Suuseksistä vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K

Vieras
Nimim. ""hansu"" kyseli kuinka päästä suihinottamisen peloista eroon. Nyt minä kysyn kuinka saan vaimoni pitämään suuseksistä? Meillä on sama ongelma mutta lisäksi se ettei vaimoni anna nuolla pilluaan? Tykkään niin P..leesti tuosta riemurasiasta, mutta vaimoni häpeää sitä. Miksi? Eivättkö naiset todellakaan pidä siitä kun heidän tavaraansa nuollaan, imetään jne. Siinäkin kaikki valta olisi naisella: hajareisin miehen naaman päälle, voi ottaa tukea sängynpäädystä tai sinästä. Kertokaa naiset onko asia todella näin että ette pidä siitä jos mies nuolee tavaraanne?

Niinpä, meillä avokkini ei pidä suuseksistä, olen nuollut hänelle monta kertaa orkun mutta hän ei millään suostu koskemaan kulliini suullaan. Muutenkin seksin suhteen vähän yksitotinen. Ei tykkää kokeilla esim. uusia asentoja vaan aina ne samat tutut kuviot. Itse olisin kokeilunhaluisempi mutta kai se täytyy tyytyä tilanteeseen. Muuten hän on mukava ihminen ja tavallisen kaunis ja hyvä kroppainen että ei pitäisi olla sen puoleen häpeämistä. Tai sitten hän on kyllästynyt minuun, en saa hänessä aikaan vipinää.

Ottakaa asiat puheeksi tavalla tai toisella,sillä pidemmän päälle juuri tuollaiset asiat ajavat vieraisiin.Jos kyseessä on tosi rakkaus ja suhde terveellä pohjalla,onnistutte varmasti.Tiedän kokemuksesta kertoa,mieheni opetti mulle sexin saloja,vaikka aluksi vähän epäröin,nyt en voisi kuvitellakkaan tyytyväni muuhun.Päinvastoin mieheni jo välillä vitsailee,että minkä Duracelin on musta tehnyt!Rohkeasti vaan puhumaan asioista ennen kuin liian myöhäistä!Onnea!

Näin sen itsekin nään. Tuntuu aika kalsealta kun huomaa ajattelevansa vieraita naisia ja varsinkin jos sattuu tapaamaan sellaisen huumorintajuisen tavallisen naisen, ei mitään nälkäkurkea.

Joo,meillä oli alussa sama juttu.Vaimo ei halunnut mitään erikoista juttua. Ajankanssa seksistä on tullut todella molemmille todella nautittavaa.Aikaa vain tarvii toinen joskus enemmän.Ei kannata luovuttaa (nälkä kasvaa syödessä).Aina kuitenkin kannatta olla hienotunteinen ja pitkämielinen kyllä se vaan niin on.Toisen kunnioittaminen on tärkeää.

Kyllä tykkään suuseksistä. Rakastan! :D Voi olla ettei nainen itse pidä omaa tuoksuaan tai makuaan hyvänä,ja ajattelee sen ällöttävän sinuakin.
Itsellänikin oli aikaisemmin hirmuiset estot asian suhteen,mutta kun eräs kaveri kerran otti ja vei kattoon asti niin rupesin pikkuhiljaa pitämään siitä hurjan paljon.;) Mulla estojen syynä oli kuvittelemani paha maku ja alakerran ulkonäkö.Toisin kuin miehet,naiset eivät nää toistensa elimiä (elleivät katso pokea),kun ne siellä piilossa ovat,ja saattavat pitää omia paikkojaan rumina. Ainakin mun mielestä ihmisen genitaalit ovat,jos ei ruman niin hieman hupaisan ja nolon näköisiä ainakin. Sittemmin kehuja saaneena olen oppinut pitämään omia vehkeitäni ihan kivoina,mutta en vieläkään ihan tuosta vain levitä niitä kokonaisuudessaan miehen nähtäviksi,ainakaan jos on kirkkaat kattovalot! :D Kaikki naiset eivät myöskään koskettele paikkojaan niin arkipäiväisesti kun esim.miehet jo pelkän wc-käynnin aikana,joten luonnollinen suhtautuminen ei ole itsestäänselvää.Sama homma maun kanssa: olin ajatellut olevani aika epämiellyttävän makuinen,mutta kun nykyinen,upea mieheni ei saisi kieltään irti minusta niin pakko kai se ón uskoa että hyvää on. *hehheh*
Puhtaus on suuseksissä kuitenkin Jokaiselle naiselle se juttu. Käykää yhdessä suihkussa,niin tiedätte molemmat olevanne putipuhtaita (myös nahan alta,huom,miehet!),ja anna sen jälkeen naiselle vaikkapa ""siedätyshoitoa"": laita nainen selälleen,suutele hänen kroppaansa joka puolelta ja anna naiselle vain silloin tällöin pieniä huulen tai kielen hipaisuja häpykummulle ja -huulille. Jos hän painaa reisiään yhteen tms.,jätä homma rauhaan ainakin hetkeksi,ja jatka muilla kivoilla asioilla.Jos hän pikkuhiljaa avaa reisiään,jatka hellävaraista lähestymistä, kunnes hän päästää sinut vauhtiin.
Ja veikkaan,että kun olette saaneet sen kulkemaan,hänen on helpompi ajatella antavansa sinulle vastavuoroisuutta.. ;)

Jos tällaisia pätkiä katselee niin kukaan nainen ei varmaan ota keneltäkään suihin.

Katso trailerit ja kauhistu. Ei lapsille eikä heikkohermoisille.

http://www.maxhardcore.com/tour/refer_tour/index101.htm

Vaimoni antaa nuolettaa, ihan loputtomasti. Se on koittanut hillitä himoani alkamalla pierrä hurjasti juuri, kun kieleni lipitteli peräaukkoaan, mutta sepä olikin virhe. On ihanaa, kun ryppelirusina väpäjää kielen alla ja kuuluu hausa ääni. Haju on vähän eltaantunut, mutta kiimassa se ei haittaa.

Yhteistyössä