Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Mäkin ny ostin tota geleetä,katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitää. Nyt käytössä sitten sen lisäks perus monivitsku, d, probiootti, vehnänalkioöljy, foolihappo, maca, sinkki ja omega, hyvä arsenaali, toki osa on käytössä ihan muutenkin ilman yritystäkään :rolleyes::geek:
 
Kiitos iitata vastauksestasi :). Kierrot oli alkuun 35 päiväisiä mutta nythän ei menkkoja tullutkaan kun en ovuloinut ja viime kierrossa kävin gynellä kp 55 ja sain nuo terolutit. Pitäisi vissiin taas kuuri syödä..
 
Meillä jää ehkäisy pois mutta yritys alkaa vasta seuraavien menkkojen jälkeen joiden pitäisi ensi viikonloppuna alkaa joten etusivulle saa päivittää tjot 11/16. Mennää loppuvuosi tulee jos on tullakseen- meiningillä. Jännää :):
 
@nnipsu! Ihana juttu, paljon tsemppiä ja plussatuulia teille yrityksen alkuun! :love:

@Elli_ Pahoittelut uudesta kierrosta! :( toivotaan että ensi kierrosta tärppäisi!

Mulla on nyt kp 26 menossa ja jännittää! En tiedä vielä yhtään mun normaalia kiertopituutta, kun noita pillereitä tuli niin monta vuotta syötyä, joten ei ole pienintäkään hajua koska menkat alkaa jos ne alkaa. Iiks! Huomenna voisi taas kyllä ihan mielenkiinnosta tehdä testin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: nnipsu!
Juu tein @nnipsu! tänään illalla testin, nega oli. :( mutta ei sitä tiedä vielä, ajattelin nyt odotella pari päivää ja testata sitten uudestaan. Ei ole kyllä tällä hetkellä yhtään olo menkkojen alkamisesta, että saas nähdä.
Mites muilla, mitä kuuluu? :)
 
Täällä vähän sekavat fiilikset. Heräsin viikonloppuna kauhean kaipuuseen :unsure: tuntuu kuin sisälmyksiä polttelisi kun on niin ikävä erästä ihmistä, jonka kanssa olin viimeksi vuosi sitten paljon tekemisissä koulun kautta, mutta nyt en oo edes ajatellut pitkään aikaan. Tyyppi sattuu olemaan mies ni en kehtaa ees sanoo kellekään tästä ettei tuu mitään väärinymmärryksiä :alien:

Loppuviikosta alkoi myös ihmeelliset menkkakivut ja outo kosteus. Toivon siis, että nää olot johtuukin raskaudesta ja nousevista hormooneista. Ei oo nimittäin yhtään miun tapaista olla tämmönen tunteilija :ROFLMAO: eikä oo ikinä ollu ennakkokipuja näin aikasin! Nyt ois kp 23/28, joten maanantaina pitäs menkkojen alkaa (hope not!)
 
Heippa kaikille! Täällä kanssa yksi kuumeilija, joka haluaisi päästä ketjuun mukaan :) elikkä itellä ikää 23v ja miehellä 22v. Ollaan kumpiki jo nuoremmalla iällä haaveiltu pienokaisesta ja nyt ollaan tässä kuukausi pari oltu vähän silleen "tulee jos on tullakseen" :) nyt sitten päätettiin, että eiköhän oikeen ruveta kunnolla yrittämään :D

Tällä hetkellä yk1 ja kp8/30 sekä 10/2016
 
Moikka kaikille! Vauvakuumetta löytyy toivottavasti minäkin 27v käyn vielä nuoresta:LOL: Elikkä minulla ollut jo vuoden hirveä vauvakuume, mutta mies (27v myöskin) ei ole lämmennyt ajatukselle ollenkaan. Nyt on kuitenkin vähän toiveita ilmassa, että ensi kuussa jätettäisiin ehkäisy pois. Ainakin lupasi harkita asiaa ja myönsi, että mulla on pointti siinä, että nyt olisi hyvä hetki. Kiva kuulla, etten ole ainoa jonka on tarvinut hieman keskustella aiheesta..;)

Toiveissa siis, että aloitamme yrittämisen ensi kuussa. (Tai no miehelle tämä myydään niin, että tulkoon kun on tullakseen:D) Ehkäisy ollut käytössä 10vuotta ainakin niin luonnollisesta kierrosta ei mitään tietoa. Toivottavasti se normalisoituu nopeasti. Nyt kierto tasan 29päivää.

Paljon onnea kaikille yritykseen, kivaa päästä purkamaan tätä intoa johonkin, kun kotona ei uskalla liikaa intoilla ettei tuo tuu katumapäälle..:rolleyes:
 
Moikka kaikille! Vauvakuumetta löytyy toivottavasti minäkin 27v käyn vielä nuoresta:LOL: Elikkä minulla ollut jo vuoden hirveä vauvakuume, mutta mies (27v myöskin) ei ole lämmennyt ajatukselle ollenkaan. Nyt on kuitenkin vähän toiveita ilmassa, että ensi kuussa jätettäisiin ehkäisy pois. Ainakin lupasi harkita asiaa ja myönsi, että mulla on pointti siinä, että nyt olisi hyvä hetki. Kiva kuulla, etten ole ainoa jonka on tarvinut hieman keskustella aiheesta..;)

Toiveissa siis, että aloitamme yrittämisen ensi kuussa. (Tai no miehelle tämä myydään niin, että tulkoon kun on tullakseen:D) Ehkäisy ollut käytössä 10vuotta ainakin niin luonnollisesta kierrosta ei mitään tietoa. Toivottavasti se normalisoituu nopeasti. Nyt kierto tasan 29päivää.

Paljon onnea kaikille yritykseen, kivaa päästä purkamaan tätä intoa johonkin, kun kotona ei uskalla liikaa intoilla ettei tuo tuu katumapäälle..:rolleyes:
Joo mulla kans ollu e-pillerit about 7v (nuorena sain, koska järkyttävät kuukautiskivut -> oksentelu sappinesteitä myöten) säännöllisessä käytössä ja sen jälkeen 3v lopetin ja alotin aika monta kertaa uudestaan :) nyt tän vuoden puolella syönyt pari levyä ja viimesen maaliskuun lopulla. Vähän eka jännitti että kuinka paljon vaikuttaa raskautumiseen, mutta lääkäri sanoi ettei mitään hätää. Kiertokin nyt suht normaali :)
Haluisin kans jo intoilla vähän liikaakin tästä asiasta kavereille, mutta mielummin sitten kun tulee plussa :)
Sulle kans onnea yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
@eevas Tervetuloa! Kyllähän ne väittää että heti hormonaalisen ehkäisyn käytön lopettamisen jälkeen olisi korkeamman mahdollisuudet onnistua kuin ns tavallisista kieroista, mutta mene ja tiedä. Samaa sanovat myös keskenmenon jälkeen.. Voihan siinä olla perää o_O Jotkut palautuu kyllä pitkästäkin ehkäisykaudesta tosi äkkiä, joillain ottaa aikaa että kierrot tasaantuu ja kaikki lähtee rullaa hyvin.

Tänään taitaapi olla dpo6, vielä pitäs vaikka edes viikko jaksaa ennen testaamista.. :whistle:
 
Toivotaan innih ja lilja ettei menkkoja näkyisi vaan testeisin piirtyisikin kaksi punaista viivaa ;)

Ja tervetuloa uudet, pikaista tärppiä jannille ja toivotaan että eevasin mies suostuu ehkäisyn jättöön mahd. pian :)
 
Tein sen virheen että ostin kans rtestin jo :D viikot menee aina niin hitaasti tässä odotellessa että koska saa testata :rolleyes:

Mistä näitä ovulaatiotestejä sais halvimmalla? Kävin eilen kiertelees apteekkia ja huh ne Clearblue-merkkiset olivat kalliita :censored: oli siinä pari muun merkkistä, mutta ei ollut kun 1kpl per paketti :ROFLMAO:
 
Tervetuloa uudet neitoset :)

Plussatuulia innih, iitata ja lilja_93. Toivottavasti tulisi heinäkuisia :love:

Täällä nyt sitten näköjään kaikesta marisemisesta huolimatta tapahtui ovulaatio :eek:. Nännit kipeet ja turvonneet, kananmunalimatkin löytyi. Kirosin itsekseni kun ei ollut ovistestejä kotona ja tänään töiden ja kauppareissun jälkeen pääsin vasta testaamaan. Eikä ollut limojakaan enään. Aikas vahva viiva silti tuli vaikka luulen huipun menneen jo eilen: http://aijaa.com/Bez4hx

Tosin nyt on jo kp 39.. saako silti piinailla? o_O
 
Nyt mie oon kyllä taas vähän kehällä :rolleyes: kp 25/28 ja tännään tuli kananmunalimat! Voiko niitä tulla ovulaation jälkeen vai mitähän nyt taas..:LOL: nyt on kyllä vasta toinen yk pillereiden jälkeen et voihan miulla kiertokin olla sekasin?

Oisko viisaamilla tähän kommenttia? :D
 
Helou! Täällä pian 20v kuumeilia! Pillerit jätetty pois jo lähes 2 vuotta sitten ja menty ajatuksella "tulkoon jos on tullakseen". Ei mitään diagnosoitua mikä voisi hankaloittaa raskautumista, mutta suvussa lähes kaikilla ollut hieman nihkeää äidin puolelta..
Ei olla mitenkään otettu paineita, vaikka ei ole vielä kuulunutkaan, onhan tässä aikaa odotella. Tällä hetkellä kiertopv 23/32->40. Kierto ollut aina ehkä hieman normaalia pidempi, pillerit aloitin muistaakseni 15v kuukautiskipuihin ja runsaaseen vuotoon ,joka ei kyllä ole ollit enää ongelma pillereiden lopettamisen jälkeen luojan kiitos.
En tiedä edes mitä kirjoittaa.. tuntui vaan, että kaipaa jotain keskustelukaveria aiheeseen, kun ei oikeassa elämässä oikein ole tällä hetkellä sitä ja tiedättehän noi miesten keskimääräset keskustelutaidot..? :D

Gynelle pitäisi ehkä varata aikaa edellisestä tarkastuksesta on se 2 vuotta jo.. silloinki pillerireseptin uusimisen vuoksi mitkä lopetinkin heti sen jälkeen.. Gynekokemukset olleet vaan niin nihkeitä, että ei ole huvitannut mennä ja kai sitä vähän pelkää huonoja uutisiakin..
 
Apua mä olin itelleni vannonu ettei nyt vielä mitään ovulaatiotestejä, mutta jos nyt tässä alussa sattuisi olemaan muutenkin jotenkin hyvät mahdollisuudet niin miksi sitä ei tekis kaikkeensa..?:) Onhan mulla täs ny kuukausi noin vielä aikaa miettiä mille rupean. Kiitos merkkivinkeistä!

Toivotaan nyt, ettei se miäs muuta mieltään. Ajattelin nyt ottaa vähän elämäntaparemonttia tähän alkuun, just miehen kans puhuttiin, että on tullu syötyä aika poikkeuksellisen epäterveellisesti viimeaikoina. Ollut vähän kiirettä ja stressiä jne.. Nyt vois panostaa ruokavalioon ja liikuntaan ni ois sitte terässä, kun yritys alkaa.;)

Oon jotain Multitabsin raskaus- ja imetys tablettia vetäny noin kuukauden naamaan. Siinä näyttäs olevan ainaki foolihappoa ja jodia. Oon niin huono muistaan mitään nappuloita ni ajattelin mennä tällä yhdellä. Greippiä syön ihan hedelmänä, en tykkää mehusta, mutta greippi on aina ollu mun herkkua. Jostain luin, että punaviinikin vois pieninä määrinä olla hyvä, kun taas jossain suositellaan välttämään alkoholia kokonaan. Mene ja tiedä, eipä se tässä minun vaiheessa vielä ole niin ajankohtaista:ROFLMAO:

@Piippis123 minusta vois olla viisasta käydä siellä gynellä.. Itselläkin huono kokemus nuorena, jonka takia aina hampaat irvessä sinne meen vieläki. Eipä tarvitsisi sitten miettiä onko jotain. Ja jos nyt sattuisi olemaan niin sille voisi ehkä jotain tehdä.

Kertokaahan sitten naiset tuleeko plussia! :LOL:
 
Jepjep.. pistetää gyne huomenna varaukseen! Oon vaan joissain asioissa niin lääkevastanen et tuntuu niin turhalta mennä.. varsinkin, kun harvoin niiden kanssa saa järkevää keskustelua aikaiseksi.. suostun kyllä siis lääkkeitä syömään jos on oikeasti tarve. Jotenkin tässä asiassa on vaan ollut sellanen tunne, että jos ei tapahdu luonnostaan niin onko mun kehoa edes tehty lapsentekoon.. :( No turhaanhan sitä arvuutella kyllä ennen kun on käynyt! :D jospa sitä on sen verran tässä muutamassa vuodessa kasvanukkin, että ei ota niin ittensä, jos tussutohtorilla sattuu huono päivä olemaan. :p

Toivotaan plussia kaikille <3
 

Yhteistyössä