vierailija
Bojan PulliJereä se rakastaa.
Bojan PulliJereä se rakastaa.
Sitäkin, mutta Härtsän kanssa p*neeJereä se rakastaa.
Aikamoista nakuköyrintää tulee olemaan H:n ja B:n yhteinen lemmenloma.Härtsän kanssa laatuaikaa
Jep kaverina. Härtsää hän taas rakastaa ja himoitsee.Jereä se rakastaa.
Loukkaat Bojania pölhö.Jep kaverina. Härtsää hän taas rakastaa ja himoitsee.
🥱Jep kaverina. Härtsää hän taas rakastaa ja himoitsee.
🥱Aikamoista nakuköyrintää tulee olemaan H:n ja B:n yhteinen lemmenloma.
Itse ihmettelen enempi vaan siltä kannalta, että jollain on varaa ajattelematta tehdä niin tai siis aika monella näyttää olevan, tohon tulee vielä hotelliöitä päälle.Miksi pitää aina ihmetellä muiden juttuja täällä. Ne VIP-lipun edut kyllä löytyy netistä listattuna. Samanlaisethan ne aina festareilla on, en ymmärrä ihmettelyä.
🥱Sitäkin, mutta Härtsän kanssa p*nee
🥱🥱🥱🥱Mutta Boitsu se vaan lentää ja panee.
🥱🥱🥱🥱Härtsän kanssa laatuaikaa
🥱🥱🥱🥱Ja rakastaa Härtsää
Ei VIP-lippuja olisi myynnissä jos ihmisillä ei olisi niihin varaa.Itse ihmettelen enempi vaan siltä kannalta, että jollain on varaa ajattelematta tehdä niin tai siis aika monella näyttää olevan, tohon tulee vielä hotelliöitä päälle.
No ei tietenkään, minulla vaan ei ole, enkä nyt haluaisikaan olla kahta päivää. Ja toista kertaa en tee niin tyhmästi kuin ruissin kanssa eli asioita ajattelematta.Ei VIP-lippuja olisi myynnissä jos ihmisillä ei olisi niihin varaa.
🥱Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, kun H ja B tapasivat
Ai Bojan on susta pölhö. Harmi juttu.Loukkaat Bojania pölhö.
Ei Bojan, vaan sinä H pakottaja.Ai Bojan on susta pölhö. Harmi juttu.
Se kiihko ja himo mikä heidän katseistaan leiskui, kun he kohtasivat toisensa.Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, kun H ja B tapasivat
Ai Bojan on pölhö ja sen lisäksi H pakottaja. Selvä juttu.Ei Bojan, vaan sinä H pakottaja.
🥱Se kiihko ja himo mikä heidän katseistaan leiskui, kun he kohtasivat toisensa.
Et ymmärrä mitään, sinä loukkaat Bojania tässä.Ai Bojan on pölhö ja sen lisäksi H pakottaja. Selvä juttu.
🥱🥱Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, kun H ja B tapasivat
🥱🥱Ai Bojan on pölhö ja sen lisäksi H pakottaja. Selvä juttu.