Kristina
Moi. Onko kellään muulla naisella samoin, ettei tunnu oikein miltään, kun miehet nuolee pimppiä? Siis mulla ei oo mitään sitä asiaa vastaan ja minusta on kivaa, että mies tekee niin mulle, noin niinkuin ""henkisellä tasollakin""; minusta se on aina hurjan ihanaa, kun mies haluaa upottaa kasvonsa jalkojeni väliin. Kaikki miehet ovat aina halunneet nuolla mua ja antavat positiivisia kommentteja pimpistäni, sen ulkonäöstä, mausta ja tietysti ""toiminnallisuudestakin"" ja tykkään minä siitä itsekin. Harmittaa vaan, että en ""tunne"" sitä nuolemista oikein lainkaan, vaikka mies nuolisi kovemminkin ja millä tyylillä tahansa. Nuoleminen ei saa mua kiemurtelemaan, saati että saisin siten orgasmin, oikeastaan toisen ihmisen läheisyys on ainoa nautintoa tuottava asia siinä nuolemisessa. Yleensä miehet haluaa nuolla mua kauan ja olen varma, ettei ""vika"" ole heidän nuolemistavoissaan, koska kokemusta kyllä löytyy useasta eri miehestä. He tekevät kyllä parhaansa, mutta minä vain odotan, että alkaisi nyt sormettamaan mua kunnolla tai työntyisi sisääni. En henno sanoa, että turhaan nuolet, ei tunnu oikein missään, koska tiedän heidän itsensä nauttivan suunnattomasti siitä, kun saavat nuolla kiimaista pimppiäni ja miksen antaisi nuolla, kun ei siitä mitään haittakaan mulle ole. Haluaisin niin, että minäkin saisin ihania kiksejä siitä nuolemisesta, koska muuten kyllä nautin kovasti kaikenlaisesta seksistä. En ole mitenkään ujo tai muuten estoinen.