NUOLEMISESTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AINA NUOLEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AINA NUOLEN

Vieras
MITES ON NAISET NAUTITTAKO KUN MIES NUOLEE TEITÄ MYÖS PEPUSTA. MINÄ TYKKÄÄN NUOLLA
NAISTANI MYÖS PEPUSTA. NAINEN NELINKONTIN NIIN SILLOIN ON HYVÄ NUOLLA NIIN EDESTÄ
KUIN TAKAAKIN.

MITES ON NAISET NAUTITTAKO KUN MIES NUOLEE TEITÄ MYÖS PEPUSTA. MINÄ TYKKÄÄN NUOLLA
NAISTANI MYÖS PEPUSTA. NAINEN NELINKONTIN NIIN SILLOIN ON HYVÄ NUOLLA NIIN EDESTÄ
KUIN TAKAAKIN.

Vaihtoehto sinkuille: osta kaupasta rasvasilliä ja nuole sitä ja jotta saisit tuntumaa rankimman päälle, ripottele sillin päälle vielä vehnäjauho-vesi-kokkareita (ohje: ota hyppysellinen vehnäjauhoja, kostuta vedellä ja anna kuivua, lopuksi ripottele rasvasillin päälle).

Viimeksi muokattu:
KUIN TAKAAKIN.

nuolen sekä pillun että pepun ja naiseni nauttii suuresti, oli nelinkontin tai selällään, selälläänollessa nostan sääret harteilleni ja nuolen koko vaon, siitä saa kunnon erektion

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä vitun nuolen,mutta pakoputki jää hoitamatta. Kullin paikka on vitussa.

Kyllä tykkään kun minua nuollaan sekä edestä että takaa. Nykyisin mieheni harvemmin suukottelee minun alapäätä. Hän ei ole erityisemmin kielimiehiä.

Mutta isäpuoli on sitäkin useammin hameeni alla, kun vaan tilaisuus tulee. 55-vuotiaan kokemuksella hän osaa todella ihanasti käyttää kieltään ja suutaan ja tietysti patukkaansa.

Kun hän pitkän ajan pyyntöjen ja suostuttelujen jälkeen sai minut antautumaan hänelle, niin olen sen jälkeen saanut nauttia erilaisesta seksistä kuin mitä aikaisemmin.

Kun on esimerkiksi oltu yhdynnässä, ja hän on lauennut joko pimppiini tai peppuuni niin hän usein nuolee spermaisen alapääni puhtaaksi. Saan vielä muutaman orgasmin hänen kielestään.

Myös rintojen väliin naidessa tietysti mehut roiskuu kaulalle ja kasvoille, niin hän suukottelee ja nuolee ne pois.

Eli nautin todella paljon siitä kun minua nuollaan jokapaikasta, ja myös minä tykkään nuolla toista.

Viimeksi muokattu:
KUIN TAKAAKIN.

En nauti, koska sellaiset nuolijat odottaa että heidänkin peräreikäänsä oltaisiin nuolemassa ja minä en voi pahimmassa mielikuvassakaan kuvitella että nuolisin miehen karvaista peräaukkoa, jossa usein on vielä uloste kokkareita,,,,,,,

Viimeksi muokattu:
Kyllä tykkään kun minua nuollaan sekä edestä että takaa. Nykyisin mieheni harvemmin suukottelee minun alapäätä. Hän ei ole erityisemmin kielimiehiä.

Mutta isäpuoli on sitäkin useammin hameeni alla, kun vaan tilaisuus tulee. 55-vuotiaan kokemuksella hän osaa todella ihanasti käyttää kieltään ja suutaan ja tietysti patukkaansa.

Kun hän pitkän ajan pyyntöjen ja suostuttelujen jälkeen sai minut antautumaan hänelle, niin olen sen jälkeen saanut nauttia erilaisesta seksistä kuin mitä aikaisemmin.

Kun on esimerkiksi oltu yhdynnässä, ja hän on lauennut joko pimppiini tai peppuuni niin hän usein nuolee spermaisen alapääni puhtaaksi. Saan vielä muutaman orgasmin hänen kielestään.

Myös rintojen väliin naidessa tietysti mehut roiskuu kaulalle ja kasvoille, niin hän suukottelee ja nuolee ne pois.

Eli nautin todella paljon siitä kun minua nuollaan jokapaikasta, ja myös minä tykkään nuolla toista.

Ihanaa sinulla N32. Kuvittelen itselleni myös samaa. Haluaisin olla sinun sängyssä. Älkää jääkö kiinni "rysän päältä"!?

Viimeksi muokattu:
En nauti, koska sellaiset nuolijat odottaa että heidänkin peräreikäänsä oltaisiin nuolemassa ja minä en voi pahimmassa mielikuvassakaan kuvitella että nuolisin miehen karvaista peräaukkoa, jossa usein on vielä uloste kokkareita,,,,,,,

Ei todellakaan odota! Seksissä tehdään sitä, mikä tuntuu hyvältä ja mikä kiihottaa. Minua kiihottaa sekä pimpin että pepun nuoleminen, joten haluan tehdä sitä joka kerta, kun harrastan seksiä. Tämä ei liity mitenkään siihen, saanko naiselta itse suuseksiä. Persettäni ei ole koskaan nuoltu, enkä sellaista edes halua. Kyllä nuoleminen on varattu vain naisen pepulle.

Edellisessä suhteessani nuolin tyttöystäväni pimppiä ja peppua parin vuoden ajan lähes joka kerta, kun harrastimme seksiä. Hän ei nuollut omaani, eikä kumpikaan luonnollisestikaan edes ottanut asiaa esille, vaan se oli vain hänelle varattu nautinto ja etuoikeus. Suuseksiä toki sain silloin tällöin.

Viimeksi muokattu:

Olin silloin 20:nen armeijan käynyt kaveri. Kavereiden kanssa tuli pyörittyä milloin missäkin. Vakituista tyttäystävää en halunnut, vaikka klassisesti sanottuna; "ottajia olisi ollut tarjolla".
Halusin olla ja touhuta yksin. Seksikokemuksia ei myöskään ollut kovinkaan paljon, pientä pussailua ja tissien puristelua pitemmälle. Tyydytin itse itseäni aika usein. Jostakin syystä en halunnut, tai en uskaltanut mennä sen pidemmälle.

Eräänä joulukuisena perjantai- iltana oli vanhemmillani pikkujouluilta. Iltapäivällä isä soitti äidille ja ilmoitti että hänen täytyy olla työkeikallaan seuraavan viikon alkuun asti, eikä hän pääse osallistumaan niihin rientoihin. Sanoi äidille että mene yksin, ja käy vaikka syömässä siellä. Ensin äiti ei halunnut lähteä. Kuitenkin sain suostuteltua hänet kun lupasin olla kuskina ja viedä ja hakea hänet sieltä. Äiti sanoi käyvänsä vain syömässä ja vähänajan päästä tulevansa kotiin.

Olin kavereiden luona alkuillan ja odotin äidin soittoa jo ennen kahtatoista. Kun soittoa ei kuulunut vielä klo01:30, soitin äidin kännykkään. Annoin puhelimen hälyttää loppuun, ja toisella kerralla sain hänet luurin päähän.

Kuului kova hälinä ja musiikin pauhe, kun äiti vastasi. Hän oli äänestä päätellen aika huppelissa. Siltä seisomalta ajoin kyseisen ravintolan pihaan ja kävin hakemassa hänet kotiin.

Kotiin tultua hän oli aika surullinen ja sanoi kerrankin nauttineensa musiikista ja tanssimisesta, mitä hän ei isän kanssa voinut tehdä. He tuskin kävivät isän kanssa ravintolassa kuin kerran kahdessa vuodessa.

Pesun jälkeen äiti väsyi olohuoneen sohvalle. Yrityksistäni huolimatta hän sammui siihen. Vaikka kuinka yritin herätellä ja heilutella häntä menemään makuuhuoneeseen, hän vain ynähteli ja vaipui sohvaan nukkumaan.

Kun heiluttelin ja läpsyttelin häntä poskille, avautui hänen aamutakkinsa. Näin hänen paljastuneet tissinsä joita hän ei yrittänytkään peitellä. Hän oli niin paljon huppelissa, että hänen paikallistajuntansa oli todella hämärän peitossa. Käänsin hänet selälleen, ja nostin toisen jalan sohvalle. Toinen jalka oli lattialla. Kun hän alkoi hengittää raskaasti, tiesin hänen olevan syvässä unessa.

Tässävaiheessa tunsin miten minun kulli seisoi tanakasti housuissa. Olin aikaisemminkin nähnyt äitini paljasta pintaa, ja runkatessani itseäni ajattelin häntä usein.

Kaivoin kovettuneen kyrpäni paljaaksi ja silitin ja puristelin äitini paljaita tissejä. Samalla runkkasin itseäni. Tulin entistä rohkeammaksi, ja vedin hänen pikkuhousut sivuun pillun päältä, koska halusin nähdä aikuisen naisen paljaan pillun. Äiti vain melkein kuorsasi, kun näin hänen mustakarvaisen pillunsa. Levitin sormillani hänen häpyhuuliaan levälleenja ihastelin ekakertaa naisen punaista lihaa.

Painoin kasvoni äidin paljasta pimppiä vasten ja nuuhkin naisen tuoksua ekekertaa elämässäni. Kyrpäni oli aivan laukeamaisillaan. Painoin huuleni tuota niin kiihottavaa lihaa vasten ja työnsin kieltäni sen kosteille huulille. Sain ennenkokemattoman voimakkaan orgasmin runkatessani itseäni, ja samalla nuollessa äidin ihanaa pillua.

Otin vielä sen jälkeen äitini käden ja laitoin seisovan kullini siihen ja runkkasin hänen kädellään toisen orgasmin itselleni.

Teen vielä nytkin samoin, milloin saan äitini niin kovin juovuksiin, että hän sammuu. Tämä oli niin hyvä kokemus nuolemisesta.

Viimeksi muokattu: