Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

@Piippis123 tervetuloa mukaan! :) Harmillista, että teillä ei ole vielä tärpännyt! Mutta hyvä juttu, jos meinaat gynelle mennä, ei siinä ainakaan mitään menetä vaikka siellä käy.
@eevas Sä oletkin hyvin valmistautunut ja niin kannattaakin, ainakin oot tehnyt kaikkesi, että heti tärppäisi! (y) Mä syön tällä hetkellä c- ja d-vitamiineja ja foolihappoa. On kyllä pitäny ostaa noita raskausajan multitabseja, olisi just helpompi ottaa yksi sellainen kuin miljoona eri tablettia. :LOL:

Mulla on tänään KP 29 ja on niin tavallinen olo kuin olla ja voi! Pieni aavistus verta tuli aiemmin tänään, mutta ei mitään menkkoihin viittaavaa kyllä. Yritän nyt jaksaa odottaa, että teen testin joko huomenna illalla tai lauantaina aamulla. Voi että mä toivon, ettei ne menkat sieltä alkaisikaan. :ninja:
 
Tervetuloa kaikki uudet :)
Plussatuulia kaikille piinailijoille,oon tällä viikolla ollu nii hiljasena täällä että oon jo tippunu kärryiltä missä vaiheessa kukakin on menossa :LOL:
Itellä ovis odotettavissa kans tänä viikonloppuna ja nyt on toiveet korkeella ku Geleet on tuonu mulle tosiaa älyttömät limat mut katotaa sit 2vk päästä mikä tilanne:confused:
Mulla on noista ovistikuista vähän sellane kokemus että varsinki ekoissa luomukierroissa joutu tikuttaan tyylii kp10-kp25 ku ei yhtää tienny millon ovis saattais olla eikä pystyny limoista tai mistään päättelemään. En muuten olis ikinä bongannu mun ovista ja oikeestaan ekan kunnon plussan sainki vasta viime kierrossa. Ite ehkä ens kiertoon ostan sen kahta hormoonia mittaavan digi-ovistestin jos tästä ei tärppää...
 
voi harmi innih, toiveet ensi kiertoon!

siimille viikonlopuksi mukavia oviksen hyödyntelyjä :D

tervetuloa piippis, suosittelen myös gynellä käymistä, itsellä ainakin hyviä kokemuksia yksityisistä gyneistä! toivotaan että teillekin pian plussa suotaisiin.

olikos täällä nyt ketään piinalijoita/testaajia loppuviikolle?

Kp26 menossa itellä, tänää ei vielä ainakaan menkkoja näkyny, toivotaan että ne viikonloppuna alkais!
 
Aika yksityiselle gynelle varattu ensiviikoksi! kääk! En tiiä voinko edes kutsua itseäni piinailijaksi..? en ole tämän 2 vuoden aikana ostanut raskaustestin raskaustestiä tai ovistikkua.. :S Aina ollut niin vahva tunne, että en ole raskaana. Monetkohan pennit oon tällä säästänyt? :D Oviksia vois kyllä olla ehkä ihan viisasta bongailla, kun tuntemuksista en ole niin varma.. kierto kyllä usein suhteellisen säännöllinen, vaikka hieman "normaalia" pidempi, aina ollut. Peitto kyllä meillä heiluu suhteellisen usein et jos niit oviksii on ollu ni tuskin iha jokanen on ohi mennyt. Ei haluttais kuitenkaan tehdä siitä kuuluisasta S:stä mitään suoritusta.
 
Höh @Innih harmi, että kuitenkin alkoi. Toivottavasti tästä seuraavasta tärppää.:) Multitabsit oli minusta aika kalliita se niissä oli huono puoli, mutta kiireessä nappasin sen kuitenki mukaan.

@Piippis123 hyvä, että gyne varattu! Ja varmasti ihan hyvä strategia sekin, ettei ota liikaa paineita. Mulla on itellä lähteny tämä jo ennen yritystä ihan lapasista.:D

@Siim onnea oviksen metsästelyyn viikonlopulle! Ja kaikille muillekin mukavaa viikonloppua, jos en koneen ääreen satu eksymään. :)
 
Pahoittelut menkoista Innih :unsure:

Piippis123 varmasti hyvä käydä gynellä. Ja oot varmasti säästäny pitkän pennin ku et oo testejä ostellu :LOL: Mä oon ainaki niin himotestaaja että kauhistuttaa. Tosin ovistestit oon tilannu Ebaysta eikä maksanu paljoakaan! :) Ja tosta ite oon kans yrittäny pitää kiinni ettei olis ns. vauvantekoseksiä mutta on se aika hankalaa toisaalta. Mutta en oo aina kertonu miehelle että millon mulla on ovis ellei se oo ite kysynyt.:D
 
Te himotestaajat ootte selkeesti aiheuttanu mulle jotai harhatuntemuksia! Alavatsassa tänään ja eilen tuntunut outoa painetta?! vähän samanlaista ku täysvirtsarakko tosin ilman varsinaista kusihätää. Ja taitaa olla siis kp 26 menossa eli menkkoihin varmaankin ainakin se viikko minun kohallan.. xD tätäkö se foorumille liittyminen aiheuttaa, oon aikasemmin pitänyt pään niin kylmänä. Kai se jännityskin porukassa tiivistyy? :D <3
 
Toivotaan että tuo tunne meinais jotai hyvää Piippis123 (y)

Mulla tänään dpo1! Hyödynnettiin sekä ovisplussapäivä että itse ovispäivä. Meni tässä kierrossa kaikki ihan yhtä nappiin kuin viime kierrossa, nyt vaan toivomuksissa se parempi lopputulos o_O:whistle: Jännittää ja pelottaa lopputulos mutta nyt ei auta kuin ootella.
 
@Siim peukkuja!

@Piippis123 voi kuule pitkän pennin... :D En itsekkään nyt hyvin paljoa ole ostanut, mutta kyllä niihin yllättävän suuri summa on taatusti uponnut.

@nnipsu! kuinkas kävi, alkoiko uusi kierto?

Täällä tänään dpo10 ellen oo ihan seonnut laskuissa. Jos sitä keskiviikkona testaisi?? :D
Meillä kyllä puhutaan selkeesti milloin on ovis ja silloin tuleekin varmasti järjestettyä seksille aikaa. Muutoin meillä tahtoo aina vähän unohtua touhuilut kaikessa kiireessä.. :D
 
Raskaustestikaupoilla käyty ja jotenkin se saa aina sykkeen nousemaan :alien: Itelle se on jotenkin niin henkilökohtainen juttu etten haluis et kukaan "tuijottaa" :LOL: pitää varmaan alkaa tilaamaan netistä ku oon tämmönen :ROFLMAO: tänään on kp 28/28, testaan ehkä huomenna jos muistan aamulla (y)
 
Plussatuulia piinailijat :love: onko tuntemuksia?

Innih pahoittelut menkoista.

Täällä dpo 4? Ihanaa jännäillä pitkästä aikaa, toiveetkin taitaa olla sen takia aika korkeella :whistle:. Ainoo mikä pistää ahdistaa on se, että huomasin oviksen jälkeen että nänneistä tulee puristettaessa "maitoa" tippoja. Tosi vähän siis, mutta ei kai sitä sais tulla ollenkaan :unsure:. Ihmettelin vaan kun nännit oli tavallista isommat ja tuli paha aavistus, siks tuli ylipäätää kokeiltua. Onneks on gynelle lähete menossa, saa siellä senkin sitte selvittää.

Lilja_93: itellä aina ikävä olo kun tarvii kaupasta hakee testei. Oonkin tilaillut niit pariin kertaan netistä, mutta ei niitä nyt hulluna viitsi varastoon tilata. Sit kun ne on loppu eikä osaa ajoissa tilata uusia niin pakko se on kauppaan kävellä.
 
@Jennipä On ja ei oo tuntemuksia :D oli aiemmin sellaista nippailun kaltaista parina päivänä, nyt ei enää mitään erikoista. Paitsi oon kärsinyt nyt noin viikon kokoaikaisesta nälästä. Ihan hirveetä! Ja ollut kiukkunen, mut johtunee tuosta nälästä :ROFLMAO:
 
Jennipä Toivottavasti ne tipat ei meinaa nyt mitään!

En tiiä oisko helpompi käydä apteekista kun ovat kuitenkin ammattilaisia. Pikku kaupungin isoissakin kaupoissa tuntuu olevan aina samat työntekijät :LOL:

Olot on aika samat kun iitatalla :rolleyes: menkkanippailut oli ja meni. Välillä kiukuttaa ja kaikki on tyhmiä :LOL: tänään kaupassa röyhtytti kauheesti ja vähän etonen olo ollu pari päivää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Hah joo mieki aattelin sitä isäpäivää mut ei mitenkään sinne asti pysty odottelemaan :LOL: tosin jos tässä saiskin plussan ni ehtis käydä ostaa miehelle semmoset 'i <3 dad' sukat tms :love: se ois semmonen sopivan pieni lahja kun ei mitään isoja vauvaostoksia ehkä kehtais tehä sit alussa
 
Iitata ja lilja_93: joo itellä tosiaa dpo 11 silloin niin pakko silloin testailla :ROFLMAO::ROFLMAO: olis ihanaa jos said plussan silloin ja vois viettää ekaa isänpäivää miehen kanssa :X3:

Toivotaan nnipsu! että ne menkat sieltä kohta tulis. Heitteleeks sulla minkä verran kiertojen pituudet?
 
Sisko kertoi tänään aamupäivällä vauvauutisia :love: onneks ei menkat alkaneet aamulla ni sain onniteltua ihan spontaanisti enkä hajoillut mitenkään :rolleyes: toivottavasti meilläkin tärppäisi sitten nopeasti, olisi ihanaa olla samaan aikaan raskaana :barefoot: ainut mikä harmittaa on kun mies ei reagoinut uutisiin mitenkään :( kuitenkin sisko on miulle tärkeä eikä sitä tunnu kiinnostavan

Ei oo muuten menkat vieläkään alkanu :alien:

Onko muilla sattunut vauvauutisia lähipiiriin oman yrityksen aikana? :) ja miten ootte ottanu ne vastaan?
 
Aivan ihanaa kuinka monta piinailijaa, toivotaan useita plussia:LOL: Muaki alko jännittää, ku näitä luin. Ja ihan mahtavaa jos edes joku sais plussan sopivasti isänpäiväksi:love:

@nnipsu! toivotaan, että menkat tulee pian ja pääset yrittään. Mä suorastaan kiemurtelen, ku tuntuu että omaan yritykseen on vielä ikuisuuso_O

@lilja_93 meillä on muutamille sukulaisille syntyny vauvoja, mut odotusuutisia ei oo nyt lähiaikoina kuulunu. Toisaalta nyt, ku en ite yritä, ku kuumeilen vaan, ni ei tunne ku iloa muitten uutisista. Varmasti tuntuis pieni kateus ainaki, jos ois just kovan intoilun jälkee itsellä alkanu, sen verra tunnen itteeni. Ja mun mies ei osaa sanoa vauvauutisiin, ku "aha." Ei vaan kuulu sen mielenkiinnon kohteiden piiriin..(n)
 
Jennipä, kierrot heitelly 26-31 välillä ettei ny kovin isoja heittoja kuiteskaa..edellinen kierto oli 26pv ja nyt taas menossa kp30..

Meillä esikoista odottaessa selvisi että miehen kaverin vaimolla 3vk meiän jälkee la (synty kuitenki 1pv enne meiän poikaa) ja kaveri sai 4kk pojan syntymän jälkeen kansaa lapsen.
 
Moikka! Täällä uusi 24 v-kuumeilija. Haaveissa eka lapsi ja rohkaistuin nyt kirjoittamaan tänne. Periaatteessa yrityskierto 2 menossa, mutta 1. ihan "tosissaan". Pillerit jätin pois pitkän putken jälkeen joskus heinäkuussa ja nyt kroppa ainakin ovistestin mukaan tuntuis toimivan jo asianmukaisesti. Jännittää kovasti toimiiko niin hyvin kuin ois toive. Dpo9 menossa, eli ihan just pääsee testaamaan. En tiedä miten kauan maltan odottaa :rolleyes:. Entä te?

Oireita ollut ainakin kaikenlaiset nipistelyt, muljahdukset, vihlaisut, paineen tunne ja perhoset vatsassa, palelu ja tänään turvotus ja paha olo. Saa nähdä onko tää kuvitelmaa vai ei. Pian selviää! (n)
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Jee! Kiva että rohkaistuit! @Tuikki:)

Itellä on nyt kp 30/28 eikä menkkoja näy eikä kuulu :D ovispäivästä ei oo varmuutta ni testaan kyllä sit ennen viikonloppua jos ei mitään tapahdu sitä ennen (y)
Huh, pidetään peukkuja siis sulle ja tuu kertoo miten kävi! Noinkin pitkään oot ollu testaamatta, olis saavutus minulta, kun oon jo heti alkuun niin innoissani piinailemassa. :LOL:
 

Yhteistyössä