Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Ollaan kumpiki vielä aineski sitä mieltä että 3 oisi meille hyvä luku..neljäs ei oo poissuljettu mutta vaatisi isompia ja kalliimpia hankintoja (mm.auto ja okt) joten tällä hetkellä se kolme oisi oikein ideaali. Haluan että lapsilla on kuitenki enemmän kuin yksi sisarus, meillä kummallakin on, ja mielestämme sisarukset ovat rikkaus varsinkin kun lapset pieniä!

Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Osanottoni papurinsessa <3

Mä söin esikoisen yrittämisen aikaan tuota macaa ja jogurtin kanssa se meni ihan jees. Kyllähän se melkoiselle maistuu. :D

Mulla tänään menossa 19/27 ja sain tänään ovulaatioplussan. Mulla on ilmeisesti kuitenkin vielä kierto sekaisin, kun keväällä otettiin kierukka pois ja sen jälkeen on kerennyt olla vaan kahdet menkat. Ensimmäiset tuli pari kk kierukan poiston jälkeen ja toiset 27 päivää edellisten jälkeen.. No hyvä tietää millon se ovulaatio on niin pääsee hyödyntään. :D

Meillä oli miehen kanssa kummallakin ajatus, että 2 lasta on hyvä, mutta tässä sitä ollaan kolmatta yrittämässä. :ROFLMAO:

Pakko hehkuttaa, meidän tarjous omakotitalosta hyväksyttiin! :rolleyes: Päästään pian remppailemaan ja ensi kuussa muuttamaan. Saan vähän muuta mietittävää, kuin tämän vauva-asian. Se on kolmen makuuhuoneen talo, joten jos 4-5 lapsesta haaveilen, niin sinne ei kyllä tulla semmoisen lapsilauman kanssa mahtumaan. :D

Nyt menossa dpo 5 ja oireita ei juurikaan ole. Dpo 3 tuli oranssihtavaa/vaaleanpunertavaa limaista valkovuotoa (jos olisi vähän isommilla dpo:illa tullut, niin olisin ajatellut sen olevan kiinnittymisvuotoa, mutta koska tuli noin pienillä dpo:illa, en usko sen sitä olleen), ja sen jälkeen tullut klimppimäistä, paksua valkovuotoa joka päivä. Yhtenä päivänä nännejä aristi ja muutamana päivänä ollut menkkamaista juilintaa ja paineentunnetta alavatsalla, mutta nyt ei enää mitään. Tuntuu siltä, että tästä kierrosta tuskin on raskaus alkanut.. (n)

nerppanen: kiitos ♥ Mulla on nyt myös kp jotain 18 paikkeilla ja tuntuu vähän, niin ku olis ovis meneillään :LOL: Nipistää todella kovaa välillä vasemmasta munasarjasta, haluttaa ja limoja. Tiedä siitä sitten, kun en jaksaisi enää testaillakaan sitä.. Arvaamalla mennään :D

minttumar: onneksi olkoon asuntokaupoista! :love::) Noi oireet kyllä kuulostaa mielestäni alkuraskauden oireilta myös. Toivotaan vielä, että voisi olla sitä :barefoot: Sitä kun ei koskaan tiedä :rolleyes:

Mulla se vaan flunssan pirulainen jatkuu, mutta oon silti töissä. On nyt jättänyt alkoholin kokonaan, mutta muuten en esim. vielä elä raskausajan mukaisesti esim. ruoan suhteen. Kovia nippailuja ollut tänään munasarjoissa enkä jaksa enää testailla ovistakaan. Katselen sitten loppukierrosta, miltä vaikuttaa ja teen raskaustestiä...

• Tykkää
Reactions: minttumar
Moikka kaikille! Olen ollut maalla lomailemassa, joten kirjoittelu tänne on jäänyt vähemmälle. Ihanan aktiivisia olette kuitenkin muut olleet ja on ollut kiva lueskella kotiin palattua teidän kuulumisia.

Papuprinsessa: Jaksamisia <3

Minttumar: Paljon, paljon onnea talokaupoista! Itsekin haaveilen moisesta, sitten joskus isona :D

Omia kuulumisia: Lomailu ja rentoutuminen ilmeisesti kannatti, sillä plussasin viime perjantaina! Oireet ennen plussaa olivat kovin selkeät jo ehkäpä viikko ovulaation jälkeen. Rinnat kipeytyivät ja turposivat todella selkeästi. Kp 27 aamulla tuli kirkasta vuotoa ja ajattelin että sieltä ne kuukautiset alkoivat ja luovuin jo toivosta. Kauheat menkkakivutkin tuli. Havahduin kuitenkin parin päivän päästä siitä, kun mitään vuotoa ei enää tullutkaan. Eli yhteen vessakäyntiin jäi nämä menkat. Kp 33 sain sitten selkeän plussan. Edelleen olen todella ihmeissäni ja kamalan huolissani. Olen kipuillut aika paljon lähes joka päivä. Välillä jomottaa pelkästään vasenta munasarjaa ja välillä ihan koko alavatsaa. Tuskanhiki nousee oikein pinnalle kun niin kovasti sattuu. Toivottavasti pikkuinen pysyisi mukana!

Plussatuulia!

Kiitos papurinsessa ja Ansk1! :)

Ja Ansk1:lle onnea myös plussaamisesta! :love: Ihana uutinen. Siirränkö sinut elokuussa plussanneisiin tuonne etusivun listalle? :love:

Onnea minttumar asunnon johdosta! (y)

Ja Ansk1 onneksi olkoon :love:

Huhhuh, kun ei jaksa odotella. Kp25 tänään ja edelleen rinnat kipeät, mutta nyt on ollut 3 päivän ajan todella kova nälkä. Kun nälkä iskee, niin vatsa tuntuu kipeältä, todella nälkäiseltä ja tyhjältä. Siis ihan joka kerta, kun nälkä iskee. Kuitenkin syön ihan normaalisti kuin aina ennen. :)

minttumar: paljon onnea talokaupoista, mahtavaa! (y)

Ansk1: Onnea plussasta, toivottavasti pysyy kyydissä mukana :):love:

Mulla ois itellä haaveena 3-5 lasta, mutta mies on sanonut, että korkeintaan 3, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten mieli muuttuu itse kullakin :LOL:
Meille ei mitään erikoista kuulu, perjantaina tuli hieman juhlittua, vielä en oo alkoholia jättänyt pois kokonaan, vaikka olisi varmaan hyvä jättää :cautious: pientä elämäntaparemonttia olisi suunnitteilla vaikken mikään lihava olekaan omasta mielestäni, mutta hieman on ylimääräistä mistä voisi ottaa pois, mutta tyytyväinen olen näinkin :LOL: Ovista olen yrittänyt tikutella, mutta luultavasti se on mennyt tai on vasta tulossa joskus.. Luultavasti, hah :ROFLMAO: tissit on ollu ihan järjettömän kipeät ja turvonneet, mahallaan en oo voinu nukkua ja liivien pois ottaminen sattuu niin, että itkua tekisi mieli vääntää, mies aina välillä unohtaa sen ja kourii sen minkä kerkeää :D

• Tykkää
Papurinsessa jospa se nyt olis ovis! Saadaan siis yhdessä jännäillä! :)

Onnea minttumar talokaupoista!

Suuret onnittelut Ansk1! Toivotaan, että kaikki menee hyvin! :love:

Mulla on tänään ollut alamaha todella kipeä. Ikinä ennen ei ole tämmöistä ollut ovulaation aikaan. Onko mulla nyt tänään vai eilen dpo0? Eilen siis sain CB:llä hymynaaman, mutta tänään ollut tuo mahakipu. (n)

nerppanen: plussa tulee n. vuorokautta ennen ovista, joten tänään dpo 0 :)

Voisin minäkin varmaan liittyä tänne. Eli ollaan miehen kanssa molemmat 23 vuotiaita ja ensimmäisestä lapsesta haaveillaan. Yk 3 menossa ja tällä hetkellä kp 20/35. Oon tuonne esikoisista haavelijoihin aikasemmin jo kirjoitellut, mutta tätäkin ketjua lueskellut sitä mukaan kun uusia viestejä on tullut :).

Onnittelut täältäkin minttumar:ille asunnon ostosta ja ansk1:ille plussasta :love:

• Tykkää
Reactions: minttumar ja oskama
Ansk1: Kiitos ja oikein paljon onnea plussasta ♥ :love: Tsemppiä raskausajalle ja toivoa hyvästä raskaudesta. :)

nerppanen: Se saattaa hyvin olla! Koitan nyt itse ehkä ajatella, että se mun ovis olisi ollut eilen, kun silloin oli selkeästi kovimmat vatsanippailut ja muut oireet ;) Mä voin myöntää, että oon surkea noiden ovisten kanssa, mutta itse laskisin sen sen ovistestin mukaan :LOL:

Jennipä: Tervetuloa mukaan :giggle::giggle:

möhköfanttii: Se tietää, että kirjoitan jonnekin palstalle, kun olen sen kertonut ja itse arvasi sivuhistoriasta että tänne varmaankin. Tuskin sitä nää mun jutut kuitenkaan paljoa kiinnostaa :LOL:

Unohdin jo viimeksi sanoa, että me ollaan ajateltu miehen kanssa hankkivamme kaksi lasta, mikäli ne meille vaan suodaan :) Menee aikalailla opitusti, koska molemmilla meillä on juuri yksi sisarus itsellään.

Tänään kp 19 ja aamulla oli vielä vilhailusa vasemmassa munasarjassa. Välillä tuntui kävellessä, että menkat alkaisi alavatsan kivun takia, mutta ei voi olla sitä vielä tässä vaiheessa. Rinnat on olleet eilisestä asti todella turvoksissa ja painavan oloiset. On ollut limoja ja halukkuutta, että saattaa olla vielä sitä ovistakin.

Tein eilen jostain syystä yhden raskaustestin kun niin vihloi koko ajan oudosti. Negaa se taisi näyttää vaikka tarkkaan sirittämällä ja etenkin kuivuneena näin siinä hailakkaakin hailakkaamman hailakan hailakkaan haamun :ROFLMAO::ROFLMAO: Saattaa hyvin olla myös viivanpaikka. Teen uuden vasta n. viikon päästä. Koitan tänään, josko saisin siitä kuvaa. Ps. Vihaan noita testejä!!:devil:

Tänään kp 26 ja testattu haalea viiva rtestiin. Apua, kun sydän jyskyttää. Ei ollut aamupissa, koska tuli vain tunne siitä, että haluan tehdä nyt testin (yllättävää :LOL:). Nyt parin päivän päästä uusi testi sitten.
Varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa!! :love: Viiva on aina viiva :barefoot: Kerros sitten, lähteekö tummumaan. Pidän peukkuja (y)(y):X3:

• Tykkää
Reactions: oskama
oskama: ihanaa! Varovaiset onnittelut. :love:

Tervetuloa Jennipä!

En oo miehelle kertonut kirjottelevani täällä. Ei se mikään salaisuus oo, mutta ei oo tullut puheeksi. Enpä mä täällä tosin kovin kauan oo vielä ollutkaan. :)

Omanapa: Kyllä mä nyt tulkitsen asian niin, että eilen oli ovis ja tänään siis dpo1. Eilen oli niin selkeä mahakipu ja rintojen arkuus. Jännä kun ei mulla koskaan ennen ole ollut näin selkeitä oireita. No nyt sitten jännäillään pari viikkoa. :whistle:

• Tykkää
Reactions: minttumar ja oskama
minttumar: Lisäile vaan sinne plussanneisiin, toivottavasti siellä pysytäänkin :)

oskama: Hyvältä vaikuttaa! Eiköhän se viiva siitä vahvene, onnitteluja täältäkin :)

Jään nyt seurailemaan tänne taustalle kuinka homma etenee. Tänään päästiin käymään sellaisessa tositositosi varhaisessa ultrassa kipuiluni takia. Jännitti kyllä kovasti mennä sillä mielessä oli tietenkin vain kaikki pahimmat jutut mitkä voisi olla pielessä, kuten kohdun ulkopuolinen raskaus sillä kivut olivat pitkälti toispuoleisia. Ultrassa kuitenkin selvisi heti, että raskaus oli oikeassa paikassa ja kehittynyt aivan oikein! Huh! Nyt hieman kepeimmin mielin odottelemaan. Hassua että saatiin eka kuva meidän pienestä jo rv 5+1 :D

Pidän peukkuja teille kaikille! :)

• Tykkää
Reactions: oskama
Onnea talokaupoista minttumar!

Plussaonnittelut ansk1lle! Ja toivotaan oskamalle viivan vahvistumista!

Tervetuloa jennipä!

Mulle ei oo tullu pariin päivään spostiin ilmotuksia uusista viesteistä ni en oo muutamaan päivään käyny lukemassa. Mutta kiva että juttua on tullut ja iloisia uutisia :) toivotaan että muutkin saavat pian kaivaamaansa plussan!
Me ollaa nyt alustavasti aloittamassa yrittämistä vasta marras/joulukuussa, omasta tahdostani.

Kiitos kaikille :love::love: ja nnipsu! Mä en tiennytkään, että siitä vois saada ilmotuksen spostiin? Mä oon aina käynyt vaan täällä kyttäilemässä :D

Plussa vahvempi jo tänään. Nyt kuitenkin ollut tässä aamupäivällä pientä menkkakipua ja tullut paljon valkkaria. Olisikohan tänään se päivä, kun kuukautisten pitäisi alkaa ja siksi vartalo reagoi? En sitten tiedä. Hmmm.. o_O(n)

• Tykkää

Yhteistyössä