Pimpin nuoleminen

  • Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti
Koke-Nut
Opetelkaa nuolijat naintihommat, ettei tarvi nuoleskella. Tosin muijat tykkää että niitä nuollaan, kun ei tuu orkkua muuten ja lisäksi saattaa olla lerppu ukko, kun ei naimaan pysty. Emätinorkku se oikea orkku on, joka tuntuu koko kehossa. Mulla on nuolija vaan taikinan teossa. Kyllä nuo nuolijat tunnistaa työpaikalla. Muijilla näkyy herpes huulessa, kun lutkuttaa ukon lerppaa ja haisee hengitys vanhalle spermalle. Ukoilla sammas kielessä tai hiiva.

Naisia on erilaisia, osa tykkää kovemmasta nuolemisesta ainakin jossain vaiheessa seksiä. Joku on niin herkkä että saa olla varovainen toinen taas haluaa että imetään ja nuollaan kun viimeistä päivää. Mut moni nainen ei osaa rentoutua suuseksissä ainakaan suhteen alussa niin että uskaltaisi heittäytyä mukaan koko sydämellään. Nykyinen vaimo ei inahtanutkaan kun nuoleskelin sitä aikanaan, edellinen mimmi oli taas tykännyt kun hullu puurosta ja orkutin sitä kovaa ja paljon nuolemalla. Ajan kanssa alkoi vaimo rentoutua ja antoi itsensä nauttia suuseksistäkin. Seksielämä parani parin vuoden sisään tosi paljon kun muutenkin alkoi antaa himojensa näkyä ja estot lensi romukoppaan. Nyt voi olla madonna ulkona ja tosi huora sängyssä, just niinkuin halusinkin. Ja nauttii esottomasti seksistä.
 
Viimeksi muokattu:
Naisille
Mä voin näin bi-naisena sanoa ja jonkin verran nuolijanakin olleena, että suurin osa miehistä nuolee oikeesti aivan liian varovaisesti. Mulle just on sanottu, että jesh, tossa on kunnon otetta, kun olen nuollut eli kunnolla painettava sitä klittaa ja rytmikkäin liikkein niin silloin tuntuu tosi hyvälle.

Mulla henk.koht. vain tällainen kunnon otteita omaava mies antaa menoa, sellainen pieni lipsutus ei tunnu mulla missään.

Mutta...meitä on niin erilaisia, toinen voi tykätä ihan muusta.

AP sanoi ettei se nuoleminen tunnu. Voisi sanoa miehelle että nuole lujempaa tai sitten, kiitos, nuoleminen riitää, anna sitä kalua jo. Ja mies, hyppäis, pukille!!
 
Viimeksi muokattu:
pah
Naisia on erilaisia, osa tykkää kovemmasta nuolemisesta ainakin jossain vaiheessa seksiä. Joku on niin herkkä että saa olla varovainen toinen taas haluaa että imetään ja nuollaan kun viimeistä päivää. Mut moni nainen ei osaa rentoutua suuseksissä ainakaan suhteen alussa niin että uskaltaisi heittäytyä mukaan koko sydämellään. Nykyinen vaimo ei inahtanutkaan kun nuoleskelin sitä aikanaan, edellinen mimmi oli taas tykännyt kun hullu puurosta ja orkutin sitä kovaa ja paljon nuolemalla. Ajan kanssa alkoi vaimo rentoutua ja antoi itsensä nauttia suuseksistäkin. Seksielämä parani parin vuoden sisään tosi paljon kun muutenkin alkoi antaa himojensa näkyä ja estot lensi romukoppaan. Nyt voi olla madonna ulkona ja tosi huora sängyssä, just niinkuin halusinkin. Ja nauttii esottomasti seksistä.
Ei nuoleminen ole seksiä vaan naiminen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Siis pelkästä nuolemisesta en ole ikinä saanut orkkua tai jos sormeillaan vain hellästi sen lisäksi. Nautin paljon enemmän selvästi ""kovakouraisemmasta"" käsittelystä, enkä tarkoita tällä mitään pahoinpitelyjä tai s/m -juttuja. Tykkään vaan, että mies hyväilee mua ""vahvoin ottein"", mitkään hentoiset hivelyt eivät oikein tunnu miltään. Nautin myös kaikista pikku tuhmuuksista ja kunnon panoista sekä ylipäätään pitkään kestävistä leikeistä. Tietysti hellyys, silittämiset, suukottelut joka puolelle ja kevyet kosketukset ovat ihania, mutta eivät ne mua ""taivaaseen"" saa.
Asia mistä sun ei tarvitse potea huonoa oma tuntia ja sinä et ole vastuussa siitä ja tiedän naisia ketkä nauttii juurikin kuvatuilla asioil ja keinoil ja minusta asioista pitää puhua ja valita sellainen kumppani joka pystyy toteuttaa tarpeesi ja eikä kannata olla neuvomatta tai näyttämättä esim jos haluat rajumpaa sen voi ilmaista niin et pyydät dildolla leikkii ja annat toiselle pikku näytös kuin kovaa haluat ja kestä kun joskus nuorena ja on vieläkin miehenä vaikea antaa esim todella rajua kieli dildo hoitoa kun järki sanoo tän on pakko sattuu mut toinen janoaa lisää ja kovempaa niin luottamuksen kautta tulee ja tieto rajoista. Itse jos näytät kuin rajun dildo shoun haluat niin mies voi yrittää tehdä peräs. On tultu joskus nuoltuu niin kovaa et itseä on sattunut mut toinen huutaa elä lopeta ja dildoa molemmis reijis minkä käsistä irti saat. Et ole ainut itse mietin et joskus on hyvä vaik miettii ammatti miestä tehtävään jos omat rahkeet ei riitä ja sekin on minusta mieheltä vahvuus myöntää et ei pysty ja erilaisia haluja on päivien mukaan. Miksi meitä on niin joka lähtöön. Hyvä kommunikointi ratkaisee paljon
 
vierailija
Minulla on se ongelma, että en pysty rentoutumaan yhtään kun minua nuollaan. Mietin vain että mitä jos haisen ihan kamalalle (vaikka käyn suihkussa aina ennen sitä..), enkä halua että poikakaverini ""väsyy"" liikaa.. Ei se nuoleminen vain tunnu missään. Minuakin on tämä asia harmittanut jonkin aikaa, enkä ole kehdannut puhua tästä kenellekään.. Nykyään poikakaverikaan ei enää ehdottele nuolemistani, kun kieltäydyn aina.. :/
Kyllä asioista pitää puhua ainut lääke saada tietoa miten voi harjoitella tekee se niin et toinen saa sen mitä keho janoaa. Itse olen saanut kehua siitä et olen kestävä nuolia ja pystyn pitkään ja kovaa nuolla naista. Olen törmännyt naisissa siihen et itse tekniikan voi opetella kuka tahansa ja tavan millä nuolla mut kestävyys se on nuolemises ja varsinkin kun nuollaan niin kovalla paineel et alusta asti leuat kieli huutaa armoa. Siinä se salaisuus silloin pitää jaksaa ja nainen ei pysty rentoutuu tai lähde pyytää sitä kun valmiiksi tietää et ei se jaksa tai kestä. Silloin kun nainen tajuaa et tää nuolee niin kauan kun vaadin niin nainen pystyy alkaa kunnol rentouu eikä tarvi pelkää et h hetkel lopetan ne on ne viimeiset minuutit jotka ratkasee kuka on mestari kuka harrastelija. Nautinto naisen edellä jos nainen ei usko se pitää kokea ei se pillun nuoleminen mitään avaruus tiedettä ole. Kestävyys kuntoon
 
vierailija
Itse rakastan olla nuoltavana ja oikeastaan ainut keino millä saan orgasmin on suuseksi. Välillä tykkään että sormet on mukana mutta yleensä vain pelkkää nuolemista. Ensimmäisestä nuolaista lähtien kostun valuvan märäksi
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä