Noniin, nyt ollaan sitten töissä onko kukaan hereillä????

no tämä tänään on vain 8 tunnin, lauantaina on 19.30-07.30 ja sunnuntaina 19.30-06.30 ja maanantaina kun pääsen niin menen klo 14.30 takaisin duuniin.
Työvuoro suunnittelija kyllä laitto mulle syyskuuhun yhden todella inhottavan vuoron semmosen 16h mutta koitan saada sitä pätkästyä ei musta nyt ihan tohon ole
 
Järkyt työajat... :whistle: mulla alkaa huomenna (siis tänään) kolmen päivän vapaa, jeeeeeeee... (tuuletusta) ajattelin vielä olla niin possu ja lähteä lauantaina vähän juhlimaan tyttöjen kans. nooooh... hyvää vastapanoa tälle.
 
oletko puutteessa? hih :LOL: :LOL:
Mullakin piti olla vapaata mutta yks jäi saikulle, yritettiin mua täksi yöksi saada töihin mutta kieltäydyin kunniasta kun menen mieheni kanssa syömään, keskiviikkona oli mun synttärit niin käydään syömässä
 
kyl kannattaa, mä en enää ikävä kyllä pysty vetää päikkäreitä, mun pienokaisella on kumma tapa nukkua vain 30min kerralla. Sit isommat pyörii siinä ympärillä.
Eilen sain nukuttua 1,5h illalla kun äiti tuli katsomaan lapsiani vain tän mun yövuoroni takia
 
tällä hetkellä mies on vielä kesälomalla niin kyllä, voin ottaa hieman rennommin. Arki astuu 5.9 kuvioihin kun mies palaa töihin =)
Meidän likka on korvatulehdus lapsi ja ensi keskiviikkona on putkitus, toivon mukaan se hieman auttaa myös tähän uniasiaan
 

Yhteistyössä