo ihana fuckbuddy oli tarjoilija ja elämämme täysin erilaiset toisiinsa verrattuna, eli ei meistä olisi paria tullut vaikka ikääkin olisi ollut saman verran...mutta siinä elämänvaiheessa tuo suhde palveli kumpaakin. Hänellä on nyt oma tyttiksensä ja toivon sydämestäni heille hyvää. Se oli hieno kokemus, jossa kumpikin taisi tavallaan käyttää toista hyväkseen, mutta yhteisestä sopimuksesta ja hyvässä hengessä. Nauti siis sinäkin. :)

En oikein ymmärrä ongelmaa. Mies on täysi-ikäinen ja teillä on vain 9 vuotta ikäeroa?
Monesti näin täti-ihmisenä tuntuu, että miten nuoret ihmiset ovat ajatusmaailmaltaan niin kauhean konservatiivisia.

Yhteistyössä