Meiän pihapiirissä sitten hiippailee susi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Näin oli varhain aamulla lehdenjakaja sanonut koiraansa ulkoiluttamaan lähteneelle naapurille. Oli näyttänyt suden jalanjäljetkin. Naapuria pikkasen nauratti :D Ja mun pitää varmaan leikata taas piskiltä kynnet.

Alkuperäinen kirjoittaja niin meilläkin:
mut se on todella oikea susi..
Olet ymmärrettävästi eri mieltä, mutta musta toi olisi aivan ihanaa. Oikea susi pihapiirissä. Jonain päivänä vielä asun paikassa, jossa tuo on mahdollista. Toivottavasti ainakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja niin meilläkin:
mut se on todella oikea susi..
Olet ymmärrettävästi eri mieltä, mutta musta toi olisi aivan ihanaa. Oikea susi pihapiirissä. Jonain päivänä vielä asun paikassa, jossa tuo on mahdollista. Toivottavasti ainakin =)

mitä hienoo siinä on kun se oikea susi koittaa joku aamu saada sinusta ruokaa itelleen :attn: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kyssä:
Siis luultiinko sun pikku puudelia sudeksi? :D
Vain sen tassunjälkiä. Aamuyöllä muuten pyrytti aivan ihanasti ja ajattelin, että saattaisi jopa tulla valkoinen joulu. Tassunjäljet oli lumessa varsin kauniita.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitä hienoo siinä on kun se oikea susi koittaa joku aamu saada sinusta ruokaa itelleen :attn: :o
No siis ei varmaan useimmille olekaan mitään hienoa. Mulle se olisi. Siis istua kaffekupin kera pihassa ja odottaa, että sudet tulee syömään mut. Aina se vuosien makaamisen pissasissa housuissa jossain vanhushautomossa voittaa =)

Siis luultiinko sun pikku puudelia sudeksi? :D
Vain sen tassunjälkiä. Aamuyöllä muuten pyrytti aivan ihanasti ja ajattelin, että saattaisi jopa tulla valkoinen joulu. Tassunjäljet oli lumessa varsin kauniita.

Pienen pienet tassunjäljet, miten joku voi luulla niitä suden jäljiksi. :D

Näin oli varhain aamulla lehdenjakaja sanonut koiraansa ulkoiluttamaan lähteneelle naapurille. Oli näyttänyt suden jalanjäljetkin. Naapuria pikkasen nauratti :D Ja mun pitää varmaan leikata taas piskiltä kynnet.

Miellä meni omat hukat ihan sekasin, ku pääsivät haistelemaan ketun tassujen jälkiä hangessa. Ja ne kyllä erottu hyvin sieltä koirien ja kissojen tassunjälkien seasta :D Mut onhan tuo siun hukka kyl niin hirmunen susi, että! :D

Pienen pienet tassunjäljet, miten joku voi luulla niitä suden jäljiksi. :D
Mun puudeli
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/hilla3_iso.jpg

painaa vähän vaille 50 kg. Ihan kivan kokoinen tassu sillä on. Leikittiin tässä yhtenä iltana ja mulla on kiva tassun kuva mustelmana käsivarressa. Ootas.... *kaivaa viivottimen *... polkuanturasta polkuanturaan on 10 cm =)

Söpö sylipuudeli :D

Puheluissa joissa oli muutenkin outoa sekoilua oli sanonut oli nähty susi outoa tässä se asui kaupungin keskustassa ja vieressä on koirapuisto olishan sen aika moni nähnyt jos olis ollu susi. Ehkä jos oikeasti oli jossain susi nähnyt eri henkilö joku johon erehdys ehkä koilliskulmassa tai joku joka puhuu purkkapallojuttuja.

Yhteistyössä