Nukkuminen hankalaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yöongelmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yöongelmia

Vieras
Olen rv 20+3 ja parin viikon ajan on ollut nukkuma-asennon löytäminen hankalaa. Yritän nukkua kyljelleni tyynyyn nojaten, mutta herään yöllä siihen, että kylkiä ja mahaa kiristää tällainen asento. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää selällään nukkuminen, mutta sekin väsyttää selkää. Mietin tuota vatsan kiristystä, aiheuttaako kyljelleen makaaminen minulle harjoitussupistuksen. Tosin se ei ole vain hetkellinen supistus vaan maha on kova niin kauan kunnes vaihdan asennon. Missähän asennossa nukun loppuraskaudesta, kun nyt on jo tällaista...

 

Yhteistyössä