Pahoittelut hiljaisuudesta ja kiitokset talokauppaonnitteluista!
Ihanaa huomata, että täällä on meneillään kunnon plussa-aalto!
Jennipä Tervetuloa! Lisäsin sinut nyt listoille! Laitanko teille minkä kuukauden yrityksen aloittamis (ya) -kuukaudeksi?
Ansk1 Etköhän sinä siellä plussanneissa pysy!
Siirsin sinut nyt listalta plussanneisiin.
papurinsessa Laitahan kuvaa tulemaan! Toivotaan, että viiva olisi sitä itseään!
oskama &
Lumirinsessa Onnittelut plussaamisesta kummallekin!
Joko lisäilen teidät elokuussa plussanneisiin?
möhköfanttii Mies tietää että jonnekin vauvapalstalle kirjoittelen, mutta ei varmaankaan tiedä minne (eikä sitä pahemmin kiinnostakkaan tietää).
Veikkaan, että siitä on hyvä vaan kun kirjoittelen tänne enkä puhu erite- ja limajutuista sille jatkuvasti.
Omanapa Kopioin tänne nyt saman viestin, minkä kirjoitin tuonne Keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjuun, niin paljon omanapailua rustailin sinne tänä aamuna, ja haluun jakaa sen saman teijänkin kanssa.
Nyt menossa dpo 8-9 ja kp 27/28, enkä
vieläkään ole sortunut testaamaan! Olen kyllä ylpeä itsestäni, kun en ole malttamattomana jo testannut liian aikaisilla dpo:illa.
Veikkaan että testin teon lykkääminen on tässä kierrossa johtunut siitä, että tässä viime päivien aikana miulle on tullu todella vahva olo siitä, että raskaana ollaan jälleen. Enemmän yllättyisin nyt negatiivisesta testistä/menkoista, kuin positiivisesta testistä. Eli korkealta tiputaan taas ja kovaa, jos testi onkin nega. On niin varma olo raskaudesta.
Nyt oireetkin on ollu jotain aivan muuta edellisiin huonosti päättyneisiin raskauksiin verrattuna. Toivomaani rintojen aristusta ei tässäkään kierrossa juuri ole ollut, niin kuin ei miulla koskaan muutenkaan olekaan, mutta uutena on kuitenkin päivittäinen etova olo ja eilen + tänään on tupakan aikana tullut yökkäysrefleksi. Ensimmäinen puolikas tupakasta menee helposti, mutta monesti olen joutunut tumppaamaan tupakan puolet poltettuani, kun rupeaa oksettamaan niin paljon. Montaa tupakkaa en kyllä nykyisin enää päivässä polta, kun tarkoitus on lopettaa ensi viikon maanantaina kesäloman loputtua ja tiedän, että hyvähän se olisi olla savuton jo lasta haaveillessaan. Plussattuani olen aina lopettanut, mutta raskauden päättymisen aiheuttama suru ja pettymys on ollut aina niin voimakas, että olen repsahtanut uudelleen. Monesti mietin, onko polttaminen ennen plussaa voinut johtaa raskauksien päättymiseen, mutta en viitsi itseäni sillä kiusata, kun monet ovat olleet jo pitkäänkin tietämättään raskaana, ennen kuin ovat tupakan jättäneet. Ja monet ovat polttaneet läpi raskaudenkin omasta valinnastaan.
Ja pisteen iin päälle antaa tää silmätulehdus, jota miulla ei tosiaankaan ole ollut koko elämäni aikana, niin kauan kuin muistan, vaikka päivittäin piilolinssejäkin käytän. Kohdunnapukka on ollut pehmeä oviksesta alkaen ja valkovuotoa tulee reippaasti, vaikkakin se on klimppimäistä ja paksua, eikä oppikirjan mukaista ovisliman tyylistä. Oviksen jälkeen oli menkkamaista jomotusta ja nippailuja alavatsalla muutamana päivänä, mutta nyt ei ole loppukierrossa ollut lainkaan. Niin ja olen joka päivä aivastellut tässä kierrossa! Ei yhtään tyypillistä minulle. Lämmöt on myös ollu koholla, mutta tänään aamulämpö jostain syystä romahti 0,7C, joka on ainut asia, joka pistää nyt mietityttämään..