Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Kiitos kaikille :love::love: ja nnipsu! Mä en tiennytkään, että siitä vois saada ilmotuksen spostiin? Mä oon aina käynyt vaan täällä kyttäilemässä :D

Plussa vahvempi jo tänään. Nyt kuitenkin ollut tässä aamupäivällä pientä menkkakipua ja tullut paljon valkkaria. Olisikohan tänään se päivä, kun kuukautisten pitäisi alkaa ja siksi vartalo reagoi? En sitten tiedä. Hmmm.. o_O(n)
Mulle tulee välillä ilmoitus sähköpostiin, mutta välillä kun käy täälä kyyläilemäsä niin huomaa, että on tullut uusia viestejä eikä sähköpostissa ole mitään ilmoitusta :LOL:

Onnittelut plussasta oskama :love:

• Tykkää
Reactions: oskama
Pahoittelut hiljaisuudesta ja kiitokset talokauppaonnitteluista! :) Ihanaa huomata, että täällä on meneillään kunnon plussa-aalto! :love:

Jennipä
Tervetuloa! Lisäsin sinut nyt listoille! Laitanko teille minkä kuukauden yrityksen aloittamis (ya) -kuukaudeksi? :)

Ansk1 Etköhän sinä siellä plussanneissa pysy! ;) Siirsin sinut nyt listalta plussanneisiin.

papurinsessa Laitahan kuvaa tulemaan! Toivotaan, että viiva olisi sitä itseään! ;)

oskama & Lumirinsessa Onnittelut plussaamisesta kummallekin! :love: Joko lisäilen teidät elokuussa plussanneisiin? :love:

möhköfanttii Mies tietää että jonnekin vauvapalstalle kirjoittelen, mutta ei varmaankaan tiedä minne (eikä sitä pahemmin kiinnostakkaan tietää). :ROFLMAO: Veikkaan, että siitä on hyvä vaan kun kirjoittelen tänne enkä puhu erite- ja limajutuista sille jatkuvasti. :ROFLMAO:

Omanapa Kopioin tänne nyt saman viestin, minkä kirjoitin tuonne Keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjuun, niin paljon omanapailua rustailin sinne tänä aamuna, ja haluun jakaa sen saman teijänkin kanssa. :D Nyt menossa dpo 8-9 ja kp 27/28, enkä vieläkään ole sortunut testaamaan! Olen kyllä ylpeä itsestäni, kun en ole malttamattomana jo testannut liian aikaisilla dpo:illa. :ROFLMAO: Veikkaan että testin teon lykkääminen on tässä kierrossa johtunut siitä, että tässä viime päivien aikana miulle on tullu todella vahva olo siitä, että raskaana ollaan jälleen. Enemmän yllättyisin nyt negatiivisesta testistä/menkoista, kuin positiivisesta testistä. Eli korkealta tiputaan taas ja kovaa, jos testi onkin nega. On niin varma olo raskaudesta.

Nyt oireetkin on ollu jotain aivan muuta edellisiin huonosti päättyneisiin raskauksiin verrattuna. Toivomaani rintojen aristusta ei tässäkään kierrossa juuri ole ollut, niin kuin ei miulla koskaan muutenkaan olekaan, mutta uutena on kuitenkin päivittäinen etova olo ja eilen + tänään on tupakan aikana tullut yökkäysrefleksi. Ensimmäinen puolikas tupakasta menee helposti, mutta monesti olen joutunut tumppaamaan tupakan puolet poltettuani, kun rupeaa oksettamaan niin paljon. Montaa tupakkaa en kyllä nykyisin enää päivässä polta, kun tarkoitus on lopettaa ensi viikon maanantaina kesäloman loputtua ja tiedän, että hyvähän se olisi olla savuton jo lasta haaveillessaan. Plussattuani olen aina lopettanut, mutta raskauden päättymisen aiheuttama suru ja pettymys on ollut aina niin voimakas, että olen repsahtanut uudelleen. Monesti mietin, onko polttaminen ennen plussaa voinut johtaa raskauksien päättymiseen, mutta en viitsi itseäni sillä kiusata, kun monet ovat olleet jo pitkäänkin tietämättään raskaana, ennen kuin ovat tupakan jättäneet. Ja monet ovat polttaneet läpi raskaudenkin omasta valinnastaan.

Ja pisteen iin päälle antaa tää silmätulehdus, jota miulla ei tosiaankaan ole ollut koko elämäni aikana, niin kauan kuin muistan, vaikka päivittäin piilolinssejäkin käytän. Kohdunnapukka on ollut pehmeä oviksesta alkaen ja valkovuotoa tulee reippaasti, vaikkakin se on klimppimäistä ja paksua, eikä oppikirjan mukaista ovisliman tyylistä. Oviksen jälkeen oli menkkamaista jomotusta ja nippailuja alavatsalla muutamana päivänä, mutta nyt ei ole loppukierrossa ollut lainkaan. Niin ja olen joka päivä aivastellut tässä kierrossa! Ei yhtään tyypillistä minulle. Lämmöt on myös ollu koholla, mutta tänään aamulämpö jostain syystä romahti 0,7C, joka on ainut asia, joka pistää nyt mietityttämään.. :unsure:

• Tykkää
Reactions: möhköfanttii
minttumar: ya 5/16.

Hurjia plussatuulia sinne minttumar! :love: tupakka asiaan sanon sen verran, että itselläni on nyt vähän semmoinen "vielä kun voi" asenne päällä, eli tupakkaa palaa (vaikka vain muutama päivässä) ja varmaan palaa kunnes plussa ilmestyy. Jotenkin tuntuu helpommalta sietää nää kierrot joissa ei tärppiä kuulu, kun voi sitten raskauden sijaan ottaa rennosti, niin hyvässä kuin pahassakin :ROFLMAO:. Tuntuisi jotenkin liian rankalta ottaa stressiä kaikesta kielletystä ennen raskautta etenkin kun ei voi tietää jos raskautumisessa meneekin vaikka vuosi. Ja kerkeehän sitä sitten raskauden aikaa ihan tarpeeks :love:.

On: täällä vähän mietityttää onko ovis jo tapahtunut, tapahtumassa vai tapahtuuko ollenkaan. Aloitin testailun liian myöhään, kun oletin viime kiertojen pituudesta (molemmat 35 päivää) että ovisplussa olisi tullut tiistaina kuten viime kierrossakin. No tulikin sitten tummentunut, mutta haaleampi viiva kuin olisin toivonut ja eilen kanssa. Testailen varmaan vielä varmistaakseni ettei ovis nyt kuitenkin ole vielä tuloillaan mutta en tiedä oikein uskaltaa toivoa tältä kierrolta. Muuta kuin ettei se venyis ainakaan kovin paljoa edeltäviä pitemmäksi (semmonen 9 kuukauden pituinen kierto olis toki kiva ;))

• Tykkää
Reactions: minttumar
Jennipä Kiitos. :) Viikonloppuna varmaan testailen! Niin ja samoilla linjoilla olen siun kanssa tuossa tupakointi-jutussa. Helpottaa kummasti v*tutukseen, kun sitä tärppiä ei näy ei kuulu. :D

Etusivun listaa taas päivitelty! :)

Minttumar minäkin lopetin tupakoinnin 3 päivää sitten, kun sain ensimmäisen plussan. Tiedetään.. Ei kovinkaan fiksua, mutta yhtäkään tupakkaa en aijo plussan jälkeen polttaa (enkä ole polttanutkaan) ja vielä tuohon, että sulla on se tunne raskaudesta. Mulla oli täysin sama ja raskaana oltiinkin :)

Mä en tiedä mihin toi kuva pomppaa tai tuleeko sitä edes. Tänään on jo melkeen samanväriset viivat. Tekisi mieli kertoa jo omille vanhemmille ja kaikille, mutta olemme puhuneet ettemme kerro kuin vasta ensimmäisien ultrien jälkeen. o_O

Haluan vielä lueskella teidän tilanteita, joten seurailen tätä ryhmää :)

Attachments

oskama: Ihana kuulla, että viiva on lähtenyt vahvistumaan :love:

lumirinsessa: Paljon onnea! Ihana kuulla tällaisia uutisia ♥

minttumar: Yritin ottaa kaikin keinoin siitä kuvaa, mutta en saanut sitä näkyviin :LOL: Veikkaan, että niissä näkyi vaan se viivanpaikka, koska sain sen näkyviin vaan tietyssä valossa ja tietyssä asennossa.. Olis se kyllä jännä ollutkin, jos olisi näin aikaisin kiertoa näkyny :ROFLMAO:

Noi sun oireet kuulostaa kyllä ihan raskaudelta. Puhaltelen sulle nyt plussatuulia, että pärähäisi se viiva sinne testiin :rolleyes: Hienosti oot malttanut odotella! Itse en oo vielä ainakaan oppinut noin kärsivälliseksi :LOL:

Mä ostin taas eilen niitä ovistestejä, kun halusin tietää, ovatko nää oudot rintatuntemukset, vatsanippailut yms. johtuneetkin ovisksesta. Sain semmosen hailakan, mutta tummemman viivan, ku mitä viimeksi testatessa (silloin kp 14-16 aikoihin?). Tänään kokeilen taas, onko haalistunut entisestään vai päinvastoin.

Aamulla sattui alaselkään, jalkaan ja vähän joka puolelle niin paljon, että oli todella raskasta kävellä bussipysäkille. Tuntui että kävelin väkisin koko ajan "vatsa edellä" selkä käyrässä. Iltaisin aina jomottaa häntäluuhun. Tänään oon aivastellut paljon ja viime yönä näin todella paljon outoja unia. Koko ajan pohdin, onko mulla ovis, oonko raskaana, onko mulla joku tulehdus vai kuvittelenko vaan. Kauheen vaikee malttaa vielä vähintään viikko odottaa luotettavaa tulosta :eek:

• Tykkää
Reactions: minttumar ja oskama
Hienoa, että oskama ja Lumirinsessa jätitte tupakoinnin plussan jälkeen. (y) Näin aion itsekin tehdä. Millaisia oireita teillä oli tässä plussakierrossa? Vai oliko mitään?

Niin ja oskamalla hieno viiva! :love: Toivotaan että tämä miun vahva tunne raskaudesta osuis nyt oikeaan. Kahessa edellisessä plussakierrossa tunne oli päinvastainen; ei tuntunu yhtään raskautuneelta olo. :D Jospa tää vahva tunne nyt merkkais sitä, että tällä kertaa kaikki menis miullakin hyvin. :love:

papurinsessa Niistä haaleista testeistä on kyllä hankala saada kuvaa, itse näkee viivan livenä, mutta kuvaan ei saa millään. :D Oon itekin miettiny, miten oon jaksanu ootella näinkin pitkään tän testaamisen kanssa.. Ensimmäinen kerta kun oon malttanu mieleni. (y)

nnipsu! Mie ostan ovistestit netistä Raskauskeijulta. Niitä vihreäpäisiä erittäin herkkiä ovistestejä. Miulla menee se LH-huippu niin nopeasti ohi ja hormonipitoisuuskin kait pieni, kun en saa ovistesteillä kuin tasavahvoja viivoja oviksen aikaan. Tässä kierrossa loppu kyllä ovistestit kesken, niin ostin kaupasta niitä Pregcheckin ovistestejä. Toimivia on nekin ihan ollu. Raskaustestit ostan kaupasta, Pregcheckejä käytän. :)

Minttumar oli vain rintojen kipeys joka alkoi 1-2 vkoa sitten ja sitten se lisääntynyt nälkä. Ja oli ja on vielläkin sellanen, että kun nälkä iskee niin pakko saada ruokaa heti tai vatsa tulee ihan kipeeksi. Eli oikeastaan ei mitään perjaatteessa. Mutta niinku sanoin ni oli se tunne :barefoot: Oot hienosti jaksanu ootella, joten pidän peukut ja varpaat ja kaikki ylhäällä, että on plussa (y):love: (kuin myös muillekkin)

Mulla oli tossa tosiaan muutama päivä väliä kun en testaillut ovista.. Nyt sitten testannut eilen ja tänään ja näyttänyt hailakoita viivoja.. Ei näytä tosin livenä noin hailakoilta kuin kuvissa. Eilinen ovisviiva näyttää jonkun verran tummemmalta kuin tämänpäiväinen. Ovistestejä tehneet: voisiko olla, että ovis on ollut tässä välissä (viimeksi tein ovistestin kun oli kp15-16 tms ja silloin oli vielä haaleampi)? Musta vaikuttaisi, että on ollut jo, kun tuo viiva on haaleampi kuin eilen.

Attachments

Omanapa Kp 28/28 ja dpo 9-10. Aamulämmöt oli taas noussu eilisestä: 35,2C --> 35,9C. Tänä aamuna on oksettanu niin paljon, että oon jo harkinnu sormien työntämistä kurkkuun (ainoo mikä pidättelee minuu tekemästä sitä, on se, että otin vähän aikaa sitten just vitamiinit, enkä kehtais heti niitä oksentaa pois). Muutamana päivänä on jo ollu aamupäivisin etomista, mutta ei näin pahaa vielä yhtenäkään aamuna. :sick:

Tein eilen illalla malttamattomana ovistestin 3 h pidätyksellä, kun en halunnu vielä käyttää noita raskaustestejä. Nega tuli. Raskaustestin teen varmaan sunnuntaiaamuna, jos sillon on enää tarvetta siihen. :unsure:

Yhteistyössä