Ansk1: Kiitos ja oikein paljon onnea plussasta
Tsemppiä raskausajalle ja toivoa hyvästä raskaudesta.
nerppanen: Se saattaa hyvin olla! Koitan nyt itse ehkä ajatella, että se mun ovis olisi ollut eilen, kun silloin oli selkeästi kovimmat vatsanippailut ja muut oireet
Mä voin myöntää, että oon surkea noiden ovisten kanssa, mutta itse laskisin sen sen ovistestin mukaan
Jennipä: Tervetuloa mukaan
möhköfanttii: Se tietää, että kirjoitan jonnekin palstalle, kun olen sen kertonut ja itse arvasi sivuhistoriasta että tänne varmaankin. Tuskin sitä nää mun jutut kuitenkaan paljoa kiinnostaa
Unohdin jo viimeksi sanoa, että me ollaan ajateltu miehen kanssa hankkivamme kaksi lasta, mikäli ne meille vaan suodaan
Menee aikalailla opitusti, koska molemmilla meillä on juuri yksi sisarus itsellään.
Tänään kp 19 ja aamulla oli vielä vilhailusa vasemmassa munasarjassa. Välillä tuntui kävellessä, että menkat alkaisi alavatsan kivun takia, mutta ei voi olla sitä vielä tässä vaiheessa. Rinnat on olleet eilisestä asti todella turvoksissa ja painavan oloiset. On ollut limoja ja halukkuutta, että saattaa olla vielä sitä ovistakin.
Tein eilen jostain syystä yhden raskaustestin kun niin vihloi koko ajan oudosti. Negaa se taisi näyttää vaikka tarkkaan sirittämällä ja etenkin kuivuneena näin siinä hailakkaakin hailakkaamman hailakan hailakkaan haamun
Saattaa hyvin olla myös viivanpaikka. Teen uuden vasta n. viikon päästä. Koitan tänään, josko saisin siitä kuvaa. Ps. Vihaan noita testejä!!