Pimpin nuoleminen

  • Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti
Kristina
Moi. Onko kellään muulla naisella samoin, ettei tunnu oikein miltään, kun miehet nuolee pimppiä? Siis mulla ei oo mitään sitä asiaa vastaan ja minusta on kivaa, että mies tekee niin mulle, noin niinkuin ""henkisellä tasollakin""; minusta se on aina hurjan ihanaa, kun mies haluaa upottaa kasvonsa jalkojeni väliin. Kaikki miehet ovat aina halunneet nuolla mua ja antavat positiivisia kommentteja pimpistäni, sen ulkonäöstä, mausta ja tietysti ""toiminnallisuudestakin"" ja tykkään minä siitä itsekin. Harmittaa vaan, että en ""tunne"" sitä nuolemista oikein lainkaan, vaikka mies nuolisi kovemminkin ja millä tyylillä tahansa. Nuoleminen ei saa mua kiemurtelemaan, saati että saisin siten orgasmin, oikeastaan toisen ihmisen läheisyys on ainoa nautintoa tuottava asia siinä nuolemisessa. Yleensä miehet haluaa nuolla mua kauan ja olen varma, ettei ""vika"" ole heidän nuolemistavoissaan, koska kokemusta kyllä löytyy useasta eri miehestä. He tekevät kyllä parhaansa, mutta minä vain odotan, että alkaisi nyt sormettamaan mua kunnolla tai työntyisi sisääni. En henno sanoa, että turhaan nuolet, ei tunnu oikein missään, koska tiedän heidän itsensä nauttivan suunnattomasti siitä, kun saavat nuolla kiimaista pimppiäni ja miksen antaisi nuolla, kun ei siitä mitään haittakaan mulle ole. Haluaisin niin, että minäkin saisin ihania kiksejä siitä nuolemisesta, koska muuten kyllä nautin kovasti kaikenlaisesta seksistä. En ole mitenkään ujo tai muuten estoinen.
 
Kieli
Kyllä tosi on, että minäkin nuolen mielelläni pimppiä.
Toiset naiset saavat nuolemisesta ja toiset eivät.
Niitä, jotka eivät saa, sormetetaan enemmän ja ne, jotka saavat kielihoidolla orkut, sormetetaan sitten vähemmän.
Molempia pannaan sitten samalla tavalla eli kunnolla.
Hyvä kun tykkäät, että sinun pimppiä nuollaan. Kaikki naiset eivät tykkää. Jos mies on hulluna pimpin nuolemisen perään, kuten minä, niin olisihan se paha jos nainen ei antaisi pimpikkaa nuolla.
 
Kristina
Moi Kieli, kiva kun vastasit. Ymmärsit oikein tota sekavaa selostustani eli tykkään toki kun mies nuolee ja tietysti mulle tuottaa nautintoa sekin, kun näen miehen nauttivan siitä mitä tekee ja en todellakaan yritä edes koskaan estellä nuolemista, vaan mielelläni tarjoilen pimppiäni nuoltavaksi, juuri senkin vuoksi, kun tiedän miesten nauttivan siitä niin paljon. Elän myös siinä toivossa, että jospa kuitenkin joskus mun pimppini reagoisi voimakkaammin nuolemiseen eli en ole luopunut toivosta.
Harmittaa vaan, etten itse saa siitä sen kummempia kiksejä, joskus tulee vähän pahakin mieli miehen puolesta, kun tietää, miten toinen tekee hommansa täysillä ja minä en kilju siinä vaiheessa riemusta, ainoastaan pientä ääntelyä ja liikehdintää lantion seudullani...kuulostaa jotenkin ""kiittämättömältä"". Mielestäni mies ""ansaitsisi"" kiimasta kiemurtelevan naisen ""palkaksi"" hyvästä työstään. No, toivottavasti mun muut ""kiemurtelut"" ja nautinnonilmaisukeinoni muissa sekstailuissa korvaavat tuon puutteen.
 
Kristina
Joo annan toki, siitä ei ole kysekään. Olen kai vain vähän kateellinen muille naisille, jotka kirjoittavat täälläkin palstalla saavansa taivaallisia orgasmeja kun miehet nuolevat pimppiä ja minä en oikein tunne paljon mitään :(. No, ehkä tästä ""ongelmastani"" ei sitten kannata välittää sen enempää, minä olen tämmöinen ja sillä siisti. Miehet nauttivat nuolemisestani ja ei minullakaan kurjaa ole ja saan kyllä nautintoa niin monella muulla tavalla.
 
Kristina
Siis pelkästä nuolemisesta en ole ikinä saanut orkkua tai jos sormeillaan vain hellästi sen lisäksi. Nautin paljon enemmän selvästi ""kovakouraisemmasta"" käsittelystä, enkä tarkoita tällä mitään pahoinpitelyjä tai s/m -juttuja. Tykkään vaan, että mies hyväilee mua ""vahvoin ottein"", mitkään hentoiset hivelyt eivät oikein tunnu miltään. Nautin myös kaikista pikku tuhmuuksista ja kunnon panoista sekä ylipäätään pitkään kestävistä leikeistä. Tietysti hellyys, silittämiset, suukottelut joka puolelle ja kevyet kosketukset ovat ihania, mutta eivät ne mua ""taivaaseen"" saa.
 
Mini
No sama juttu. Ihmettelen, että naiset sanovat täällä saavansa orkkuja nuolemisesta tai sormin näpläämisestä. Ei minulla ole suuremmin niitäkään vastaa, mutta maa ei ala järistä. Saan helposti orkun pnaimisesta, kun olen päällä tai sitten takaapäin. Joskus kovin kiihottuneena lähetyssaarnaajassakin. Ja maa alkaa järistä nännien nuolemisesta ja imeskelystä, vaikka mulla on ihan pienet nännit, eikä rinnatkaan ole mitkään hinkit.

Miehille tiedoksi, että naiset on yksilöitä. Jos luulet olevasi hyvä jossakin jutussa, niin varaudu siihen, että se ei toimikaan jokaisella.
 
clit
et ole saanut kunnon nuolentaa, nuoleminen edellyttää clitoriksen rajua käsittelyä kielellä sekä imutusta, mikäli siitä saa otteen, samalla sormi sisällä pillussa, taitamattomuutta se on, ellei näillä eväillä orkku tule
 
Juu
Eipäs hypitä kukasta kukkaan sillä tavalla! Eikä nuoleskella mistä ja miten sattuu! Yhden illan jutuissa harvemmin mitään nautintoa saa. Sitä kännissä rynkyttämistä jne. Sit vielä valitetaan täällä huonoista kokemuksista. Kattokaa välillä peiliin hyvät ihmiset. Kaikella kunnioituksella!
 
Kristina
En minä hypi kukasta kukkaan, mutta kai sitä jo parikymmentä vuotta aikuiselämää viettäneellä naisella on kokemusta useammasta miehestä. Ikinä en harrasta ns. yhden illan juttuja ja kännissä olen ollut viimeksi kai 15 vuotta sitten, joten meni vähän nuo sinun teoriasi mieleen - ei millään pahalla.
 
Kristina
Kiitos neuvoista Clit. Täytyy kai sitten yrittää opastaa miehiä olemaan vähän ""kovakouraisempia"" tuon nuolemisen kanssa. Pelkäävät kai, että nainen menee rikki...
 
Kristina
Kiitos kun otit osaa keskusteluun Mini. Ihanaa huomata, että joku muukin nainen tuntee samoin, kun minä. Minäkin tykkään kovasti, kun rintojani hyväillään kaikin mahdollisin tavoin.
 
Kieli mies
Ihmettelen olen tehnyt kaikille naisille nuolemalla ja imemällä joiden kanssa olen ollut ja niitä on monta.. Eikä ne ole näytelleet.. Jokaisella naisella on herkkä kohta vähän eri paikassa mistä se syttyy.. Ja kun se kohta löytyy niin se on menoo.. Toiset saavat herkästi ja toiset hitaasti.. Oisipa jännä kokeilla sellaisen kanssa joka ei ole saanut kielellä koskaan..
 
riba
Nuoleminen on ihanaa. Kun mies siinä samalla työntelee sormeaan jompaan kumpaan reikään, niin aaaaah.
Sitähän voi nainen itsekin kokeilla mistä löytää sen nautinnonpisteensä.
 
pete
kokeile seuraavan kerran 69 asentoa... avovaimokin puhui ettei oikein laukea ku nuolen ja samalla työnnän sormiani hänen pillussaan, mut viime viikonloppuna vaimoni oli päälläni ja samalla otti multa suihin ja mä nuolin sen pillua niin se laukes mun kasvoille. sen jälkeen se maasta taivaaseen tota 69 asentoa....kaikkea pitää aina kokeilla jopa kerrostalon rappukäytävässä...... ;) ; )

t. pete
 
Casey85
Minulla on se ongelma, että en pysty rentoutumaan yhtään kun minua nuollaan. Mietin vain että mitä jos haisen ihan kamalalle (vaikka käyn suihkussa aina ennen sitä..), enkä halua että poikakaverini ""väsyy"" liikaa.. Ei se nuoleminen vain tunnu missään. Minuakin on tämä asia harmittanut jonkin aikaa, enkä ole kehdannut puhua tästä kenellekään.. Nykyään poikakaverikaan ei enää ehdottele nuolemistani, kun kieltäydyn aina.. :/
 
Slide
Kyl työ sit ootte ukkoloita kaik. Työ vuan vatvotte kielilöillä kaikkia koloja. Tuosta ei hyvä seuroo. Sylkee ja kuppoo ja aitsiloita hampaisa! Menkee ulos ja mehtää! Sielä teille oksoo ja haaroo.Siästätte paljon tautiloita ja jallut perruutuksee! Mualiman meno on hulluva ku sellupimppoo vuon ihmetellään. Kohta on sukupuutto tiijosa!
 
nainen1966
Mä voin näin bi-naisena sanoa ja jonkin verran nuolijanakin olleena, että suurin osa miehistä nuolee oikeesti aivan liian varovaisesti. Mulle just on sanottu, että jesh, tossa on kunnon otetta, kun olen nuollut eli kunnolla painettava sitä klittaa ja rytmikkäin liikkein niin silloin tuntuu tosi hyvälle.

Mulla henk.koht. vain tällainen kunnon otteita omaava mies antaa menoa, sellainen pieni lipsutus ei tunnu mulla missään.

Mutta...meitä on niin erilaisia, toinen voi tykätä ihan muusta.
 

Yhteistyössä