@Jennipä Mehän käytiin vasta toista yrittäessä ja jo yk9. Mun labrat (en muista mitä kaikkea) oli otettu pari kuukautta aikaisemmin julkisella puolella kun lähete laitettiin lapsettomuus polille. (joka sitten hylättiin)
Joten me käytiin sitten niiden labratulosten kanssa yksityisellä ja menin kp 14, ja samalla aloitettiin kierron kartoitus kun Ultrassa näkyi 16mm munarakkula. Eli ultrattiin ja viikko ovisplussasta otettiin progesteronikoe jolla varmistettiin että munasolu oli myös irronnut. Miehen kivekset myös tunnusteli käsin.
Myös paino, liikunta, tupakointi, alkoholi yms tottumukset käytiin läpi ja se kuinka usein sitä yritystä viikossa on.
Aukiolotutkimusta ei tehty, koska olin aiemmin jo ollut raskaana, niin ei pitäisi tukoksia olla. Mies kävi loppu kierrosta antamassa simppa näytteen ja seuraavalla käynnillä käytiin kuuntelemassa tulokset ja suunniteltiin jatkoa.
Eli meille kun ei mitään löytynyt kummastakaan niin sanottiin että mullekkaan on turha mitään lääkkeitä määrätä, että 6kk päästä varailee aikaa inssiin suoraan. Me lykättiin sitä ja n. 9kk päästä tulikin plussa juuri ennen kun olin varannut inssiaikaa.
Noihin tutkimuksiin upposi yksityisellä muistaakseni yhteensä alle 300€?, joten omasta mielestä melko halvalla sai nopeasti mielenrauhan
tai no olihan se ärsyttävää kun ei syytä löydy miksi kestää, kun kaikki oli niin mallikaasti, mutta pääasia että lapsia saanut kesti miten kauan tahansa