Pimpin nuoleminen

  • Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti
hah
minun kohdalla tuo ei pidäkkään paikkaansa. Jos heti alussa liian rajusti klitorista imee, niin käy tavallaan tunnottomaksi. mutta hiljaa hyvää tulee, ja rajuja voi tehdä kun orgasmi lähestyy. Aluksi paras kiertää ja kaartaa kuin kissa maitokuppia, siis sitä klitorista. ja taivas aukenee....

Siis meitä on moneksi.
 
Lare
Meillä on vuosien saatossa suuseksi vaihtanut selvästi muotoaan. Alussa, kun olimme uudempi pariskunta ja meillä ei ollut lapsia, vaimo oli hyvin herkkä kiihottumaan ja saamaan orgasmin suuseksistä ihan pelkästään ilman mitään muuta lisäkiihotusta ja hän rakasti nuolemista, tyrkytti pimppaansa nuoltavaksi. Jonkin aikaa lasten (2) syntymän jälkeen hän menetti täysin mielenkiintonsa mokomaa touhua kohtaan, hän sanoi, ettei se sytytä ollenkaan ja tuntuu liian rajulota, kun klitorista nuolee, sormella sai kyllä orgasmin. Annoin asian olla, paitsi, että välillä vaadin saada vähän nuolla, ettei maku unohdu (on se sentään niin ihanaa). Sitten tapahtui kummia, kun hän tässä pari vuotta sitten ratsasti päälläni ja kun oli lauennut pari kertaa, nousi ja istui naamalleni ja TYÖNSI pimppinsä naamalleni ja alkoi hieroa sitä lujaa edestakaisin kasvoilleni ja minä tietysti hulluna kiimasta nuolemaan, hän sai sellaisen orkun, että tärisi minuutteja. Sen jälkeen tämä sama toistuu aina silloin tällöin, mutta nyt se on hän, kun päättää suuseksin ajan, en edes yritä nuolla, ellei hän tarjoa pimppaansa nuoltavaksi ja kun hän sen tekee, käy hän myös kuumana, mutta jos yritän esim. aloittaa seksisessiota suuseksiä antamalla, niin aika pian huomaan, ettei se kuumenaa häntä, tosin jos suuseksiin yhdistää oikein voimakkaan sormetuksen, niin että melkein lyö sormen tai kaksi juurta myöten ja kovalla tahdilla sisään, niin sitten tulee taas orgasmeja liukuhihnalta.
Itse hän ei oikein osaa selittää tätä, muuten kuin että välillä tuntuu hyvältä ja välillä ei.
Mutta tällaisten asioiden opiskelu ja tutkiskelu on hauskaa ja palkitsevaa. Nam.
 
ujo poika
Olen tapaillut yhtä tyttöä ja hän tykkää pimpin nuolemisesta. Muutaman tunnin aikana hän voi
saada kymmeniä orgasmeja paras oli kai noin kuusikymmentä. Olimme molemmat aivan hiestä märkiä, Ei hänen eikä minunkaan kohdalle ennen ole tälläistä sattunut. Tosi kivaa. Taas kiva
viikonloppu tulossa.
 
Naenen
Mä voin näin bi-naisena sanoa ja jonkin verran nuolijanakin olleena, että suurin osa miehistä nuolee oikeesti aivan liian varovaisesti. Mulle just on sanottu, että jesh, tossa on kunnon otetta, kun olen nuollut eli kunnolla painettava sitä klittaa ja rytmikkäin liikkein niin silloin tuntuu tosi hyvälle.

Mulla henk.koht. vain tällainen kunnon otteita omaava mies antaa menoa, sellainen pieni lipsutus ei tunnu mulla missään.

Mutta...meitä on niin erilaisia, toinen voi tykätä ihan muusta.

Huh, jooo. On meitä erilaisia. Musta ei ainakaan tunnu hyvältä jos kielellä kovasti painaa ja nuolee klittaa, tunnostaa siltä et täytyy päästä karkuun. Mut jos myös sormilla työskentelee vähän kovemmin ottein, niin tuntuu sitten kyllä kivalta :p Kielellä pitäis kierrellä vähä joka puolella välillä ettei jää vaan jyystämään sitä klittaa.
 
Viimeksi muokattu:
samaa mieltä
Huh, jooo. On meitä erilaisia. Musta ei ainakaan tunnu hyvältä jos kielellä kovasti painaa ja nuolee klittaa, tunnostaa siltä et täytyy päästä karkuun. Mut jos myös sormilla työskentelee vähän kovemmin ottein, niin tuntuu sitten kyllä kivalta :p Kielellä pitäis kierrellä vähä joka puolella välillä ettei jää vaan jyystämään sitä klittaa.
Ihan samaa mieltä! Se on ihan karmeaa, kun suoraan klitorikseen painetaan. Vielä jos nuollaan kovalla kielenkärjellä niin AI AI AI... En kestä suoraa klitoriskosketusta oikeastaan ollenkaan, sormillakaan en halua kosketettavan siihen suoraan. Jos käyttää voimaa, täytyy se tehdä LAAJALLA alueella, ei missään nimessä suoraan klitorikseen. Parasta on ehkä pyörittely sen ympärillä kuitenkin tarkasti varoen ettei osu siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;10526980:
Ihan samaa mieltä! Se on ihan karmeaa, kun suoraan klitorikseen painetaan. Vielä jos nuollaan kovalla kielenkärjellä niin AI AI AI... En kestä suoraa klitoriskosketusta oikeastaan ollenkaan, sormillakaan en halua kosketettavan siihen suoraan. Jos käyttää voimaa, täytyy se tehdä LAAJALLA alueella, ei missään nimessä suoraan klitorikseen. Parasta on ehkä pyörittely sen ympärillä kuitenkin tarkasti varoen ettei osu siihen.

Kokemukseni mukaan samasta naisesta löytyy nämä molemmat ääripäät. Toisinaan herkkää hipaisua ja toisinaan ryminällä, riippuu ihan millä tuulella nainen on. Miehen pitää vain osata aistia ja kuunnella naistaan ja soittaa tuntumalta. Olen nuollut vaimolleni satoja orkkuja ja nautin nuolemisen tuomasta haasteesta. Etukäteen ei koskaan tiedä mistä sillä kertaa tulee. Usein jo ensi kosketus kertoo ihon värinän, jolloin tietää pääsevänsä helpolla. Joskus taas aistii jo heti alussa, että orkku on tooooodella kaukana. Mutta kokemuksesta oppii pyydystämään vaikeankin perhosen. :)
 
rojo
Mä tykkään et mun pimppiä nuollaan. Se vaan kun on parasta!!!! Mutta olen kyllä ikäväkseni törmännyt miehiin jotka luulee pimpin olevan kuin raastinrauta. Sitä pitää kohdella hellästi. Parhaalta tuntuu kun koko työ tehdään vain kielellä. Ei siis sormia mukaan, eikä mihinkään muuallekkaan. Kun kielen kärjellä työntelee pimppiin niin... Eipä sitten muuta kun tuumasta toimeen.
 
M 23
Mä tykkään et mun pimppiä nuollaan. Se vaan kun on parasta!!!! Mutta olen kyllä ikäväkseni törmännyt miehiin jotka luulee pimpin olevan kuin raastinrauta. Sitä pitää kohdella hellästi. Parhaalta tuntuu kun koko työ tehdään vain kielellä. Ei siis sormia mukaan, eikä mihinkään muuallekkaan. Kun kielen kärjellä työntelee pimppiin niin... Eipä sitten muuta kun tuumasta toimeen.
Mistä päin oot? voisin tulla viemään sut taivaisiin, naama syvällä sun haaroissa, nuolisin sun pilluas syvillä kielivedoilla ja työntäisin välillä kieleni syvälle sun kiimaseen pilluus...
Tekisin kaikkeni, et saisit räjähtävän orgasmin...
 
Viimeksi muokattu:
Birdy
Miehille tiedoksi, että naiset on yksilöitä. Jos luulet olevasi hyvä jossakin jutussa, niin varaudu siihen, että se ei toimikaan jokaisella.
No tämä on kyllä niin totta. Jokainen nainen on todellakin ihmeellinen yksilö.

Mutta jos joku teitä kuitenkin nuolee, niin olkaa onnellisia. Olen naiskennellut lukuisten miesten kanssa, ja aniharva viitsii / jaksaa minua nuolla. Enkä kuitenkaan ole mikään saastapimppi, ajelen karvani ja maistun hyvältä(testattu on ;)). Nytkin tulee vuosi seurustelua täyteen, ja minua on maistettu vain kaksi kertaa - hyvin nopeasti.

Silloin voi opetella nauttimaan kaikesta muusta, kuten rajusta panemisesta, josta nautin kyllä täysin palkein... mutta mun kroppani kai sitten vaatii jotain muutakin koskettelua.
 
Viimeksi muokattu:
51v
No tämä on kyllä niin totta. Jokainen nainen on todellakin ihmeellinen yksilö.

Mutta jos joku teitä kuitenkin nuolee, niin olkaa onnellisia. Olen naiskennellut lukuisten miesten kanssa, ja aniharva viitsii / jaksaa minua nuolla. Enkä kuitenkaan ole mikään saastapimppi, ajelen karvani ja maistun hyvältä(testattu on ;)). Nytkin tulee vuosi seurustelua täyteen, ja minua on maistettu vain kaksi kertaa - hyvin nopeasti.

Silloin voi opetella nauttimaan kaikesta muusta, kuten rajusta panemisesta, josta nautin kyllä täysin palkein... mutta mun kroppani kai sitten vaatii jotain muutakin koskettelua.

TYÖPAIKALLA nuori kundi katseli hameen alle, sanoin että panen sen pään sinne. Halus ja otti mun pikkarit pois ja nuoli kunnolla että sain sen suuhun. Olen 51v ja mieheni ei ole kertaakaaan nuollut minua. Nyt olen saanut työn jälkeen kunnolla. Opetellut itsekkin imemään munaa, Nuolee minut märäksi ja kun kiihotun nai minua kunnolla että tuntuu kunnolla. Pitäskö vaihtaa nuorempaan?
 
Viimeksi muokattu:
Osaava
TYÖPAIKALLA nuori kundi katseli hameen alle, sanoin että panen sen pään sinne. Halus ja otti mun pikkarit pois ja nuoli kunnolla että sain sen suuhun. Olen 51v ja mieheni ei ole kertaakaaan nuollut minua. Nyt olen saanut työn jälkeen kunnolla. Opetellut itsekkin imemään munaa, Nuolee minut märäksi ja kun kiihotun nai minua kunnolla että tuntuu kunnolla. Pitäskö vaihtaa nuorempaan?

Ei ole ollenkaan ikäkysymys tuo pimpin nuoleminen tai paneminen. Se on ihan pers´kohtainen asia. Toiset sekstaa paremminkuin toiset, ikään katsomatta. Mitäs otit aikoinaan miehen joka ei osannut nuolla, tai halunnut. Ethän itsekään ollut mikään miehen unelmanainen, kun et osannut ottaa poskeen kuten ehkä miehesi olis halunnut.
Ja niinhän se on että hyvällä seksillä viedään niin miestä kuin naistakin, todella wanha totuus.

Tahdon sanoa että aivan sama vaihdatko nuorempaan, kyllä kuule ne wanhemmatkin miehet osaa. Ja ne vasta osaakin. Kuten myös wanhemmat naiset jotka ovat sinut seksinsä kanssa, osaavan ja haluavat juuri sitä samaa mitä osaavat miehetkin.
Iällä ei tässä asiassa olen minkäänlaista merkitystä, vain persoonilla.
 
Viimeksi muokattu:
ei tosiaankaan
et ole saanut kunnon nuolentaa, nuoleminen edellyttää clitoriksen rajua käsittelyä kielellä sekä imutusta, mikäli siitä saa otteen, samalla sormi sisällä pillussa, taitamattomuutta se on, ellei näillä eväillä orkku tule

Hui saakeli, että oikein rajua käsittelyä. Minä en kestä kevyttäkään käsittelyä kun tuntuu niin inhottavalta, raju taas on suorastaan kivuliasta. Tuossa taas oikein ekspertti opastaa ja kuvittelee voivansa yleistää. Minä kuulun niihin, jotka ei tykkää siitä yhtään. Vaikka miten nuolisi niin tuntemukset kulkee asteikolla kivulias-karmea-inhottava-siedettävä.
 
Viimeksi muokattu:
En määkään tykkää:(
Pimpan nuoleminen on yliarvostettua, en vaan ole ikinä tykännyt siitä kauheesti. Tai onhan se ihan jees, mutta kun se ei oikeesti tunnu juuri miltään...Ja alan vaan miettiä puutuukohan tuon raukan niska jo ihan kokonaan kun yrittää niin kovasti ja pitkään. Mutta en vaan saa orgasmia suuseksistä. Tarvin aina sen peniksen tai edes sormen-pari sisääni. Pelkkä klitoris-kosketus, sormella, voin tuntua kyllä tosi hyvälle, mutta en laukea:( Onko muita jotka tarvii kovaa kalua?
 
kielipeli
Onnekseni pystyn sopivassa tilanteessa laukeamaan ihan pelkän suuseksin avulla, ilman sormia tai muuta. Jos olen odottanut kosketusta ja partneri tajuaa herkkyyteni. Joskus joudun siirtämään miehen käden sivummalle suuseksissä, koska en tarvitse välttämättä sormetusta ja jos mies luulee minun kaipaavan enemmän.

Iloinen asia, että mies on kiinnostunut pussailemaan pimppaa yleensä ottaen eikä "vaadi" laukeamaan liian nopeasti.
 
Kaide
Moikka,
Minun vaimo saa orkut nännien hyväilystä.
Just ennen kun tulee niin haluu kullia pimppaan.
Näin ollaan erlaisia, pimppiä ei anna nuolla...


No sama juttu. Ihmettelen, että naiset sanovat täällä saavansa orkkuja nuolemisesta tai sormin näpläämisestä. Ei minulla ole suuremmin niitäkään vastaa, mutta maa ei ala järistä. Saan helposti orkun pnaimisesta, kun olen päällä tai sitten takaapäin. Joskus kovin kiihottuneena lähetyssaarnaajassakin. Ja maa alkaa järistä nännien nuolemisesta ja imeskelystä, vaikka mulla on ihan pienet nännit, eikä rinnatkaan ole mitkään hinkit.

Miehille tiedoksi, että naiset on yksilöitä. Jos luulet olevasi hyvä jossakin jutussa, niin varaudu siihen, että se ei toimikaan jokaisella.
 
Viimeksi muokattu:
D.Ick
Mun nykyinen naiseni pitää suuseksistä, joskin kauan vähän häpeili antautua siihen. Ei liene edellisissä parisuhteissaan moiseen tottunut, kun oli aluksi ja osin vieläkin sellainen pimeässä peiton alla suoraan asiaan -tyyppiä.

Häntä pitää nuolla aluksi hellästi, loppuvaiheessa voimakkaasti, kovaakin painaen ja parasta näyttäisi olevan kielellä nussiminen. Voi kun olisi vielä pari cm pidempi kieli ;)

Vielä kun itse saisin vastalahjaksi suu- tai edes käsihoitoa lämmitellessä, niin siinä naisessa olisi kaikki mitä tarvitsen.
 
zxs
Mukavaa kuulla että on muitakin. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Nuoleminen on esileikkinä kiihottavaa. Usein naiset sanoo että kosteaa klittaa hellästi hyväilemällä sormella tai kielellä saa, enkä tajua sitä. Enkä ymmärrä sitä suihkuhommaakaan. Tarvin kunnon otteet ja hellää painamista, tai vibran, ei kosteaa sivelyä. Päin vastoin pitää olla pitoa. Omasta mielestäni minulla kuitenkin on aika herkkä klitoris, mutta ehkä en ole kovin orgasmiherkkä. En myöskään saa jos mies sormin hyväilee pillua tai klittaa koska rytmiä ja kosketusta on muiden vaikeaa saada oikeaksi. Saan klitorista itse hyväilemällä ja seksissä, jos itse vähän avitan samalla. Harmittaa joskus kun haluaisi tulla kun mies niin antaumuksella nuolee ja sormettaa. Miehet odottavat että saisin. Tunnen itseni joksikin huijariksi kun tiedän etten saa mutta haluan silti tosi mielelläni pillun nuolemista. Tuntuu tyhmältä sanoa että sori, en saa orgasmia, mutta jatka vaan kun tuntuu niin hyvältä. Ehkä sekin ihme vielä tapahtuu että saisin jonkun opetettua vaikka sormettamaan orgasmin.
 
Jokurandom
En mä ainakaan oota naisen kiemurtelevan kun mato jos nuoleskelen. Olkoon ku tatti kuha nauttii siitä. Ei tarvii sen ihmeellisempiä kiksejä antaa ku selän hierominenkaa, kuha on mukavaa.
 
Herkkuva
En mä ainakaan oota naisen kiemurtelevan kun mato jos nuoleskelen. Olkoon ku tatti kuha nauttii siitä. Ei tarvii sen ihmeellisempiä kiksejä antaa ku selän hierominenkaa, kuha on mukavaa.
Kiemurtelu tulee luonnostaan tai ei. Riippuu tilanteesta. Ei sitä ajattele. Kerran yks tyyppi sano että oon ihan lahna kun en just silloin kiemurrellu. Ei vaan tuntunu siltä. Mut en ala feikkaamaankaan kumpaankaan suuntaan.

Moni mies ei osaa käyttää kieltään tai käsiäänkään oikein. Yks työkaverini on poikkeus. Kutsun häntä taikasormeksi. Se osaa käsitella klittaa just oikein. Vastavuoroisesti käsittelen hänet käsilläni. Ei suulla eikä perinteisesti. Ollaan kumpiki naimisissa (ei keskenämme siis) ja pidetään raja siinä ettei naida vaikka orkkuja annetaan ja saadaan. Se kyllä jopskus haluaa nuolla ksoka se tykkää siitä ja sen vaimo taas ei. Ja tää mies sentään osaa, ei mitään lussutusta! Mun oma mies ei ole oppinut vuosien mittaan edes nuolemaan mut hän on muuten hyvä mies ja seksi on ihan ok. Pelkän taikasormen takia en miestä vaihda.
 
Viimeksi muokattu:
sillipervot
papilloomavirukset tarttuu ja kurkkysyövät yleistyy. Ite en tykkää ollenkaan että nuollaan. Orkut on tarkoitettu miehen vehkeelle ja kusiletku saa olla rauhassa myös. Hullua noita eritteitä suuhunsa pistää, nuolkaa se persreikäkin puhtaaks vai tuleeko salmonella?
 
Per Saukko
Opetelkaa nuolijat naintihommat, ettei tarvi nuoleskella. Tosin muijat tykkää että niitä nuollaan, kun ei tuu orkkua muuten ja lisäksi saattaa olla lerppu ukko, kun ei naimaan pysty. Emätinorkku se oikea orkku on, joka tuntuu koko kehossa. Mulla on nuolija vaan taikinan teossa. Kyllä nuo nuolijat tunnistaa työpaikalla. Muijilla näkyy herpes huulessa, kun lutkuttaa ukon lerppaa ja haisee hengitys vanhalle spermalle. Ukoilla sammas kielessä tai hiiva.
 

Yhteistyössä