Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@mimmi92 mä join just piiitkästä aikaa punaviiniä ja pari päivää sen jälkeen sitten tuli ovulaatio, vaikkakin kp 39 :ROFLMAO:. Eipä sen kyllä SIIHEN pitäis vaikuttaa. Tuli sitten otettua iltasin aina lasillinen oviksen jälkeenkin, kunnes pullo loppu, eli ei kerennyt kuin parina päivänä ottamaan. Olis tuolla ollut vielä uus pullo, mutta ajattelin etten viitsisi avata, kun kerkee kuitenkin happanemaan ennen kuin saa tyhjäks.

Pitää ostaa varmaan joku kierto hanaviini, jos kokeilis ottaa oviksen jälkeen useampana päivänä. Niissä kun säilyis paremmin.
 
@mimmi92 samat kiertopäivät joo on,kp5 täällä :)

Juu noita kikkakolmosia on kyllä kaikenlaisia mutta tehosta en kyllä menis vannomaan :LOL: Ainakaan nämä EI mulla oo toiminu:
-gelee royale
-punaviini luteaalivaiheessa
-jalat ylös seksin jälkeen
-orgasmi miehen jälkeen
-vadelmanlehtitee ovikseen asti
:D:D hmmm mitähän vielä..... :ROFLMAO:

@lilja_93 kyllä munki täytyy myöntää että en ihan täysin sydämin osaa iloita raskausuutisista mitä facebookista tulee luettua :(tulee kyllä paska ihminen -olo mutta eipä sille voi mitää...ku tuntuu että kaikki maailman naiset raskautuu paitsi ite :cautious:
 
@lilja_93 kiitos ja anteeksi utelu, yritän täs nyt päättää pitääkö olla huolissaan omasta tilanteesta. Toivottavasti minulla tää liittyis kilpirauhasen ja kierto normalisoituis, kun saadaan kohdilleen. Hyvä, että tuntuu taas toiveikkaammalta(y) Ja toivottavasti löytyy myös apu:)

Miten musta tuntuu, että tää on tosi yleistä, että kierrot venyy ja paukkuu? (n)

Mulla on motivaatio vippaskonsteihin nyt lopahtanut kokonaan, kun tuntuu ettei edes yk2 saavu ikinä:( Hyvä, että muistan mun mammavitamiinit napata välillä:ROFLMAO: Mut illalla nippaili toispuoleisesti alavatsaa ja heti aloin elätellä toiveita, että ovishan se siellä varmasti oireilee:LOL: Aamulla vähän hymyilytti, miten järkevä ihminen höperöityy tässä hommassa aika nopeesti:rolleyes:
 
@Siim tota vadelmanlehtiteestä en ookkaan lukenut raskautta yrittäessä! :) kuukauden join sitä ennen nuoremman synnytystä kun jostaikin luin että pitäisi nopeuttaa ja helpottaa sitä ja ainakin siltä osin turhankin hyvin toimi, vai sattumaako sekin :D
Rehellisesti en kyllä mihinkään poppakonsteihin oikein usko, kun Kyllähän ihmisiä joilla elintavat ihan järkyttävät tulee myös raskaaksi..

@eevas ainakin tässä ketjussa taitaa pitkiä kiertoja olla paljon :( toivottavasti se ovis ja menkat pian tulisi.

@Jennipä Joo meilläkin joskus kun tuli aiemmin sitä lasillisen taktiikkaa kokeiltua, niin hommattiin hanapakkauksia :) silloin kun sitä kului enemmän niin oltiin pari viikkoa Espanjassa niin siellä ihan ok viinipullot oli n.1€ ja sellainen aina iltaisin puoliksi tyhjennettiin :D

Itsellä menee lisänö tällä hetkellä vehnänalkio öljy +muita öljyjä, monivitamiini, kalaöljy kapselit, b-vitamiini lisä, ja D vitamiinia tippoina.

Noita raskaus vitamiineja en pysty itse käyttämään kun ilmeisesti se rauta siinä aiheuttaa mulle pahoinvointia. Ei ole kyllä ollut raudalle tarvetta kun hb ollut vähän turhankin korkea (156), verenluovutuksessa tuli esikoista yrittäessä käytyä säännöllisesti, mutta jossain vaiheessa siellä mulle selvisi ettei suositella raskautta yrittäessä..
 
@Jennipä ja @lilja_93 toivottavasti saatte apua! :)

Meillä noista "apukeinoista" on käytössä ainoastaan makoilu seksin jälkeen, vaikka mies kyllä nauraa sillekin. Musta olisi vaan hölmöä juosta heti vessaan/suihkuun, vaikka kai se tavara sisällä ilman makoiluakin pysyy :ROFLMAO: Foolihappoa syödään molemmat... Ja monivitamiinia (sitä syödään kyllä muutenkin).

Oliko täällä kellään endometrioosia tai muuten pahoja kuukautiskipuja? Miten olette pärjänneet kun ei voi käyttää hormonaalista ehkäisyä? :LOL: Itse otin viimeksi 800mg ibuprofeiinia 3-4 kertaa päivässä ja jouduin silti olemaan sängyssä ensimmäisen päivän, edes kävely ei onnistunut :unsure: Pitäisi varmaan soitella johonkin jos saisi jotain vahvempaa...
 
@Fritang mulla on ollut pahoja kuukautiskipuja, vaikka pitäis ehkäisyn niitä lieventää. En kyllä tiedä miten niitten kans pärjää, jos ne siitä vielä pahenee. Ei ole koskaan selvitetty syytä, äidillä ollut kyllä kans sama vaiva ilman endoakin.

Kävin kaverilla puntarilla, ku itellä ei ole ja olin 4kg laihtunut. Nyt sitten on alipainoakin pitkästä aikaa. Pitääpä yrittää saada syötyä jotain, ollut pahoinvointia aika paljon viime viikolla:sick:
 
@mimmi92 mäkin olin kuullut vadelmanlehtiteestä vaan synnytyksen vauhdittajana mutta sit viime kierrossa luin että ovikseen asti se vois vahvistaa kohtua ja limistä :LOL: Mut alkuraskaudessa sillä saattaa olla abortoiva vaikutus joten ei suositella oviksen jälkeen. En mäkään usko kikkoihin muuten kuin placebo vaikutuksena heheh :ROFLMAO:

@Fritang kuulostaa inhottavalta noin kovat kivut:(
 
@eevas täällä pitäis menkat alkaa tällä viikolla, vielä ei ainakaan tuntemuksia ole suuntaan eikä toiseen. Hirvee turvotus tosin ollu parina päivänä, mut johtunu varmaan syömisistä :confused: Pessimistinä menen, en usko, että kumpikaan kerta arvioidun ovulaation likellä ois ollu tarpeeks lähellä :LOL:
 
Pupuiltiin tässä kierrossa vaan yhden ainoan kerran ovulaatiopäivänä, joten odotukset ei olleet korkealla. Ennen menkkojen alkua mulla alkoi tulla hieman punertavaa vuotoa, mikä kesti kaksi päivää. Menkkakivut alkoi ajallaan. Kun kunnon menkat oli päivän myöhässä pikkuhousunsuojaan oli tullut pieni tippa verta. Varmuuden vuoksi sitten testaisin oudon vuodon takia.
Ja yk 7 kp 32/28-30 dpo13 selkeä plussa piirtyi testiin :cry::love: Kuvaa en saa laitettua(n)
Plussatuulia ja hyvää kevättä teille kaikille:) Jään todennäköisesti vielä taustalle jännittämään teidän puolesta:p
 
Onnea @Elli_ :love: koetahan saada kuvaa jollain konstilla!

Itellä dpo 6. Lämmöt nousi aika hitaasti mutta nousivat kuitenkin. Oli kiva käydä miehen kainaloon nukkuu, kun mies tuntu omaa ihoa viileemmältä, kun normaalisti se on minua lämpösempi ja tulee vaa kuuma, jos on liia lähellä :LOL:. Onneks on työntäyteinen viikko niin menee piinapäivät ripeesti. Eniten painiskelen sen kanssa, että testaisko ennen yövuoroja vai vasta niiden jälkeen. Perjantaina (dpo 9) alkaa yöt ja sunnuntai aamuna (dpo 11) loppuu.

Sinänsä olis kiva jättää testaaminen öiden jälkeen. Oli paljon varmempi tulos ja etenkin nyt JOS sattuis olee plussa niin mielummin nautiskelen siitä vapailla. Toisaalta taas yövuorot on aivan kamalia piinaviikoilla, etenkin dpo 7 jälkeen, kun alkaa tulee kaiken maailman tuntemuksia ja muuttuu ihan luulosairaaks. Sen takia olis taas ihan tervettä testata joku negatesti, ettei pääse mielikuvitus laukkaamaan liikoja. Kauhee kun on vaikeeta, sekoon niissä yövuoroissa joka tapauksessa tein mitä tahansa (n) kai se on vaan pakkolaittanut koettaa hillitä ittensä noiden testien kaa ainakin ekan yön yli

Muoks: selvennyksenä, että meillä töissä valvotaan yöllä yksin ja jos on kovin rauhallinen yö, niin ehtii miettimään ihan liikaa omia juttuja. Toivottavasti olisi sopivasti mukavia kiireitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussasta @Elli_ :love:

@Jennipä jos ajattelet testaavasi silloin myöhemmin, niin ei haittaa, vaikka sortuisikin vähän suunniteltua aiemmin :D ja mä ainakin ite haluaisin testata, kuinka aikaisin mulla testi näyttäisi edes jotain haaleaa :)

@Jemppis Toivottavasti oli kuitenkin tarpeeksi lähellä :D

Kohtahan täällä on paljon testailuja tiedossa, niin pääsee jännäämään muiden testailuja (y) oma kierto niin tylsässä vaiheessa, että kannattaa varmaan viikko vielä odottaa ennen ovistestailujakin..
 
Jes löytyyhän täältä jännäilijöitä! :)

@Jennipä onpa kyllä kiperä päätös:D Plussatuulia testailuun! :barefoot: Mä varmaan odottaisin aamuun just siks, että miten sitä keskittyy plussan jälkeen enää mihinkään muuhun:ROFLMAO:

Pitää täälläkin tunnustaa, että olen hairahtumassa uskomushoitoihin ja harkitsen kokeilevani saako vyöhyketerapialla menkat tulemaan. En oikein kannata näitä, mutta tuntuu, että haluisin jotain tehdä:rolleyes: Eipä siitä haittaakaan ole, kuin rahan menetys:D
 
@Elli_ Ihanaa! Onnea paljon! :love:

@eevas Mulla on dpo5. Onko tarpeeksi lähellä :LOL: Olikos @aavalvar ehkä samoissa päivissä suunnilleen? Entäs @helminkä , @serissamay ja @Hosuli- ? (Huutelen vähän, sori :X3:)
Haha mulla ei oo kyllä oviksesta hajua, mutta jossain dpo 5-7 menossa olen!

@Elli_ ihanaa onnittelut ! <3

Plussatuulia kaikille!!

Meillä meni peitonheiluttelut satavarmasti ovulaation jälkeen eli mulla ei oo piinapäiviä :D Jänskäilen tän kierron taustalla siis <3
 
Mä täällä arvon, että tuhlaisinko testin mielenrauhaa varten, vai luotanko, että se on nega ihan testaamattakin. Ois taas kavereita tulossa kyläileen ja todennäköisesti juon muutaman lasin...:whistle: Ehkä huomenna testaan ni ei tarvi sitte ens viikolla joka risausta kuunnella sisuksistaan paniikissa:ROFLMAO: Noni heti tuli yököttävä olo, ku kirjotin tän! Yököttänyt jo monta kuukautta, mutta NYT se on varmasti vauva:LOL::ROFLMAO: Kyllä, case closed:rolleyes:
 
@eevas :ROFLMAO: Testaa ihmeessä. Kurjaahan se on juoda jos miettii jatkuvasti että mitä jos nyt kuitenkin... Vaikka olisi kuinka epätodennäköistä. Jokos sait uskomushoidot varattua? ;) Minäkin olisin varmaan jossain leväterapiassa tuollaisen kierron kanssa :rolleyes: Tai hakenut terolut-kuurin. Terv. kärsimättömyyden ruumiillistuma.

Uskallan nyt kahden raskauden perusteella sanoa, että parin päivän sisään pitäisi ilmaantua vti-oireet kehiin mikäli on taas tärpännyt. Samoin ruokahalun pitäisi kasvaa, mutta sen voi helpommin kuvitella. Toistaiseksi ei ole kyllä mitään oireita. :cautious:
 
@Fritang kiitos ymmärryksestä, testaan huomenna sen negan varalta. Varasin maanantaille joo. Aattelin, että sillä ne viimeistään alkaa, kun maksan huuhaasta ensin. :D En vielä mene lääkärille, kun se sanoo kuitenkin, että voi johtua tästä laihtumisesta ja kilpirauhasesta niin oottelen varmaan seuraavan kontrollin ennen lääkäriä. :) Pakko olla kärsivällinen, onneksi nyt on hyvä vaan, jos venyy.
 
Dpo 9, eka nega testattu pc:llä.. :notworthy:

Tissit alkaa kipeytyy sivuilta, ainakin menkkojen pitäis olla tulossa ensviikolla. Ainakaan ei tartte yövuoroissa miettii onko raskausoireita vai mitä. Testaan kyl varmaan viel pari päivää, mutta aika hyvin laski jo korkeet toiveet.
 
Voi ei @Jennipä :( Mutta dpo9 on vielä tosi aikanen että kannattaa testata uudestaankin ja toivotaan että tulis plussa <3

Mites @Fritang oireilut ja alkoiko @Jemppis menkat? :)

Täällä kp11 ja ovista aloin tikuttelee tänään (oli tarkotus jo eilen mut unohdin) :D Aion taas saada seksiä joka toinen päivä :ROFLMAO: On sitte ainaki tehty kaikki sen puolesta:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Hei kaikille! Ja pahoittelut, että mulla lopahti kirjoittaminen tänne heti alkuunsa :( olen tehnyt kandia niin intensiivisesti koko tämän vuoden, niin se on pitänyt todella kiireisenä. Nyt alkaa kuitenkin helpottaa, niin yritän osallistua aktiivisemmin :)

Me päätettiin miehen kanssa aloittaa yritys jo nyt aikaisemmin, vaikka tarkoitus oli aloittaa vasta keväällä. Nyt on yk 2 ja kp 11 (eli meillä on sama kp @Siim :)). Ollaan miehen kanssa eri kaupungeissa vielä pari kuukautta, joten ovis meni ainakln viime kierrossa ohitse, ennen kuin nähtiin :(

Tsemppiä kaikille odotteluun ja piinailuun (y)
 

Yhteistyössä