Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Se on ylimainostettu, turhaan annoit narrata itsesi (lähetä tänne vaan suoraan )! B)
Alkuperäinen kirjoittaja n:mitäs tykkäät? mää en kamalasti siitä tykännyt, eli en osta sitä toista....muita makuja kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja halvat ovat huvit:Kyllä te oote yksiä imelän mässyttäjiä.
Alkuperäinen kirjoittaja halvat ovat huvit:Kyllä te oote yksiä imelän mässyttäjiä.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:tuskin toiste ostan...
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:tuskin toiste ostan...
Näin mäkin ajattelin... mun mielestä esim. se lontoonrae ja marianne on paljon parempia makuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:tuskin toiste ostan...
Näin mäkin ajattelin... mun mielestä esim. se lontoonrae ja marianne on paljon parempia makuja![]()
mä en tykkää siitä marianne-versiosta siksi kun ne mariannen palat jää mulla hampaisiin kiinni.